Drugoj epizodi MojPosao podcasta pridružio se mladi stolar iz Svete Nedjelje koji podjednako suvereno kroči svijetom poduzetništva i virtualnim okruženjem društvenih mreža.
Jedna od omiljenih izreka nepopravljivih optimista i sanjara utamničenih na promašenim poslovima kojima nisu zadovoljni, a koje tek što nisu napustili kako bi karijeru nastavili na nekom drugom, za njih sretnijem mjestu, jest ona „pronađi posao koji voliš i nećeš morati raditi ni jednog dana svog života“.
Misao je to koja je sasma logična, toliko jednostavna i samorazumljiva da nam se čini nevjerojatnim da među nama postoje oni koji će se, umjesto onim što vole, krenuti baviti poslom koji ih ne čini sretnim i zbog kojeg svakog dana jedva čekaju otkucaj sata koji označava završetak osmosatnog radnog vremena kako bi krenuli kući.
Pa opet, život nas uči kako su prava rijetkost oni koji, bez fige u džepu, mogu reći kako su svoju ljubav pretvorili u posao, odnosno oni čiji je hobi doživio preobrazbu u uspješan biznis.
Jedan od njih je zasigurno gost druge epizode „Relax room“ podcasta – Grgur Gabrek!
Ovaj mladi stolar, poduzetnik i youtuber već neko vrijeme svojim kreativnim i kvalitetnim radom uspješno kroči svijetom poduzetništva, profesionalno odrađujući projekt za projektom, istovremeno okupljajući sve veći broj poklonika njegovog rada na društvenim mrežama.
Naime, sve što Grgur zamisli, projektira i izradi u obiteljskoj radionici tvrtke KG-Mont u Svetoj Nedjelji u konačnici završi na youtube-u, u obliku kraćih ili nešto dužih videa, o čijoj zanimljivosti dovoljno govori podatak kako u ovom trenutku njegov kanal Lignum ima čak 256 tisuća pratitelja, a brojevi pregleda se kreću u milijunima!
Tijekom gostovanja u „Relax Roomu“ by MojPosao, Grgur je ispričao na koji način je ušao u obiteljski posao i zašto svog oca nikad nije smatrao šefom već partnerom, kako je ostvario uspjeh na youtube-u nakon što je do prvih 30 pretplatnika došao „’žicanjem’ članova obitelji i prijatelja“ , zbog čega je danas gotovo nemoguće naći tesara na domaćem tržištu rada i koliko vremena je potrebno za izradu unikatne drvene gitare kakvu je izradio za Ivana Dečaka iz grupe Vatra.
„Prvi video sam snimio prije 5 godina, 2016. godine, prilikom rada na jednom projektu u Istri. Mjesec dana sam kamerom dokumentirao što i kako radimo, a potom sam proveo tjedan dana montirajući video prije nego sam ga postavio na youtube“, prisjeća se Grgur.
Iako, kako kaže, taj prvi video gotovo nitko nije pogledao, a prvih 30 pretplatnika na kanal je pridobio “’žicanjem’ članova obitelji i prijatelja“, odmah je shvatio koliko uživa u izradi videa, a prepoznao je i priliku za promociju svega onog čime se bavi tvrtka KG Mont. Srećom, na prepoznavanje njegova rada od strane youtube zajednice nije trebalo dugo čekati.
„Kliknulo je s četvrtim ili petim videom, kojim sam zabilježio postupak izrade drvene kućice za pse, nakon čega je broj pregleda i pretplatnika na kanal počeo osjetno rasti. Međutim, zbog čega je upravo taj video bio ‘okidač’ rasta koji je uslijedio, i dalje ne znam“, priča Grgur.
Prvi video kojim je probio ‘magičnu brojku’ od milijun pregleda datira iz 2017., a bio je posvećen oblikovanju drvenog fidget spinnera, igračke koja je u to vrijeme bila iznimno popularna.
Većina pretplatnika na njegov kanal dolazi izvan Hrvatske, u prvom redu iz Sjeverne Amerike, ali i iz Azije, dok u Hrvatskoj tek treba stvoriti bazu ‘fanova’.
Sve je počelo s obiteljskim poslom
A kad je o bazi njegova znanja i vještina riječ, ona je bez sumnje vezana uz tvrtku KG-Mont.
Tvrtka je to koja nudi niz jedinstvenih rješenja od projektiranja do finalne izgradnje nadstrešnica, sjenica, pergola, drvenih kuća i drugih montažnih objekata, u kojoj Grgur zajedno sa svojim ocem radi od svojih srednjoškolskih dana.
„Od malih nogu sam nešto radio s rukama, izrađivao sam drvene puške i praćke, a sa 16. godina sam krenuo raditi u radionici. Isprva nisam bio previše ‘zagrijan’ za to, no kako sam u to vrijeme trebao položiti vozački ispit, tata mi je obećao kako će mi kupiti motor ako krenem raditi s njim. Bila je to ponuda koju nisam mogao odbiti“, priča nam sa smiješkom i otkriva kako oca nikad nije smatrao šefom, već partnerom, zbog čega se svaki potencijalni problem i sukob brzo i direktno rješava.
Uz njih, u firmi su zaposleni i Grgurovi brat i sestra, što samo potvrđuje tezu kako je doista riječ o obiteljskom biznisu, trojica zaposlenika i dva robota neprocjenjive vrijednosti.
„To su CNC roboti koje smo nabavili od BMW-a, koristimo ih kao glodalice, i oni su ono što moj youtube kanal čini drugačijim od ostalih. Iako me to ljudi često pitaju, s obzirom na njihovu ulogu, roboti još uvijek nemaju ime“.
Cijeli razgovor pogledajte na: https://www.youtube.com/watch?v=XatDDaWxcwM.