Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]
BLOG

Pratite nas:

Kako napraviti dobar newsletter

Kako napraviti dobar newsletter

Iako jedan od najstarijih oblika online promocije i prodaje – newsletter, ili kako ga još nazivamo, e-mail marketing – i danas je jedan od najefikasnijih načina komunikacije s krajnjim korisnicima.  Ukoliko želite da i vaš newsletter donosi konkretne rezultate, shvatite ga ozbiljno i slijedite naše upute za kreiranje newslettera koji će vaši pretplatnici rado primati i temeljem njega poduzimati akcije koje želite.

  1. Izgradite vlastitu zajednicu pretplatnika
    Prvo i osnovno pravilo koje valja uzeti u obzir pri pokretanju e-mail kampanje je obratiti pozornost na to kome se obraćate, odnosno činiti to isključivo onima koji su vam dali svoje dopuštenje za to. Inbox je privatni prostor svakog korisnika, stoga je slanje mailova osobama koje nisu jasno izrazile želju da primaju taj sadržaj kliknuvši na ikonu pretplati se i ispisujući svoju e-mail adresu – spamanje.
    Mnogo je načina na koje možete izgraditi svoju mailing zajednicu – primjerice, dodajući formu za pretplatu na web stranicu ili u potpisu maila te nudeći posebne benefite svojim pretplatnicima, npr. besplatni edukativni e-book na preuzimanje ili pak popust na određeni proizvod ili uslugu.
  2. Budite korisni
    Uspješan newsletter trebao bi čitateljima nuditi neku konkretnu vrijednost i relevantan sadržaj direktno u njihovu inboxu. To može biti sadržaj koji je posebno kreiran ili pak prilagođen za taj tip komunikacije, no važno je da vašim korisnicima bude – koristan. Fokus sadržaja u vašemu newsletteru ne smije biti na vama, već na onome što znate i dijeljenju toga znanja. Drugim riječima, koristan sadržaj je sadržaj vrijedan dijeljenja.
    Struktura newslettera trebala bi pratiti jednostavnu formulu: 90% edukativan sadržaj, 10% promidžbeni sadržaj.
  3. Budite raznovrsni
    Isto tako, o newsletteru razmišljajte kao o magazinu. Baš kao što magazini sadrže različite rubrike, tako i vaš newsletter treba biti sastavljen od različitih dijelova. Ovisno o tome kome se obraćate, krajnjim korisnicima ili primjerice poslovnim partnerima, u newsletter možete uključiti novosti iz industrije, ali i neke opuštenije, “šire” teme, ili pak istaknute savjete članova vašega tima, ali i iskustva korisnika i drugih klijenata. Koliko god newsletter treba biti sadržajno koristan, on mora biti i zanimljiv i pratiti određenu dinamiku.
  4. Pametno osmislite naslov
    Pri kreiranju newslettera jednako je važno posvetiti pozornost naslovu koliko i njegovu sadržaju. Subject line je ono što će vašega čitatelja navesti da otvori mail. Naslovi neka vam budu kratki, sačinjeni od 5 do 7 riječi, zanimljivi i pisani u aktivnome tonu. Možete postaviti pitanje ili sugerirati hitnost, ali nemojte ni pokušavati zavarati svoje čitatelje – oni će to vrlo brzo prepoznati i njihovo povjerenje bit će zauvijek izgubljeno. Osim toga, pripazite da nikada ne šaljete newslettere s istim naslovima.
  5. Pazite na vizualni dojam
    Što je vaš newsletter vizualno dojmljiviji, veća je vjerojatnost da će ga korisnici čitati. Stoga, posebnu pozornost obratite na njegov dizajn. Neka on bude profesionalan, ali jednostavan. Neka prati vizualni identitet vašega branda, ali neka ne skreće pozornost s onoga što je najvažnije, a to je – pogodili ste, sadržaj.
    Uz to, fotografije koje prate tekst često govore više od riječi, stoga pripazite da i one uvijek budu usklađene s dizajnom newslettera, ali i s temom o kojoj je riječ.
  6. Testirajte
    Poslali ste prvi newsletter, i što sada? Pravi posao tek sada počinje. Iza uspješne e-mail kampanje uvijek stoje brojevi i analitika. Pratite broj pretplatnika, postotak otvaranje, ponašanje čitatelja. Brojke su ono što će vam dati vrijedne smjernice za poboljšanje budućih kampanja.

Potrebna vam je pomoć u vezi s vašom e-mail kampanjom? Prijavite se na naš newsletter i saznajte sve tajne uspješnoga newslettera!

Članak je inicijalno objavljen u rujnu 2016. na Blogu digitalne agencije Jasno & Glasno.

Povezani članci


Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/mirakul/public_html/wp-content/themes/biznet-wp/partials/common/simmilar-posts.php on line 45

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/mirakul/public_html/wp-content/themes/biznet-wp/partials/common/simmilar-posts.php on line 45
  • Ovu prijavu možete u svako doba povući, na kraju svakog Newslettera. Daljnje informacije možete pronaći u našim Pravilima Privatnosti.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.

  • Više informacija kako skupljamo, obrađujemo i štitimo Vaše osobne podatke dostupne u našim Pravilima Privatnosti.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Cookie postavke
mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku, a više o tome možete pročitati ovdje.

Close Popup