Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]
BLOG

Pratite nas:

Poslovne mogućnosti LinkedIna za B2B

Poslovne mogućnosti LinkedIna za B2B

LinkedIn je najveća poslovna društvena mreža koja postoji od 2003. godine i trenutno ima preko 680 milijuna korisnika. Nekada nam je LinkedIn služio samo kao online CV. Međutim, od kada je Microsoft kupio ovu mrežu 2016. godine, mogućnosti su se dosta proširile. Od tada se algoritam stalno mijenja kako bi mreža bila što korisnija poslovnim ljudima širom svijeta i učinila ih produktivnijim i uspješnijim – što je upravo i misija LinkedIna.

U 2020. godini dosta je ljudi koji su optimizirali svoje profile i pojavljuju se u pretragama za ključne riječi za koje se žele rangirati. Šalju personalizirane poruke, sklapaju suradnje, dolaze do novih poslova, prodaju svoje proizvode i usluge i prepoznati su u svojoj industriji. Na ovoj se mreži nalazi najviše decision makera, ljudi na top level pozicijama kao i onih koji traže posao i zapošljavaju. Mogućnosti su raznolike i brojne, ali je malo onih koji u našoj regiji znaju za njih i koriste ovu mrežu tako da im zaista donosi mjerljive i konkretne poslovne rezultate. Meni osobno LinkedIn donosi klijente i suradnje na tjednoj bazi. Ljudi me sami pronalaze i javljaju mi se za moje proizvode i usluge. To sve možete i vi postići ako imate dobro definiranu strategiju za ovu mrežu, poznajete marketing kao i ono u čemu ste stručni, radite na dijeljenju znanja i izgradnji svog ličnog branda.

Je li kasno za vas da se sada aktivirate? Nije, jer LinkedIn kontinuirano raste. Imate mogućnost postizanja značajnog reacha organskim putem, što je kod Facebooka i Instagrama gotovo nemoguće za ljude koji nisu influenceri. Ovo je jedan od mojih postova koji je imao 909 618 pregleda, 4 646 oznaka like i 248 komentara.

Brojni moji postovi postali su viralni, što mi je uvijek donosilo nove klijente i suradnje. Ovo se događa stoga što na LinkedInu ima znatno manje redovnih kreatora sadržaja od konzumenata. Od 680 milijuna korisnika samo 3 milijuna objavljuje sadržaje redovno na tjednoj bazi.

Prosječan B2B kupac danas pročita oko 10 različitih tipova sadržaja (članaka i postova) na LinkedInu prije nego što se odluči za kupovinu. Ukoliko koristite LinkedIn mrežu za demonstriranje i dijeljenje svog znanja, za podjelu aktualnih informacija i svega ostalog što znači vašoj ciljnoj grupi, prije će vas zapamtiti i odlučiti se za suradnju baš s vama.

Vaš sadržaj treba inspirirati, motivirati, educirati ljude ili ih pak pokrenuti na neka razmišljanja ili akciju. Možete dijeliti znanje, novosti iz vaše industrije, studije slučaja, vaša zapažanja na određenu temu, vaše osobne uspjehe i neuspjehe iz kojih će ostali nešto naučiti. Stoga, krenite proizvoditi sadržaj koji daje vrijednost. Za početak, razmislite što je vama vrijedno čitanja na ovoj mreži? Kakvi se vama postovi i članci najviše sviđaju? Što je to što vi znate, a bilo bi korisno i ostalima da znaju jer bi im možda na neki način unaprijedilo život ili poslovanje? Bilo kako bilo, uvijek imajte na umu da ljudi vole priče.

U vidu toga, evo nekih savjeta kako bi trebala izgledati vaša priča (vaš content na LinkedInu) ako želite postići veliki angažman na postu, a samim time i vidljivost.

  1. Priča koja je osobna i iz koje ljudi mogu dosta naučiti
  2. Priča koja motivira i inspirira
  3. Priča s kojom će se mnogi poistovjetiti i poželjeti da se nadovežu svojom pričom
  4. Priča koja će podijeliti publiku na za i protiv
  5. Priča koja ostavlja prostor za interpretaciju
  6. Priča koju nisu očekivali
  7. Priča koja uključuje ‘call to action’
  8. Priča koja budi emocije

Još se uvijek stignete aktivirati. S povećanjem broja kreatora i ova mreža će se polako zasititi i doseg pojedinaca će opasti, a razlika je već uočljiva ako promatramo 2017. godinu i sada.

Pogledajmo za koga je najpogodnija LinkedIn mreža. LinkedIn je prije svega B2B (business to business). To znači da je za sve poslovne ljude, poduzetnike, konzultante, marketinške stručnjake, freelancere, programere, ljude koji se bave prodajom, arhitekte, odvjetnike i sve one kojima su klijenti biznisi (B2B) i poslovni ljudi. Ja ipak predviđam da će uskoro i ljudi čiji su biznisi primarno B2C pojaviti na LinkedInu, tako da ako ste u ovom području, za vas je sada idealno vrijeme da krenete jer konkurencija je neznatna.

Inače, odabir društvenih mreža, kao i ostalih marketinških kanala, ovisi o vrsti vašeg biznisa i toga gdje se nalazi vaša ciljna skupina. Sve o tome kako da iskoristite pun potencijal LinkedIn mreže, dođete do više klijenta, izgradite osobni i profesionalni brand, razradite vašu kompanijsku stranicu i koristite ovu mrežu za unaprjeđenje svoje karijere, možete saznati na online seminaru koji se održava 1. prosinca.

Radujem se prilici da s vama podijelim sve ono što je meni donijelo i što mi i dalje donosi poslovne rezultate.

Povezani članci

  • Ovu prijavu možete u svako doba povući, na kraju svakog Newslettera. Daljnje informacije možete pronaći u našim Pravilima Privatnosti.

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.

  • Više informacija kako skupljamo, obrađujemo i štitimo Vaše osobne podatke dostupne u našim Pravilima Privatnosti.
x

Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Cookie postavke
mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku, a više o tome možete pročitati ovdje.

Slažem se Ne Slažem se