Četvrto izdanje konferencije koja se bavi blogerima, influencerima i kreatorima sadržaja ove će se godine održati u zagrebačkom Kaptol Boutique Cinema, u srijedu, 20. studenog.
Glavna tema ovogodišnjeg DIABLOGA, Utjecaj kao biznis, bavi se iskustvima influencera i blogera u poduzetništvu, medijskom biznisu i društveno angažiranim projektima, a prvi put će uključiti i poslovne lidere kao influencere, odnosno zagaziti u domenu Employer Brendinga.
Na tu temu predavanje će održati Jelena Jelušić, Employer Branding Manager u kompaniji A1, koja će kroz nekoliko konkretnih primjera ispričati kako i zašto A1 angažira svoje zaposlenike kao influencere.
Nikola Stolnik, osnivač i direktor internacionalne esport platforme Good Game Global koja vješto spaja Employer Branding, gaming i team building, pričat će o fenomenu esporta i utjecaju kojeg ta industrija ima na milijune ljudi u svijetu.
Kako je jedna od glavnih tema konferencije i društvena odgovornost, održat će se okrugli stol o društveno angažiranim kampanjama, a sudjelovat će i poznati novinar, kolumnist i bloger Domagoj Jakopović Ribafish zbog svoje vrlo zapažene kampanje RokOtok.