Doc. dr. sc. Nikola Drašković komercijalni je direktor u poduzeću COLAS Hrvatska, koje je dio jedne od vodećih svjetskih grupacija u području razvoja i izgradnje infrastrukture. Uz to, docent je u naslovnom zvanju na Ekonomskom fakultetu u Rijeci te, kao vanjski suradnik, profesro visoke škole na RIT Croatia. Doktorirao je 2010. na Leeds Beckett University u Ujedinjenom Kraljevstvu, te je završio dva poslijediplomska studija na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu – PDS Teorija i politika marketinga (2003.) te PDS Poslovno upravljanje – MBA (2006.). Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu 2000. godine. Uz preko 10 godina iskustva u visokom školstvu, ima i više od više od 15 godina iskustva na rukovodećim pozicijama u prodaji i marketingu. Već kao student počinje raditi u marketinškim agencijama, da bi se po završetku diplomskog studija zaposlio u Lowe Lintas Digitelu, tada najvećoj agenciji u Hrvatskoj. Između 2002. i 2015. godine bio je zaposlen u tvrtki Vetropack Straža d.d. na pozicijama voditelja prodaje, key account managera za domaće i međunarodne klijente te zamjenika direktora Marketinga i prodaje. Između veljače 2015. i prosinca 2018. godine bio je zaposlen kao viši predavač na RIT Croatia. U siječnju 2019. godine pridružio se hrvatskoj podružnici grupacije COLAS. Kao gost-predavač održao je niz predavanja na Ekonomskim fakultetima u Zagrebu i Rijeci, te na nizu sveučilišta u inozemstvu (Austrija, Ujedinjeno Kraljevstvo, Crna Gora. Između 2011. i 2014. godine je, kao vanjski suradnik, predavao marketinške predmete na dodiplomskom i diplomskom studiju ZŠEM-a, a između 2013. i 2015. godine bio je stalni gostujući predavač na University of Pforzheim, u Njemačkoj, na predmetu International Industrial Engineering. Bavi se i konzaltingom, te je u sklopu toga surađivao s međunarodnim tvrtkama kao što su Canadean, Euromonitor te Vetroconsult. Koautor je sveučilišnog udžbenika iz strateškog marketinga i nedavno objavljenog sveučilišnog udžbenika Principi prodaje i pregovaranja, te je autor tridesetak znanstvenih i stručnih radova iz područja marketinga i prodaje.
Seminari:
Optimal Sales Performance: balansiranje između brojeva i emocija, Online prodaja – kako komunicirati i koristiti digitalne prodajne kanale – ONLINE, Digitalna prodaja, Digitalni prodajni kanali i networking – ONLINE.