Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]
BLOG

Pratite nas:

5 savjeta za komunikacijske aktivnosti u razdoblju neizvjesnosti

5 savjeta za komunikacijske aktivnosti u razdoblju neizvjesnosti

Bez suvišnog uvoda o situaciji u kojoj se nalazimo i pokušaja definiranja „novog normalnog“: svijet se promijenio, a komunikacija brandova mora slijediti promjene, kako bi ostala relevantna i učinkovita. Iako su komunikacijske strategije već duže vremena kontinuirano trebale biti prilagođavane zbog promjena algoritama društvenih mreža ili popularizacije novih, zbog drugačijih navika konzumacije medija ili značajnih društvenih okolnosti i događaja, sada više neće biti moguće izbjeći prilagodbu. No, to nije razlog za paniku – sada možete imati novi komunikacijski početak koji će unaprijediti vaše poslovanje.

Odakle početi? Iz same srži branda. Zapitajte se prvo trebate li i same proizvode ili usluge prilagoditi potrebama ljudi koji žive u ponešto ograničenoj svakodnevici, a onda krenite u osmišljavanje kako najbolje prenijeti poruke ciljnim skupinama. Donosimo vam nekoliko savjeta kako biste tranziciju proveli sa što manje stresa. Zapitajte se sljedeće:

Jesu li teme o kojima govorim relevantne?

Danas nema smisla, ne kao prijašnjih godina, puno objavljivati o prilagodbi nakon godišnjih odmora ili o planovima za zimske praznike. Isto tako, izgledat će neobično ako ćete koristiti stock fotografije većih skupina ljudi ili stare slike s evenata (bez da to naglasite kao prisjećanje). Nema smisla ni pisati o noćnim izlascima niti o velikim sportskim događanjima. Naravno, svaka od tih tema može se obraditi na način koji će biti u skladu s epidemiološkim mjerama, ali se većina ljudi neće moći poistovjetiti s pričom i teško ćete izazvati željenu emociju. Okrenite se, ovisno o vašem sektoru, temama zdravlja, sigurnosti, boravka u kući ili u prirodi i drugim sličnim aktivnostima koje većini ljudi sada čine svakodnevicu. Tako ćete pokazati razumijevanje prema njihovoj situaciji i povezati se s potencijalnim kupcima kroz ponudu nekih prikladnih rješenja.

Koristim li prikladne komunikacijske kanale?

Ne morate koristiti sve društvene mreže, samo zato što neke druge tvrtke imaju profile na njima. Posebno vam ne trebaju one koje ne koristi vaša ciljna skupina, osim ako nekom vrlo kreativnom kampanjom želite preko njih postići prisutnost u medijima. No, u najvećem broju slučajeva, pogotovo kod manjih tvrtki, nije realno da će ići u rizik nekim posebno provokativnim sadržajem koji bi mogao završiti na naslovnicama portala. Također, ako je vijest o, primjerice, novom proizvodu nešto što želite prenijeti putem medija, razmislite možete li uopće to učiniti priopćenjem za medije ili je bolje da odmah zakupite oglasni prostor ili native/content članak – ako ćete trošiti energiju na nešto što u samom startu nije vjerojatno, samo ćete postati frustrirani i odustati od komunikacije, što vam nikako neće koristiti.

Koristim li neprimjereni sadržaj?

Neprimjereni sadržaj nije samo onaj za 18+ publiku, već svaki onaj koji nije u skladu s komunikacijskim kanalom na kojem ga plasirate. Važno je u kojem formatu objavljujete multimedijski sadržaj (npr., da koristite vertikalan video na Instagram Storyju), ali je važno i odgovara li content tematski i tom kanalu i vašem brandu. Primjerice, možda mislite da ćete biti aktualni ako se nekom objavom uključite u BLM pokret, komentirate stanje na Bliskom istoku ili progovorite o domaćoj politici, no ako ste fokusirani isključivo na hrvatsko tržište, takvim temama ćete možda više izgubiti nego dobiti, bez obzira na to što ćete potaknuti raspravu, posebno ako vaš brand nema nikakve veze s politikom i socijalnim pitanjima.

Što mogu napraviti umjesto eventa?

Prvi bi odgovor mogao biti online event, no možete li doista postići željeni rezultat preko kamere? Možda je u vašoj situaciji bolja opcija poslati poklone osobama koje ste mislili pozvati na party ili čak neko personalizirano pismo zahvale za dosadašnju suradnju. Umjesto konferencije koju ćete prenositi live preko videolinka, možda ćete veći uspjeh postići s već snimljenim lekcijama obrađenim u kraćim videima. U odluci o održavanju nekog webinara vam može pomoći i anketa na društvenim mrežama ili u newsletteru, gdje ćete direktno publiku upitati imaju li volje pratiti sadržaj kakav ste zamislili.

Imam li hrabrosti za kreativno rješenje?

Mnogi žele sa što manje novca postići brz i značajan uspjeh, što je razumljivo. No, istovremeno ne možete zadovoljiti baš sve kriterije. Preporučljivo je da se okrenete kontinuiranoj komunikaciji i oglašavanju, ali ako baš želite puno followera u kratkom vremenu, a budžet za oglašavanje vam nije velik, morat ćete pronaći način kojim ćete se istaknuti iako ne „iskačete“ od svuda. Nedavna rasprava na Twitteru pokazala je da najveći broj nerealnih želja klijenata agencijama i stručnjacima dolazi u obliku, parafrazirano: želim nešto nikad dosad viđeno i pokažite mi kako je to izgledalo prošli put. U komunikacijama je vrlo teško predvidjeti rezultate unaprijed, jer stotine čimbenika utječu na to koliki će biti ROI. Zato, ako se odlučite za „hrabru“ varijantu, ne ograničavajte kreativce, već vjerujte stručnjacima da taj pristup ima najviše šanse uspjeti.

Povezani članci

  • Ovu prijavu možete u svako doba povući, na kraju svakog Newslettera. Daljnje informacije možete pronaći u našim Pravilima Privatnosti.

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.

  • Više informacija kako skupljamo, obrađujemo i štitimo Vaše osobne podatke dostupne u našim Pravilima Privatnosti.
x

Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Cookie postavke
mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku, a više o tome možete pročitati ovdje.

Slažem se Ne Slažem se