Lideri za lidere 2015
Konferencija Lideri za lidere okupila je vodeće regionalne managere, poduzetnike i uspješne ljude iz ICT-a, marketinga, financija, proizvodnje, edukacije i poslovnog savjetovanja te otkrila kako lideri razmišljaju, koje karakteristike ih determiniraju te kako postati najbolji u poslu kojim se bavite. Konferencija je održana 8. svibnja 2015. u Hotelu Westin, u Zagrebu, s temom BUSINESS TRENDS, INNOVATION & GROWTH u organizaciji tvrtki Mirakul i Motivacijski govornik.
Sve detaljne informacije možete pronaći na službenoj web stranici konferencije: www.liderizalidere.eu
Top 10 liderskih osobina ličnosti – prezentacija rezultata istraživanja
Obraćenje ‘Lidera ambasadora’ auditoriju
TECHNOLOGY & INNOVATION
Utjecaj tehnologije i naprednih informatičkih rješenja dramatično mijenja poslovanje tvrtki te direktno utječe na njihovu konkurentnost u globaliziranom svijetu. Novi tehnološki trendovi mogu doslovce izbrisati tvrtke koje ih nisu prepoznale na vrijeme i prilagodile se, ali im i pružiti neslućene mogućnosti razvoja ukoliko ih kvalitetno implementiraju u svoje poslovanje. Kroz prvi panel sudionicima će se predstaviti i približiti najnovija ICT rješenja i svjetski trendovi te im omogućiti da bolje razumiju kako tehnologiju i inovacije iskoristiti za unapređenje vlastitih poslovnih procesa, i u konačnici, vlastite efikasnosti i konkurentnosti.
- Tomislav Bilić ,
- Inchoo
- Ante Mandić ,
- IN2
- Krešo Perica ,
- IBM Srednja i istočna Europa
- Damir Sabol ,
- PhotoMath, PhotoPay
- Ivan Vidaković ,
- Microsoft
MARKETING MANAGEMENT – DIGITAL BUSINESS & TECHNOLOGY TRENDS
Pravilno postavljena marketinška strategija pruža neslućene mogućnosti za rast i razvoj. U ovom panelu će se jasno istaknuti kako efikasno usmjeriti marketinške aktivnosti te razumjeti u kojem se smjeru razvija poslovanje u novom digitalnom dobu. Sukladno razvoju Interneta, tehnologije i novih medijskih kanala, marketing i medijska industrija prolaze kroz dramatične promjene te su potrebna potpuno nova znanja i vještine kako bi se marketinški budžeti optimizirali i kako bi ulaganja u brand i komunikaciju s potrošačima ostvarila očekivane povrate.
- Mario Fraculj ,
- McCANN
- dr.sc. Jadranka Ivanković ,
- Podravka
- Marina Pulišić ,
- JGL
- Nikola Vrdoljak ,
- 404 agency
- Nikola Žinić ,
- Bruketa&Žinić
Coffee Break
PREDAVANJE
Guerrilla Leadership: Leading from the middle rather than the front
PROJECT MANAGEMENT & FINANCING
U trećem će se panelu prikazati na koji način financirati krupne investicije te koje su najbolje svjetske poslovne prakse u pripremi i vođenju velikih projekata. Bit će predstavljeni konkretni primjeri iz poslovne prakse vodećih hrvatskih lidera te će sudionici iz prve ruke čuti kako ocijeniti uspješnost investicija te naći najbolje poslovno okruženje za ulaganja i razvoj poslovanja.
- Kristijan Buk ,
- Allianz Zagreb
- Denis Čupić ,
- HUP
- prof.dr.sc. Pero Lučin ,
- rektor Riječkog sveučilišta
- dr.sc. Vladimir Preveden ,
- Roland Berger
- Marko Remena ,
- Zagrebačka banka
BUSINESS GROWTH & EMERGING MARKETS
Fokus četvrtog panela bit će na primjerima stabilnog i održivog poslovnog rasta te razvoja strategije izlaska na nova tržišta. Prikazat će se komparacija lokalne i globalne perspektive tržišta, njihovi međuodnosi i mogućnosti. Analizirat će se mogućnosti koje pruža globalno tržište, posebice tržišta u razvoju, te kako iskoristiti specifične tržišne niše. Sudionici će saznati kako mogu najprije konkurirati, a zatim i nadići standarde koje postavljaju inozemni i domaći poslovni partneri i klijenti.
- Tomislav Debeljak ,
- DIV grupa
- Lana Popović ,
- Coca Cola SE Europe
- dr. Thomas Sichla ,
- ZOV Zagreb
- Zoran Uranjek ,
- Harburg-Freudenberger, Belišće
Ručak i VIP druženje s panelistima
Svrha konferencije:
Nakon konferencije sudionici će raspolagati konkretnim znanjima i informacijama koje će već sutradan moći primijeniti u poslovanju – saznat će kako usmjeriti svoja ulaganja u marketing i iskoristiti najnovije marketinške trendove, na koji način i iz kojih izvora financirati krupne investicije i upravljati složenim projektima, koji su najefikasniji kanali izlaska na strana tržišta i kako postati globalna tvrtka te koja najnovija ICT rješenja mogu implementirati u svojim tvrtkama. Sudionici će također saznati u kojem se smjeru razvija poslovanje u novom digitalnom dobu i kako iskoristiti prednosti razvoja tehnologije u inoviranju poslovnih procesa.
Ciljevi konferencije:
- Determinirati poslovne trendove
- Primjerima pokazati kako regionalne tvrtke mogu vrlo uspješno raditi akvizicije i poslovati na svjetskom tržištu
- Primjerima demonstrirati koji je utjecaj inovacija na strategiju poslovanja
- Promjenom perspektiva steći širu sliku funkcioniranja biznisa
- Popraviti osobnu percepciju internacionalnih poslovnih mogućnosti koje postoje u Hrvatskoj
- Saznati koje poslovne modele i pristup razvoju strategije u poslovanju koriste lideri
Metode rada:
Otvoren, interaktivan i dinamičan razgovor, jezgrovita i jasna prezentacija osobnih liderskih primjera iz domaće i svjetske prakse koji osiguravaju razumijevanje sadržaja konferencije. Razmjena iskustava i mogućnost postavljanja pitanja sudionicima panela od strane auditorija.
Više od dvadeset lidera će u četiri strateška panel-razgovora konkretnim primjerima i poslovnim situacijama pokazati s kojim se izazovima susreću u svom poslovanju i na koji način prilaze njihovom rješavanju.
Ciljna skupina sudionika:
Edukacija je namijenjena onima koji žele učiti od najboljih:
- upravi i managementu iz regije (Hrvatska, Slovenija,
Srbija, BiH, Makedonija, Crna Gora) - direktorima sektora
- malim i srednjim poduzetnicima
- voditeljima timova
- voditeljima projekata
- voditeljima prodaje
- mladim poslovnim ljudima s ambicijom da postanu lideri
- članovima akademske zajednice