Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Pratite nas:

Nagrada Cropak za najbolji dizajn ambalaže u cjelini pripala agenciji Bruketa&Žinić&Grey za Chiavalon poklon izdanje maslinovog ulja 



Nagrada Cropak za najbolji dizajn ambalaže u cjelini pripala agenciji Bruketa&Žinić&Grey za Chiavalon poklon izdanje maslinovog ulja 



U  zagrebačkom hotelu Sheraton održala dodjela nagrada Cropak za najbolja ostvarenja iz područja ambalaže u Hrvatskoj. Nagrada za najbolji dizajn ambalaže u cjelini pripala je agenciji Bruketa&Žinić&Grey za dizajn Chiavalon poklon pakiranja maslinovog ulja.

Obitelj Chiavalon, koja je među najviše nagrađivanim proizvođačima ekstra djevičanskih maslinovih ulja u Hrvatskoj, htjela je snažnije komunicirati porijeklo svojih maslinovih ulja i spoj tradicije, suvremene tehnologije i umjetnosti svoje proizvodnje. Posebno poklon izdanje ambalaže Chiavalon maslinovog ulja inspirirano je upravo tradicionalnom arhitekturom

i umjetnošću u Istri, filmom, glazbom i vodnjanskim muralima, spajajući povijesno i suvremeno nasljeđe.

„Jako smo zadovoljni što osim nagrada za kvalitetu naših proizvoda stručna javnost prepoznaje i trud kojeg ulažemo u njihov dizajn. Ova je nagrada plod dugogodišnje suradnje s agencijom Bruketa&Žinić&Grey i kao takva zasigurno slavi i prijateljstvo koje svih ovih godina traje s ljudima iz agencije. Zahvaljujem cijeloj ekipi što svaki put našu viziju znaju pretočiti u rješenje koje prepoznaje i struka“, izjavio je ovim povodom Tedi Chiavalon.

Agenciji Bruketa&Žinić&Grey ovo je sedma Cropak nagrada, a druga za suradnju s Obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvom Chiavalon iz Vodnjana.

Natječaj Cropak osmišljen je s ciljem promocije i isticanja prednosti i koristi ambalaže kao važnog sredstva zaštite, promocije i identifikacije proizvoda, a već petnaest godina organizira ga Institut za ambalažu i tiskarstvo Tectus. Natječajem se ujedno želi naglasiti nužnost kvalitativnih pomaka u promišljanju vizualnog identiteta ambalaže, grafičkog i industrijskog dizajna, ekoloških svojstava ambalaže te cjelovitog doprinosa zaštiti okoliša iz aspekta gospodarenja ambalažom i ambalažnim otpadom.

Povezani članci

  • Ovu prijavu možete u svako doba povući, na kraju svakog Newslettera. Daljnje informacije možete pronaći u našim Pravilima Privatnosti.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.

  • Više informacija kako skupljamo, obrađujemo i štitimo Vaše osobne podatke dostupne u našim Pravilima Privatnosti.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Cookie postavke
mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku, a više o tome možete pročitati ovdje.

Close Popup