Dani komunikacija festival su na kojem vrhunske edukacije mogu čuti komunikacijski stručnjaci svih sektora, od marketinga i odnosa s javnošću do digitalnih komunikacija. Ove godine na Dane komunikacija dolaze stručnjaci iz područja struke odnosa s javnošću poput Gabriele Lungu, direktorice agencije za konzalting WINGS iz Praga i Hermesa Holma iz agencije PRIME Weber Shandwick iz Stockholma, a također se ističe i gostovanje Susan Credle, jedne od najmoćnijih žena marketinške industrije.
Rijetko tko se može se pohvaliti poput Gabriele Lungu da je predsjedavao ili sudjelovao u radu žirija za PR na međunarodnim festivalima kao što su Dubai Lynxa, Cannes Lionsa, Effie, D&AD, SABRE i Clio Awardsa. Gabriele Lungu višestruko je nagrađivana za svoj rad te broji više od 150 osvojenih nagrada i nominacija na top festivalima poput Cannesa Lionsa ili Global SABRE te više od dvadeset godina radnog iskustva. Gabriele Lungu odličan je poznavatelj teorije usavršavanja i coachinga što je razvila kroz studij strateškog menadžmenta. Svoje dugogodišnje iskustvo koje ju je dovelo u sam vrh PR i kreativne industrije stekla je radeći u vodećim agencija poput Weber Shandwick, Ogilvy Public Relations i TBWA London.
Izrazito zanimljiv predavač u Rovinj dolazi iz Skandinavije, majstor komunikacija, Hermes Holm, čije se vještine skrivaju iza mirne, samozatajne vanjštine. Holm prije svega preferira rad, suprotstavljajući se klišeju otvorenih, zabavnih komunikacijskih znalaca koji obožavaju pozornost. Holm je višestruko je nagrađivani PR stručnjak, uvijek na vodećim pozicijama u najjačim europskim agencijama za odnose s javnošću poput PRIME Weber Shandwick i Edelman Deportivo. PRIME Weber Shandwick iz koje Holm dolazi, globalna je kreativna PR Agencija godine prema Holmes Reportu 2016. te u periodu 2010. – 2016. na Cannesu najnagrađivanija PR agencija u svijetu.
Holm će govoriti o osjećaju više svrhe koji je postao integralan dio suvremene komunikacije, o ciljevima koje si brendovi postavljaju te kako prijeći put od poticanja diskusije do upravljanja njome, o načinu kako od obične kampanje doći do rješenja stvarnih problema, relevantnih svojoj ciljanoj publici.
Na Danima komunikacija o poslovnom uspjehu govorit će jedna od najuspješnijih žena marketinške industrije, Susan Credle
O poslovnom uspjehu Susan Credle najbolje govore prestižne nagrade: Most Creative Woman in Advertising i Chicago Ad Woman of the Year 2013 uz činjenicu da je primljena u dvije kuće slavnih: American Advertising Federation’s Hall of Achievement i North Carolina Advertising Hall of Fame.
Susan je u industriji poznata kao briljantna i intrigantna žena koja bilježi nezaustavljiv napredak te niže poslovne uspjehe. Na Danima komunikacija govorit će o važnosti dobrog upravljanja, kreativnosti i snazi velikodušnosti.
Susan Credle ikona je kreativnog svijeta i jedna od najmoćnijih žena u industriji. Među svoje uspjehe ubraja kreiranje nezaboravnih animiranih likova M&M’s bombona, kao i globalno poznatu Mayhem kampanju osiguravajuće kompanije Allstate. Često je uspoređivana s likom Peggy Olson iz hvaljene televizijske serije Mad Men.
Svoju karijeru započela je u agenciji BBDO gdje je od pripravnice napredovala do pozicije izvršne kreativne direktorice. U karijeri je radila za klijente kao što su Pepsi, FedEx, McDonald’s, Allstate, Kellogg’s i P&G. Obnašala je funkciju potpredsjednice BBDO Worldwide grupacije te glavne kreativne direktorice Leo Burnett Worldwide. Trenutno je globalna kreativna direktorica Foote, Cone & Belding agencijske mreže s uredima diljem svijeta.
Na Dane komunikacija, iz Londona u Rovinj, dolazi još jedan izrazito zanimljiv govornik – Mr. Bingo
Mr. Bingo je vrhunski ilustrator, arhitekt uspješnih, kontroverznih projekata poput projekta Hate Mail u kojem su ga nepoznati ljudi plaćali da im šalje uvredljive, unikatno ilustrirane razglednice. Nakon uspjeha ovog projekta i par sličnih, moglo bi se reći suludih projekata, Mr. Bingo je odlučio oprostiti se s radom isključivo za klijenta i kompaniju te zarađivati za život kao slobodni umjetnik.
„O intrigantnom karakteru Mr. Binga govori i činjenica da ga je upravo prestižni The Guardian prozvao „troll for hire”. On oživljuje ideje koje bi se mnogi posramili reći na glas, a Mr. Bingo upravo provokativne i naizgled apsurdne ideje vrlo uspješno unovčuje i na njima gradi karijeru.“, izjavila je direktorica Dana komunikacija i direktorica programa festivala, Dunja Ivana Ballon.
Na predavanju u Rovinju pod nazivom Alternativni način kako zaraditi za život na svoj duhovit i dinamičan način provest će nas kroz posljednjih 20 godina života koje je obilježio nizom uspješnih projekata i pokojim neuspješnim, poput onoga da pokuša prodati godinu dana svog prijateljstva.
Mnogima još uvijek nije jasno kako to uspijeva, ali Mr. Bingo za život zarađuje smišljajući naizgled apsurdne projekte. U okviru jednog od projekata nagrađivao je sudionike svoje Kickstarter kampanje čišćenjem po kućama, opijanjem u vlaku, slanjem kraljičina pornografskog crteža ili pak nepristojnim pozivom na Božić.
Mr. Bingo, globalno poznati majstor provokacije koji ne mari za tuđa mišljenja, danas iza sebe ima hvale vrijedan portfelj u kojem se nalaze klijenti poput Microsofta, BBC-a, Nike-a, Volkswagen-a i MTV-a.
Prestižna natjecanja na Danima komunikacija – IdejaX i Mixx
S ovogodišnjim festivalom Dani komunikacija ponovno se otvara prilika za prijavu kreativnih projekata i digitalnih kampanja kojima se agencije i tvrtke posebno ponose. Nacionalno kreativno natjecanje IdejaX nagrađuje najoriginalnije ideje koje su jedinstvene i pomiču granice, neovisno o vrsti medija u kojoj su realizirane, dok se s druge strane u sklopu natjecanja MIXX dodjeljuju nagrade najboljim digitalnim kampanjama i digitalnim alatima/platformama u području tržišnih komunikacija.
Pobjednici oba natjecanja bit će proglašeni na dodjelama nagrada najboljim agencijama i oglašivačima u industriji na Danima komunikacija u Rovinju od 12. do 15. travnja 2018. godine.
Organizatori pozivaju zainteresirane stručnjake iz područja komunikacijske industrije da se prijave te poslušaju iskustva vodećih europskih stručnjaka za odnose s javnošću. Do 13. veljače traju rane prijave po povoljnijim cijenama uz uštedu do 1.000 kuna, uz napomenu da članovi Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje, Hrvatske udruge za odnose s javnošću, Hrvatskog društva nezavisnih profesionalaca, IAB Hrvatska te klijenti agencija HURA-e imaju dodatni popust prilikom prijave.