Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]
BLOG

Pratite nas:

Kako se pravilno oglašavati na društvenim mrežama?

Kako se pravilno oglašavati na društvenim mrežama?

Već i vrapci na grani znaju da su društvene mreže bitan alat u promociji tvrtki i njihovih proizvoda i usluga. Njihova važnost više ne bi trebala biti upitna; društvene mreže trebale bi biti važan dio vaše strategije nastupa na digitalnim kanalima.

Društvene su mreže ljudska svakodnevica, pa samim time i jedan od najboljih kanala za stupanje u kontakt s kupcima, partnerima i klijentima.

Što je oglašavanje na društvenim mrežama i zašto je ono važno?

Oglašavanje na društvenim mrežama pruža jedinstvenu priliku prikazivanja vašeg sadržaja točno određenoj ciljnoj skupini. Takvo oglašavanje nudi mogućnost ciljanja po definiranim interesima i predviđenim ponašanjima korisnika. Npr. ako nudite opremu za planinarenje, možete prikazivati svoje oglase ljudima koji i inače planinare, vole provoditi vrijeme u prirodi, aktivni su, bave se sportovima itd. Takav oglas donijet će puno bolje rezultate od oglasa prikazanog široj ciljnoj skupini, baš zato što je njegov sadržaj maksimalno prilagođen interesima definirane ciljne skupine i relevantan je za njihove interese i živote.

Dodatna je prednost ove vrste oglašavanja što će sadržaj oglasa postići visoku vidljivost kod korisnika. Korisnici puno vremena provode na društvenim mrežama, pa nije iznenađujuće da će baš ondje, možda i po prvi put, vidjeti informacije o vašim proizvodima i uslugama. To vam pomaže u podizanju svijesti o vašoj tvrtki, što će dugoročno utjecati i na rezultate prodaje. Digitalno oglašavanje postavlja dobar temelj, kako za izgradnju lojalnosti kod potrošača, tako i za maksimiziranje koristi za vašu tvrtku.

Ovakva vrsta oglašavanja ima i drugih prednosti, poput nižih troškova pridobivanja novih kupaca, mogućnosti dvostrane komunikacije s kupcima, prikupljanja povratne informacije od njih itd.

Što je potrebno za početak oglašavanja na društvenim mrežama?

Uzimajući u obzir veliki broj mogućnosti koje digitalno oglašavanje nudi i značajne resurse koje je potrebno uložiti (vrijeme i novac), važno je definirati s kime i na koji način želite komunicirati.

Potrebno je odrediti ciljnu skupinu (ili više njih) za koju ćete kreirati oglase i optimizirati svoje digitalne kampanje. Kao što sam ranije naveo, prilagođeni i ciljani sadržaj postiže puno bolje rezultate nego sadržaj namijenjen “svima”, bez specifične svrhe.

Nakon definiranja ciljne skupine, potrebno je osigurati budžet za oglašavanje. Ako niste sigurni u isplativost, možete početi s minimalnim ulaganjima. Nakon što se prvi rezultati pojave i uvjerite se u isplativost ove vrste oglašavanja, ulaganje možete povećati.

Kada definirate sve potrebno, ovisno o količini posla i vlastitom znanju u polju digitalnog oglašavanja, možete odlučiti hoćete li se time baviti sami ili projekt na kojem radite zahtijeva angažman marketinške agencije.

Ako se odlučite za prvu soluciju, na modulu Marketing Campaigns & Analytics možete naučiti sve što vam je potrebno za početak rada u digitalnom oglašavanju. U sklopu modula prolaze se svi detalji vezani uz formate i ciljeve, kreiranje oglašivačkih kampanja, postavljanje mjerenja i analize podataka.

Mjerenje rezultata oglašavanja

Oglašavanje na društvenim mrežama proces je koji se mora redovito provjeravati i poboljšavati. Naime, bitno je znati iščitati podatke i iz njih izvući zaključke jer se na taj način maksimiziraju rezultati oglašavanja.

Srećom, postoji puno alata koji mogu pomoći oko toga. Jedan od glavnih alata je Google Analytics koji služi za analizu prometa i ponašanja potrošača na vašoj web stranici. Pomoću ovog alata možete vidjeti koliko prometa donosi vaše oglašavanje i donosi li vam konverzije (primjerice, kupnju).

Ako još uvijek niste upoznati s društvenim mrežama i njihovim benefitima za vaše poslovanje, u sklopu Mirakulovog Social Media Specialist programa možete naučiti sve što vam je potrebno za maksimalno iskorištavanje potencijala kojeg društvene mreže nude.

Povezani članci

  • Ovu prijavu možete u svako doba povući, na kraju svakog Newslettera. Daljnje informacije možete pronaći u našim Pravilima Privatnosti.

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.

  • Više informacija kako skupljamo, obrađujemo i štitimo Vaše osobne podatke dostupne u našim Pravilima Privatnosti.
x

Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Cookie postavke
mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku, a više o tome možete pročitati ovdje.

Slažem se Ne Slažem se