Dario Mrvelj diplomirao je Management na EFZG, kroz brojne projekte u Orbico Grupi, i preko 15 godina usavršava se u prodaji, vođenju i razvoju srednjih i velikih prodajnih timova (do 250 ljudi) u vrlo zahtjevnoj industriji distribucije globalnih brandova robe široke potrošnje u maloprodaji. Čvrsto je uvjeren u osobno cjeloživotno učenje kao preduvjet napretka ljudi, poslovanja i rezultata! Pred-recesijskih godina, prodajni rezultati njegovih prodajnih timova kontinuirano su imali dvoznamenkasti rast, a i u tri izazovne recesijske godine rezultati su konstantno rasli min. 10% u odnosu na tržište (uz istovremeno min. 10% smanjenja uloženih resursa, i uz nepokolebljiv timski duh). Nakon toga razvija važan regionalni projekt sistematičnog razvoja vještina i učinkovitosti regionalnih prodajnih timova u 15 država SJI Europe. Trenutni regionalni projekt je razvoj poznatog globalnog branda na 15 tržišta uz izniman rast prodajnih rezultata. Kontinuitet uspjeha rezultat je kontinuiranog, sistematičnog razvoja ljudi, visokih očekivanja i inovativnih rješenja u timu. Kako je uočavao izazove i potrebe tima, razvio bi odgovarajući relevantan (i zabavan) materijal koji bi ponudio odgovore i potaknuo daljnji rast tima i rezultata. Dio tog iskustva može potaknuti i vaš prodajni tim na novi rast!
Seminari:
Sales Training Best Practices: razvoj vrhunskih prodajnih kompetencija i učinkovitih timova, Upravljanje ključnim kupcima – ONLINE, Key Account Management – Prodajne prilike i prodajna rješenja za ključne kupce – ONLINE.