Lideri za lidere 2014
Lideri su ljudi koji pokreću gospodarske procese, a ključna je
dugoročna dosljednost u radu i držanje smjera koji vodi prema
ostvarenju strateškog cilja. Preuzimanje odgovornosti, predanost
i samodisciplina karakteristike su koje determiniraju lidere,
jer lider postajete kada vam drugi poklone svoje povjerenje,
ali prije toga morate sami vjerovati u sebe, svoj uspjeh i
voljeti ono što radite.
16. svibnja u Hotelu Westin, u Zagrebu, održala se regionalna
konferencija Lideri za lidere, s temom STRATEGIC MANAGEMENT,
LEADERSHIP & LIFE BALANCE. Konferencija je okupila vodeće
hrvatske i regionalne lidere iz područja međunarodnog poslovanja,
financija, proizvodnje i obrazovanja, te iz turizma,
enogastronomije, sporta i umjetnosti.
Fotografije s konferencije možete pogledati u Galeriji, a snimku konferencije u Videogaleriji.
Prezentacija rezultata provedenog istraživanja – 100 hrvatskih lidera
Koje su najvažnije liderske karakteristike i što lideri rade drugačije?
STRATEGIC MANAGEMENT & LEADERSHIP – Kako razviti strategiju izlaska na nova tržišta?
- prof.dr.sc. Ivan Đikić ,
- Sveučilište Goethe u Frankfurtu
- Dubravko Hoić ,
- Calzedonia Croatia
- Donald Hudspeth ,
- RIT – Croatia
- Branimir Muidža ,
- Tvornica cementa Kakanj – HeidelbergCement
- Ivo Usmiani ,
- Jadran Galenski laboratorij
STRATEGIC MANAGEMENT & LEADERSHIP – Kako steći i zadržati povjerenje investitora i klijenata?
- Filip Filipec ,
- Tehnika
- Vjekoslav Majetić ,
- DOK-ING
- Dragutin Kamenski ,
- Kamgrad
- Ivan Milčić ,
- Končar – Energetski Transformatori
STRATEGIC MANAGEMENT & LEADERSHIP – Financije i konzalting partneri u poslovanju
- dr.sc. Miroslav Dragičević ,
- Horwath HTL
- Boris Galić ,
- Allianz Zagreb
- prof.dr.sc. Danica Purg ,
- IEDC-Poslovna škola Bled
- Hrvoje Zgombić ,
- PwC Hrvatska
LIFE BALANCE
Svrha konferencije:
Lideri za lidere je konkretnim primjerima, poslovnim situacijama i demonstriranjem iznađenog rješenja pokazati s kojim se sve izazovima lideri susreću u svom poslovanju i na koji su ih način riješili. Želja je pokazati kako svatko od nas može puno više nego što misli, a samo je važno upustiti se u to i početi razmišljati ‘out of the box’, ne prepuštajući se dogmama i razmišljajući u kontekstu pronalaženja rješenja s uvijek otvorenim prozorom za nove prilike, ali čvrsto držeći fokus na onome što želimo razvijati i potom kontinuirano širiti taj fokus jer nema nemogućih misija.
Ciljevi konferencije:
- Primjerima pokazati kako su domaće tvrtke i naši ljudi pouzdan partner u poslovanju, ali i izvor najboljih praksi u europskom kontekstu
- Primjerima pokazati kako regionalne tvrtke mogu vrlo uspješno raditi akvizicije i poslovati na svjetskom tržištu
- Čuti koje poslovne modele i pristup razvoju strategije u poslovanju koriste lideri
- Uočiti da sve kompanije nailaze i prolaze kroz slične izazove i puteve prilikom širenja, samo se financijski omjeri, ali i oni rizika i potencijalnog profita, razlikuju
- Moći primijeniti liderske poslovne modele u funkcioniranju vlastite tvrtke
- Primjerima poticati sagledavanje šire slike potencijalnih mogućnosti koje su pred nama
- Promjenom perspektiva steći širu sliku funkcioniranja biznisa
- Osloboditi se straha od neuspjeha i inferiornih mogućnosti male zemlje
- Popraviti osobnu percepciju poslovnih mogućnosti koje postoje u našoj zemlji
Najvažniji je cilj konferencije Lideri za lidere konkretnim poslovnim modelima, primjerima i pristupom razvoju strategije u poslovanju koje koriste lideri iz različitih djelatnosti pokazati kako su domaće tvrtke i naši ljudi pouzdan partner u poslovanju, ali i izvor najboljih praksi u europskom kontekstu. Regionalne tvrtke mogu vrlo uspješno raditi akvizicije i poslovati na svjetskom tržištu jer sve kompanije nailaze i prolaze kroz slične izazove i puteve prilikom širenja, samo se financijski omjeri, ali i oni rizika i potencijalnog profita, razlikuju.
Cilj je i poticati sagledavanje šire slike potencijalnih mogućnosti koje su pred nama, kako bi se promjenom perspektive mogla steći bolja slika funkcioniranja biznisa. Jasnim primjerima ispričanim od strane konkretnih lidera bit će prikazano kako se osloboditi straha od neuspjeha i inferiornih mogućnosti male zemlje jer nitko nije uspio, a da pritom nije niti jednom pogriješio. Konačni cilj konferencije Lideri za lidere je popraviti osobnu percepciju poslovnih mogućnosti koje postoje u našoj zemlji i potom moći primijeniti liderske poslovne modele i liderski ‘mindset’ u funkcioniranju vlastite tvrtke.
Metode rada:
Otvoren, interaktivan i dinamičan razgovor, jezgrovita i jasna prezentacija osobnih liderskih primjera iz domaće i svjetske prakse koji osiguravaju razumijevanje sadržaja konferencije. Razmjena iskustava i mogućnost postavljanja pitanja sudionicima panela od strane auditorija.
Više od dvadeset lidera će u četiri strateška panel-razgovora konkretnim primjerima i poslovnim situacijama pokazati s kojim se izazovima susreću u svom poslovanju i na koji način prilaze njihovom rješavanju.
Ciljna skupina sudionika:
Edukacija je namijenjena onima koji žele učiti od najboljih:
- upravi i managementu iz regije (Hrvatska, Slovenija,
Srbija, BiH, Makedonija, Crna Gora) - direktorima sektora
- malim i srednjim poduzetnicima
- voditeljima timova
- voditeljima projekata
- voditeljima prodaje
- mladim poslovnim ljudima s ambicijom da postanu lideri
- članovima akademske zajednice