U Osijeku se 17. i 18 ožujka održala konferencija Meet Magento Hrvatska. Više od 200 sudionika iz 18 zemalja imalo je priliku slušati 35 stručnjaka iz područja eCommercea i Magenta.
Organizator prve konferencije Meet Magento Hrvatska bila je osječka tvrtka Inchoo, koja se može pohvaliti s radom na više od 450 eCommerce projekata za klijente iz cijelog svijeta. Konferencija se sastojala od dva dijela programa – poslovnog, koji je bio namijenjenog vlasnicima i voditeljima trgovina, i tehničkog, koji je programerima donio najbolje svjetske prakse Magento platforme.
Tijekom dva dana posjetitelji su imali priliku poslušati stručnjake iz nekoliko sfera internetske trgovine. Prvi dan konferencije donio je kvalitetna predavanja s vrlo zanimljivim temama na poslovnom dijelu, kao što su uloga virtualnih tržnica u razvoju eCommercea, kako komunikaciju i prodaju u web trgovini prilagoditi različitim psihološkim profilima kupaca, tumačenje i primjena podataka iz Google Analyticsa te kako iskoristiti newsletter kao generator veće prodaje.
Osim toga, predstavilo se nekoliko uspješnih hrvatskih Magento trgovina, poput Bauhausa i Tester boxa, koji su pokazali inovativnost u korištenju novih tehnologija i samom poslovnom modelu.
Programeri su u tehničkom dijelu konferencije saznali najnovije prakse iz Magento frontenda, poboljšavanja sigurnosti trgovine, Magento 2 arhitekture i funkcionalnosti.
Drugog dana na poslovnom se dijelu raspravljalo o temama vezanim za kartično poslovanje i sprječavanje njihove zlouporabe, izbor hostinga i domene za eCommerce te pravne savjete i odredbe za hrvatsko tržište web trgovina. Tehnički dio, koji se istovremeno održavao u drugoj velikoj prostoriji, okupio je sve zainteresirane za Magento 2 integracije, kompatibilnost i responsive design u Magento 1 verzijama.
Na panelima se raspravljalo o ulozi eCommerce Managera, znanjima i vještinama koje isti treba imati te gdje ih stječe u Hrvatskoj. Na jednom od panela razgovaralo se o ostvarivanju pozitivnog poslovnog okruženja za klijente i tvrtke koje pružaju eCommerce usluge prilikom zajedničkog rada.
Sudionici konferencije složili su se kako eCommerce u Hrvatskoj ima velik potencijal, samo trgovci trebaju prepoznati dobre poslovne prilike te primijeniti tehničke trendove i dobre prakse kako bi im poraslo pozitivno korisničko iskustvo i prodaja.