Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]
BLOG

Pratite nas:

Zašto je nužno naučiti koristiti ChatGPT u svakodnevnoj poslovnoj praksi?

Zašto je nužno naučiti koristiti ChatGPT u svakodnevnoj poslovnoj praksi?

U posljednjih nekoliko godina, umjetna inteligencija (UI) postala je sve popularniji alat u poslovnom svijetu, pružajući tvrtkama mogućnost automatizacije i optimizacije različitih procesa. Jedna posebna tehnologija UI-a koja je privukla veliku pažnju je ChatGPT. ChatGPT je veliki model jezika koji je treniran od strane OpenAI-a, a koji je sposoban generirati ljudske odgovore na tekstualne ulaze. Potencijalne primjene ChatGPT-a su ogromne, a postao je važan alat za tvrtke u različitim industrijama. Danas već više od 10 milijuna ljudi koristi svakodnevno ChatGPT za privatne i profesionalne zadatke.

Na samom početku jako je važno shvatiti ChatGPT i slične alate koji koriste umjetnu inteligenciju, kao pomagala tj. alate koji nam pomažu u obavljanju zadataka efikasnije i brže. Usporedimo metaforički auto-navigaciju s ChatGPT-om. Auto-navigacija nam pomaže pronaći put između dvije geografske točke. Iako je promijenila način kako putujemo iz temelja, bez obzira na svu sofisticiranu tehnologiju auto-navigacije, nju smo shvatili i prihvatili kao alat na kojeg se možemo pouzdati do određene razine ali ne u potpunosti. Naime, ako auto-navigaciju ne ažurirate redovno, izgledno je da ćete se naći u situaciji kada vozite po autoputu dok vaša auto-navigacija pokazuje da se vozite livadom, ili vas navigira prema krivom odredištu iz nekog nepoznatog razloga. Tako treba koristiti i ChatGPT i slične alate koji će nam jako puno pomoći u radu ali kao pomagalo tj. alat, a nikako kao bilo koji oblik zamjene za čovjeka.

U ovom blogu pokazati ćemo zašto je važno naučiti kako koristiti ChatGPT u svakodnevnoj poslovnoj praksi, a u nastavku smo izdvojili samo nekoliko od više tisuća primjera korištenja ChatGPT-a kako bi pokazali mogućnosti ovog već danas glavnog alata za pomoć u svakodnevnom poslovanju.

Poboljšanje korisničkog iskustva

Jedna od najvažnijih prednosti korištenja ChatGPT-a je za poboljšanje korisničkog iskustva. Pomoću ChatGPT-a tvrtke mogu ponuditi svojim korisnicima podršku 24/7, što je ključno u današnjem svijetu gdje ljudi očekuju odgovore na svoja pitanja odmah. Korištenjem ChatGPT-a tvrtke mogu brzo odgovoriti na upite korisnika, pružiti informacije o proizvodima ili uslugama i čak riješiti probleme, sve to bez potrebe za ljudskim djelovanjem. To ne samo da štedi vrijeme i novac, već rezultira i sretnijim korisnicima.

Automatizacija zadataka

ChatGPT također može automatizirati različite zadatke, što je iznimno korisno za tvrtke. To može uključivati zadatke poput odgovaranja na često postavljana pitanja, stvaranje sadržaja i čak upravljanje terminima. Automatiziranjem ovih zadataka tvrtke mogu osloboditi vrijeme svojih zaposlenika da se usredotoče na važnije zadatke koji zahtijevaju ljudsko djelovanje. To ne samo da poboljšava produktivnost, već smanjuje i rizik od pogrešaka koje se mogu dogoditi kada ljudi obavljaju ponavljajuće zadatke.

Poboljšanje marketinških napora

ChatGPT se može koristiti za deset puta brže rješavanje marketinških zadataka pružajući tvrtkama uvid u ono što njihovi korisnici žele. Analizirajući upite korisnika, tvrtke mogu prepoznati trendove i obrasce u ponašanju korisnika, što im može pomoći da prilagode svoje marketinške strategije. Primjerice, ako tvrtka primijeti da korisnici stalno pitaju za određenu značajku proizvoda, mogu usmjeriti marketinške napore na isticanje te značajke. To može rezultirati boljim uključivanjem korisnika, povećanim prodajama i poboljšanom lojalnošću marke.

Povećanje učinkovitosti

ChatGPT može značajno povećati učinkovitost pružajući brze i točne odgovore na upite. To ne samo da štedi vrijeme, već i smanjuje rizik od pogrešaka koje se mogu dogoditi kada ljudi obavljaju ove zadatke. ChatGPT može obrađivati ​​više upita istovremeno, što znači da tvrtke mogu pružiti svojim korisnicima brze odgovore čak i tijekom vršnih vremena. Dodatno, automatiziranjem zadataka, tvrtke mogu optimizirati svoje operacije i smanjiti rizik od pogrešaka koje uzrokuje ljudsko djelovanje.

Pružanje konkurentske prednosti

U današnjem vrlo konkurentnom poslovnom svijetu, stjecanje konkurentske prednosti ključno je. Korištenjem ChatGPT-a tvrtke se mogu razlikovati od svojih konkurenata pružajući bolju podršku korisnicima i učinkovitije operacije. To može rezultirati većom lojalnošću korisnika, većim prodajama i poboljšanom reputacijom marke.

Troškovno učinkovito rješenje

Korištenje ChatGPT-a također može biti troškovno učinkovito rješenje za tvrtke. Automatizacijom zadataka tvrtke mogu smanjiti troškove rada i optimizirati svoje operacije, što rezultira značajnim uštedama. Dodatno, ChatGPT može obrađivati ​​velik broj upita istovremeno, što znači da tvrtke mogu pružiti bolju podršku korisnicima bez potrebe za zapošljavanjem dodatnog osoblja.

 

U svakom slučaju, učenje kako koristiti ChatGPT u svakodnevnoj poslovnoj praksi ključno je za tvrtke koje žele ostati konkurentne i učinkovite u današnjem brzom, nepredvidivom, stalno mijenjajućem poslovnom svijetu. Uključivanjem ChatGPT-a u poslovanje, tvrtke mogu poboljšati svoju produktivnost, smanjiti troškove i pružiti bolju podršku korisnicima. Ako vas zanima više o ChatGPT-u i kako ga koristiti u svom poslovanju, preporučujemo da prisustvujete seminaru AI for Professionals – ChatGPT u svakodnevnom poslovanju, koji nudi Mirakul Edukacijski centar, vodeća hrvatska tvrtka u području obrazovanja i savjetovanja suvremene poslovne tematike poput digitalne transformacije.

Tijekom seminara polaznici će naučiti o primjerima primjene ChatGPT-a u različitim industrijama i inspirirati se kako ga implementirati u vaše poslovanje. Također će naučiti kako najbolje postaviti zadatke tj. pitanja za ChatGPT, prilagoditi ih za određene namjene i integrirati u postojeće sustave.

Pohađanje ovog seminara dat polaznicima konkurentsku prednost u njihovom području, jer ćete bi opremljeni znanjem i vještinama potrebnim za učinkovitu upotrebu ChatGPT-a u svojem poslovanju. Također će dobiti uvid u najnovije trendove u području umjetne inteligencije i kako ih primijeniti u poslovanju, što je ključno za održavanje konkurentnosti svake organizacije.

Zaključno, učenje kako koristiti ChatGPT u svakodnevnoj poslovnoj praksi ključno je za tvrtke koje žele ostati konkurentnije i učinkovitije. Prisustvovanje seminaru ‘AI for Professionals – ChatGPT u svakodnevnom poslovanju‘ omogućit će polaznicima stjecanje znanja i vještina potrebnih za učinkovitu upotrebu ChatGPT-a u svojem poslovanju te inspirirati za mnoge druge primjene ChatGPT-a. Ne propustite ovu priliku da učite od iskusnih stručnjaka za umjetnu inteligenciju i odvedete svoje poslovanje na sljedeću razinu!

‘AI for Prefessionals – ChatGPT u svakodnevnom poslovanju – ONLINE’ je rasprodan u terminu 20. travnja 2023. stoga požurite zauzeti svoje mjestu na novom terminu 25. travnja 2023. klikom na prijavnicu.

Seminar ‘AI for Professionals – ChatGPT u svakodnevnom poslovanju’ drugi je modul višemodularnog specijalističkog programa Mini MBA Digital Transformation Managemet – ONLINE’ koji je kreiran za voditelje i managere tvrtki okrenutih modernim poslovnim trendovima koji prepoznaju važnost digitalne transformacije za podizanje konkurentnosti tvrtke na lokalnom i globalnom tržištu. Cijeli program provodi se od 19. travnja do 25. svibnja 2023. te prijavu možete izvršiti putem linka.

Povezani članci

  • Ovu prijavu možete u svako doba povući, na kraju svakog Newslettera. Daljnje informacije možete pronaći u našim Pravilima Privatnosti.

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.

  • Više informacija kako skupljamo, obrađujemo i štitimo Vaše osobne podatke dostupne u našim Pravilima Privatnosti.

Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Cookie postavke
mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku, a više o tome možete pročitati ovdje.

Close Popup