U zagrebačkom Plaza Event Centru (ex. Hypo Event Centar) u utorak i srijedu, 7. i 8. veljače, više od 500 event stručnjaka i predstavnika industrija povezanih s organizacijom događaja sudjelovalo je na RSVP festivalu. Jedini regionalni festival specijaliziran za evente u svom drugom izdanju ugostio je brojne inozemne i domaće stručnjake koji su se bavili tehnologijama u event industriji i event turizmom. Dvodnevni program donio je 18 predavanja i 2 okrugla stola te 6 radionica na kojima su sudionici mogli naučiti više o pojedinim segmentima organizacije događaja.
Festival je omogućio razmjenu internacionalnih praksi, najnovijih tehnoloških rješenja poput Bizmatcha ili Beacon aplikacije namijenjene optimiziranju odnosno individualiziranju networkinga prije i za vrijeme eventa. Aplikacije nude beskrajne mogućnosti up i cross-selinga (vaucheri s QR codom za bookiranje stola, osiguravanje bržeg check in-a, parking, bookirannje stola, smještaja ili super early bird koji se događa netom nakon uspješnog eventa). Jednako tako fokus je i na prikupljanju što više podataka o posjetiteljima eventa osobito ako se radi o godišnjim skupovima kako bi se u idućim godinama mogla proširiti ponuda i dodatno udovoljiti željama i najsofisticiranijih klijenata. Dobar primjer datacentričnosti je dala tvrtka Festivality iz Talina. Tehnološka rješenja daju dodatnu vrijednost eventu, ali i prihodima na višestruko zadovoljstvo klijenata, organizatora organizacije i destinacije.
Balans studijama slučaja su dale radionice na kojima su se sudionici i predavači mogli upoznati i razmijeniti poslovne ideje odnosno zajedno raditi na njihovom razvoju. Protutežu digitalizaciji je dao jednako uspješan koncept Storyboarda koji klijentu vizualizira cijeli događaj u formi stripa odnosno slikom i koristi pomalo zaboravljene retro tehnike poput papira i olovke.
Zaključak je da tehnologija olakšava pronalaženje best matcha u kontekstu ljudi koje želite upoznati, ali ljudski faktor predstavlja neizostavnu komponentu uspješne realizacije posla.
Na interaktivnim radionicama se moglo čuti kako najbolje targetirati publiku i koncipirati event, kako osmisliti event, tokom prezentacije razvoja Microsoft WinDays-a demonstirano je kako uspješno koristiti skype for business tokom evenata, ali i koja je uloga osjetila osobito osjeta mirisa, u stvaranju optimalnog eventa. Dan je i primjer uspješnog organiziranje eventa organizatora koji dolaze s nekoliko različitih kontinenata. S druge se strane moglo čuti što je presudno kod odabira moderatora i kako optimizirati interakciju između auditorija, panelista i moderatora odnosno kako dinamizirati sadržaj eventa kako bi se učenje izmjenjivalo s interakcijom i smijehom u optimalnim omjerima. Nedavnom inicijativom je nastao i prvi portal eventCV.com koji objedinjuje europsku ponudu i potražnju u event industriji.
Dodjela Attend nagrada
Dodijeljene su i Attend nagrade za najbolja događanja u 8 kategorija i počasnoj kategoriji Najbolji event. Prve godine dodjele nagrade prijavljena su 102 događanja. O nagradama je odlučivao peteročlani nezavisni žiri koji su činili Dan Walsh (PR stručnjak), Mary Kirillova (event organizatorica i osnivačica prvog web sitea za zapošljavanje event stručnjaka), James Morgan (suosnivač tvrtke SharedXP koja je razvila tehnologiju koja organizatorima omogućava da od potencijalne publike prikupe ideje za nadolazeće evente), Joe Buckhurst (Group Dynamics, razvoj event tehnologije) i Snežana Subotić (event organizatorica i osnivačica agencije Prototip Events). Njima se ove godine pridružio Ivan Lijović kao predstavnik organizatora, a od iduće godine inozemnom žiriju će se kao član pridružiti predstavnik Visualia festivala, pobjednika počasne kategorije Najbolji event.
U kategoriji Najbolji B2B / B2C / Interni event slavio je projekt FM World 12th Anniversary u organizaciji makedonske tvrtke Duna.
Najbolji event predstavljaja proizvoda ili usluge je John Jameson Secret event koji je realizirao Komunikacijski laboratorij iz Hrvatske.
U kategoriji Najbolji kongres / konferencija / sajam žiri je odabrao 10. Combis konferenciju u organizaciji hrvatske tvrtke Combis.
Najbolji sportski event je Final 4 SEHA – Gazprom liga u organizaciji hrvatske tvrtke SEHA. Najbolji glazbeni event je Fresh Island iza kojeg stoji hrvatska tvrtka A4.
Najbolji kulturni event je Visualia festival koji je osmislila i postavila pulska Udruga Sonitus.
Najbolji neprofitan / društveno koristan event je Brave New World koji su producirali HUB385 i CityOS.
Najbolji online event je Fashion.hr Viber kampanja koji je organizirala tvrtka FHR (RED agencija).
U Expo zoni sudionici su mogli upoznati vrhunsku opremu koja mijenja kompletnu sliku nastupa na eventu. SD7 digitalna konzola imala je premijeru u regiji, a predstavljeni su i MLA Mini razglas od Martin Audia i Robe BMFL Spot light oprema. Sudionicima su sve prednosti uživo demonstrirali grupa Vatra na Expo pozornici u utorak, a Parni valjak u srijedu.