
Peto izdanje festivala održat će se od 30. ožujka do 2. travnja u kreativnom okruženju rovinjskog Hotela Lone, u organizaciji HURA-e i IAB-a Hrvatska. Programski sadržaji ovogodišnjeg izdanja povezat će svijet oglašavanja i odnosa s javnošću.
Kao i proteklih godina, posjetitelje čeka bogat program s najboljim predavačima i zanimljivim sadržajima iz nekoliko različitih domena tržišnog komuniciranja. Prilika je to za pregled novih trendova industrije, ali i razmjenu znanja i ideja s kolegama iz struke.
Integracija odnosa s javnošću i oglašavanja
Svako novo izdanje festivala posvećeno je integraciji trendova i struka u industriji, budući da i agencije i klijenti u sklopu osmišljenih rješenja i na svim platformama žele komunicirati na cjelovit i jasan način. Nakon povezivanja onlinea i offlinea, kreativnosti i učinkovitosti te Cannesa i Hrvatske, programski sadržaji ovogodišnjeg izdanja povezat će svijet oglašavanja i odnosa s javnošću. U sklopu industrije koja se često mijenja i u kojoj je potrebno kontinuirano držati korak s trendovima, ovogodišnja tema predstavlja korak bliže idealu integrirane komunikacije.
„Čarobnjak za kampanje“ Alex Braun
U sklopu dijela programa Dana komunikacija posvećenog odnosima s javnošću, najveće ime zasigurno je Alex Braun – „čarobnjak za kampanje“ i Konzultant godine po izboru Američke udruge političkih konzultanata. Ovaj stručnjak političkog marketinga ostavio je svoj trag i na hrvatskoj političkoj sceni, gdje je poznat po svojoj ulozi konzultanta za SDP. Njegovi klijenti bili su Tony Blair i Hillary Clinton, ali i drugi šefovi vlada diljem svijeta. Uz opsežno i impresivno iskustvo u kreiranju političkih kampanja na četiri kontinenta, Braun je radio i na pozicioniranju multinacionalnih brandova poput Microsofta i Forda. Za svoj rad je 2014. godine imenovan Konzultantom godine po izboru Američke udruge političkih konzultanata.
Strukovna natjecanja festivala
U sklopu festivala održat će se četiri strukovna natjecanja, koja su tijekom godina postala važno mjerilo uspješnosti agencija i klijenata. Tako natjecanje Effie nagrađuje najučinkovitije agencije i oglašivače, dok će u natjecanju IdejaX snage odmjeriti najveći kreativci struke. Natjecanje Mixx nagrađuje najbolje digitalne alate i platforme, dok će mlade snage agencijskog svijeta pokazati svoje znanje i kreativnost u sklopu drugog po redu natjecanja Young Lions Croatia.
Legenda oglašavanja Chuck Porter
Na Danima komunikacija 2017. predavanje će održati i suosnivač i direktor legendarne američke agencije Crispin Porter + Bogusky, Chuck Porter. Pod njegovim vodstvom CP+B ušla je na listu top 15 agencija u SAD-u i postala jedna od najnagrađivanijih agencija na svijetu. Porter je predsjedavao mnogim žirijima svjetskih festivala poput Cannesa, D&AD-a i mnogih drugih, a Inc.Magazine uvrstio ga je na listu „26 najfascinantnijih poduzetnika.“ Da se zbilja radi o legendi svijeta oglašavanja, potvrđuje i činjenica da je Porter uvršten u „Hall of Fame“ Američke oglašivačke federacije 2015. godine.
Pratite događanje te sve sadržaje i novosti putem linka Dani komunikacija 2017.