
Dražena Lejo je direktorica i vlasnica agencije Pomalo, a iako je završila hotelijersko-turističku školu te studirala socijalni rad, svoj je profesionalni put našla u komunikaciji. Nakon šestogodišnjeg iskustva kao novinarka i urednica u Večernjem listu, tijekom posljednjih 18 godina u agencijskom i korporativnom sektoru radi na ključnim PR projektima u Hrvatskoj. Dražena je bila jedna od osnivačica Maksime 2003., a zatim je agencijski život zamijenila mjestom voditeljice PR odjela u Vipnetu, gdje je tijekom pet godina bila zadužena za PR tim u Hrvatskoj, ali i postavljanje ureda korporativnih komunikacija na novim tržištima Telekom Austria Grupe u Srbiji, Makedoniji i Bjelorusiji. Posljednjih godina ponovno je u agencijskom svijetu, bavi se integriranom komunikacijom, savjetovanjem klijenata, političkim marketingom, vođenjem kampanja…
Seminari:
Online odnosi s javnošću i krizno komuniciranje, Online odnosi s javnošću i krizno komuniciranje.