fbpx

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Lideri za lidere 2015

Konferencija Lideri za lidere okupila je vodeće regionalne managere, poduzetnike i uspješne ljude iz ICT-a, marketinga, financija, proizvodnje, edukacije i poslovnog savjetovanja te otkrila kako lideri razmišljaju, koje karakteristike ih determiniraju te kako postati najbolji u poslu kojim se bavite. Konferencija je održana 8. svibnja 2015. u Hotelu Westin, u Zagrebu, s temom BUSINESS TRENDS, INNOVATION & GROWTH u organizaciji tvrtki Mirakul i Motivacijski govornik.

Sve detaljne informacije možete pronaći na službenoj web stranici konferencije: www.liderizalidere.eu

Top 10 liderskih osobina ličnosti – prezentacija rezultata istraživanja

Obraćenje ‘Lidera ambasadora’ auditoriju

TECHNOLOGY & INNOVATION

Utjecaj tehnologije i naprednih informatičkih rješenja dramatično mijenja poslovanje tvrtki te direktno utječe na njihovu konkurentnost u globaliziranom svijetu. Novi tehnološki trendovi mogu doslovce izbrisati tvrtke koje ih nisu prepoznale na vrijeme i prilagodile se, ali im i pružiti neslućene mogućnosti razvoja ukoliko ih kvalitetno implementiraju u svoje poslovanje. Kroz prvi panel sudionicima će se predstaviti i približiti najnovija ICT rješenja i svjetski trendovi te im omogućiti da bolje razumiju kako tehnologiju i inovacije iskoristiti za unapređenje vlastitih poslovnih procesa, i u konačnici, vlastite efikasnosti i konkurentnosti.

Tomislav Bilić
,
Inchoo
Ante Mandić
,
IN2
Krešo Perica
,
IBM Srednja i istočna Europa
Damir Sabol
,
PhotoMath, PhotoPay
Ivan Vidaković
,
Microsoft

MARKETING MANAGEMENT – DIGITAL BUSINESS & TECHNOLOGY TRENDS

Pravilno postavljena marketinška strategija pruža neslućene mogućnosti za rast i razvoj. U ovom panelu će se jasno istaknuti kako efikasno usmjeriti marketinške aktivnosti te razumjeti u kojem se smjeru razvija poslovanje u novom digitalnom dobu. Sukladno razvoju Interneta, tehnologije i novih medijskih kanala, marketing i medijska industrija prolaze kroz dramatične promjene te su potrebna potpuno nova znanja i vještine kako bi se marketinški budžeti optimizirali i kako bi ulaganja u brand i komunikaciju s potrošačima ostvarila očekivane povrate.

Mario Fraculj
,
McCANN
dr.sc. Jadranka Ivanković
,
Podravka
Marina Pulišić
,
JGL
Nikola Vrdoljak
,
404 agency
Nikola Žinić
,
Bruketa&Žinić

Coffee Break

PREDAVANJE

Guerrilla Leadership: Leading from the middle rather than the front

PROJECT MANAGEMENT & FINANCING

U trećem će se panelu prikazati na koji način financirati krupne investicije te koje su najbolje svjetske poslovne prakse u pripremi i vođenju velikih projekata. Bit će predstavljeni konkretni primjeri iz poslovne prakse vodećih hrvatskih lidera te će sudionici iz prve ruke čuti kako ocijeniti uspješnost investicija te naći najbolje poslovno okruženje za ulaganja i razvoj poslovanja.

Kristijan Buk
,
Allianz Zagreb
Denis Čupić
,
HUP
prof.dr.sc. Pero Lučin
,
rektor Riječkog sveučilišta
dr.sc. Vladimir Preveden
,
Roland Berger
Marko Remena
,
Zagrebačka banka

BUSINESS GROWTH & EMERGING MARKETS

Fokus četvrtog panela bit će na primjerima stabilnog i održivog poslovnog rasta te razvoja strategije izlaska na nova tržišta. Prikazat će se komparacija lokalne i globalne perspektive tržišta, njihovi međuodnosi i mogućnosti. Analizirat će se mogućnosti koje pruža globalno tržište, posebice tržišta u razvoju, te kako iskoristiti specifične tržišne niše. Sudionici će saznati kako mogu najprije konkurirati, a zatim i nadići standarde koje postavljaju inozemni i domaći poslovni partneri i klijenti.

Tomislav Debeljak
,
DIV grupa
Lana Popović
,
Coca Cola SE Europe
dr. Thomas Sichla
,
ZOV Zagreb
Zoran Uranjek
,
Harburg-Freudenberger, Belišće

Ručak i VIP druženje s panelistima

Svrha konferencije:

Nakon konferencije sudionici će raspolagati konkretnim znanjima i informacijama koje će već sutradan moći primijeniti u poslovanju – saznat će kako usmjeriti svoja ulaganja u marketing i iskoristiti najnovije marketinške trendove, na koji način i iz kojih izvora financirati krupne investicije i upravljati složenim projektima, koji su najefikasniji kanali izlaska na strana tržišta i kako postati globalna tvrtka te koja najnovija ICT rješenja mogu implementirati u svojim tvrtkama. Sudionici će također saznati u kojem se smjeru razvija poslovanje u novom digitalnom dobu i kako iskoristiti prednosti razvoja tehnologije u inoviranju poslovnih procesa.

Ciljevi konferencije:

  1. Determinirati poslovne trendove
  2. Primjerima pokazati kako regionalne tvrtke mogu vrlo uspješno raditi akvizicije i poslovati na svjetskom tržištu
  3. Primjerima demonstrirati koji je utjecaj inovacija na strategiju poslovanja
  4. Promjenom perspektiva steći širu sliku funkcioniranja biznisa
  5. Popraviti osobnu percepciju internacionalnih poslovnih mogućnosti koje postoje u Hrvatskoj
  6. Saznati koje poslovne modele i pristup razvoju strategije u poslovanju koriste lideri

Metode rada:

Otvoren, interaktivan i dinamičan razgovor, jezgrovita i jasna prezentacija osobnih liderskih primjera iz domaće i svjetske prakse koji osiguravaju razumijevanje sadržaja konferencije. Razmjena iskustava i mogućnost postavljanja pitanja sudionicima panela od strane auditorija.

Više od dvadeset lidera će u četiri strateška panel-razgovora konkretnim primjerima i poslovnim situacijama pokazati s kojim se izazovima susreću u svom poslovanju i na koji način prilaze njihovom rješavanju.

Ciljna skupina sudionika:

Edukacija je namijenjena onima koji žele učiti od najboljih:

  • upravi i managementu iz regije (Hrvatska, Slovenija,
    Srbija, BiH, Makedonija, Crna Gora)
  • direktorima sektora
  • malim i srednjim poduzetnicima
  • voditeljima timova
  • voditeljima projekata
  • voditeljima prodaje
  • mladim poslovnim ljudima s ambicijom da postanu lideri
  • članovima akademske zajednice
  • Ovu prijavu možete u svako doba povući, na kraju svakog Newslettera. Daljnje informacije možete pronaći u našim Pravilima Privatnosti.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.

  • Više informacija kako skupljamo, obrađujemo i štitimo Vaše osobne podatke dostupne u našim Pravilima Privatnosti.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Cookie postavke
mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku, a više o tome možete pročitati ovdje.

Close Popup