Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Pratite nas:

Uređenje poslovnih interijera za izgradnju prepoznatljivog branda

Uređenje poslovnih interijera za izgradnju prepoznatljivog branda

Tvrtke sve više uviđaju da je opremanje poslovnih interijera više od samog uređenja koje zadovoljava funkcionalne zahtjeve poslovnih potreba. Vodeći računa o imidžu tvrtke i izgradnji branda, sve se više tvrtaka odlučuje prilikom uređenja poslovnih interijera angažirati usluge profesionalaca.

Photo: Antun Cerovečki (prostor Inchoo d.o.o.)

Tvrtke koje vode brigu o svom poslovanju, a samim time i slici koju ostavljaju u javnosti, pomno brinu o uređenju poslovnih interijera, jer znaju da je poslovni interijer tvrtke, baš kao i sve ostalo što predstavlja tvrtku (poput web stranice, stranica na društvenim mrežama i slično),  slika iste u očima kupaca, klijenata i drugih sudionika na tržištu te da itekako utječe na brandiranje iste. Pazeći pomno na sliku koju prikazuju u javnosti, tvrtke se sve češće odlučuju uređenje interijera prepustiti profesionalcima koji u tome imaju bogato iskustvo.

Da je uređenje poslovnih interijera više od samog uređenja, potvrđuju i iz Mirjana Mikulec Interijera, kažu da je prostor nešto poput lica tvrtke – već prvi korak u bilo koji prostor daje naslutiti o kakvoj je tvrtki riječ. Na primjer, smireni, svijetli ili neutralni tonovi u kombinaciji s namještajem jednostavnih ravnih linija djelovat će vrlo ozbiljno i profesionalno. S druge strane, bavite li se kreativnim poslom, takav bi morao biti i vaš poslovni prostor. Nikoga nećete uvjeriti da ste originalni i drugačiji ako je prostor u kojem radite ili održavate sastanke dosadan i bezličan. Isto, naravno, vrijedi i obrnuto – želite li ostaviti dojam ozbiljne, pouzdane tvrtke, kreativan nered najvjerojatnije neće polučiti željeni učinak. Osim samog stila i vizualnog dojma koji nastojite stvoriti, ono na što treba obratiti pažnju su i izbjegavanje dojma pretrpanosti, oslonite se na što više skladišnog prostora, nastojte prostor održavati čistim i urednim, a dobro je obratiti pažnju i na mirise u prostoru. Nježni, smirujući poput citrusa ili lavande uvijek su dobar izbor, naglašavaju iz Mirjana Mikulec Interijera.

Projektiranje poslovnog prostora prepustite profesionalcima

Sve više kompanija shvaća da bit nije u opremanju njihovog poslovnog prostora, nego u ‘opremanju’ same kompanije. Takvo shvaćanje zahtijeva cjeloviti pristup u kojem kompanija treba pomoć profesionalca koji, ukoliko posjeduje znanje, može itekako pomoći, mišljenja je Zoran Arsov, COO, partner u tvrtki Delight d.o.o.

Razvoj tehnologije posljednjih je godina iz temelja promijenio način na koji kompanije rade, te itekako utječe na način na koji i sam radni prostor treba biti uređen. Dolazak smarthone-ova, bežičnog Interneta itd., omogućio je da se rad može obaviti iz bilo kojeg mjesta u uredu ili van njega. Open space prostori, koji su dugo vremena bili dominantni način rada u nešto većim kompanijama, pokazuju svoje slabosti te kompanije sve više traže posebne akustične otoke u kojima zaposlenici mogu naći svoj mir, te koncentrirano i fokusirano obavljati svoj posao. Lounge zone s integriranim pristupom tehnologiji, video konferencije itd. neizostavni su dio moderno i adekvatno opremljene kompanije. Radni stolovi podesivi po visini postali su ne samo trend, nego i prijeko potrebna komponenta opremanja svake kompanije koja drži do zdravlja svojih zaposlenika.

Dizajnerske usluge opremanja poslovnog prostora

Tvrtke koje se bave uređenjem interijera nude niz dizajnerskih usluga. Tako Mirjana Mikulec Interijeri, odnosno tvrtka Domus nobilis d.o.o., kao studio nudi dvije vrste usluge: jedna je izrada idejnog projekta, a druga izvedbenog. Zadatak njihovog studija je izvlačenje maksimuma i osiguravanje pravilno iskorištenog prostora u skladu sa željama i načinom života klijenta. Idejno rješenje obuhvaća izradu nacrta, tlocrta i pogleda za sve prostorije uključene projektom, kao i prijedlog namještaja, zidnih obloga, rješenja rasvjete i sl.

Prvi je korak izlazak na teren, određivanje i skiciranje postojećeg stanja, na temelju kojeg se u suradnji s klijentom izrađuje novo rješenje. Svaki se korak odrađuje u dogovoru i uz odobrenje klijenta, kako bi prostor u konačnici odgovarao njihovim individualnim potrebama, željama i zahtjevima. Kompletna dokumentacija sadrži niz prijedloga, smjernica, nacrta i ideja te – opcionalno – 3D vizualizaciju koja olakšava klijentu da si predoči kako će izgledati prostor u stvarnosti, te je uvelike olakšano kasnije definiranje boja, obloga i upravljanje potrebnim radovima. Idejna dokumentacija ukratko sadrži sve što vam je potrebno kako biste se samostalno uhvatili u koštac s radovima, znali što želite i kako prostor u konačnici mora izgledati. Idejno rješenje namijenjeno je svima koji planiraju temeljitiju promjenu nekog interijera i žele da prostor doista izgleda najbolje što može.

Izvedbeno rješenje može se i ne mora ugovoriti nakon dovršetka idejnog rješenja. Ono je svojevrsni korak dalje u odnosu na idejno rješenje i uključuje izradu detaljnije dokumentacije za potrebe građevinskih i drugih potrebnih radova. U ovoj se fazi detaljno razrađuju svi elementi u domu od izvoda rasvjete, polaganja keramike, do nacrta za izradu namještaja po mjeri. Zatim slijedi traženje i ishođenje ponuda te potom i prezentiranje istih klijentu. Za svaku stavku ishodi se više ponuda kako bi klijent mogao odabrati onu optimalnu, a u krajnjoj fazi projekt uključuje i koordinaciju svih potrebnih i rješenjem predviđenih radova. Izvedbeno rješenje namijenjeno je prvenstveno onima koji nemaju vremena ili iskustva u koordiniranju radovima.

Delight Office Solution već godinama uspješno surađuje s preko 2.000 klijenata u Hrvatskoj i stvorio je svoju prepoznatljivost preko branda Steelcase, koji je vodeći svjetski proizvođač uredskog namještaja. Ono što ih čini posebno ponosnima jest da ih u posljednjih 2-3 godine sve više domaćih i internacionalnih klijenata angažira na projektima kompletnog uređenja njihovog poslovnog prostora, gdje nastupaju kao partner koji klijentu nudi rješenje ‘ključ u ruke’.

Namještaj po mjeri poslovnog prostora

Često puta zbog specifičnosti poslovnog prostora ili preporuke dizajnera, tvrtke se odlučuju na kupovinu namještaja po mjeri. Ovakav namještaj ima niz prednosti, poput kombiniranja različitih materijala, boja i završnih obrada, te funkcionalnosti i maksimalne iskoristivosti radnog prostora.

Sve popularniji modularni uredski namještaj, koji se može preslagivati i transformirati u drugačije oblike ovisno o potrebama i željama, dobro je rješenje za uredske prostorije. Ovakav ekonomičan „lego“ namještaj pruža maksimalnu iskoristivost radnog prostora u brojnim kombinacijama, ovisno o trenutnoj potrebi i osobnoj sklonosti osobe koja boravi u tom prostoru.

Materijali i boje koji su trenutno ‘in’

Staklo je i dalje sveprisutno s obzirom na to da omogućuje privatnost pritom olakšavajući vizualnu komunikaciju te se interijerski savršeno uklapa u zamisao arhitekta. Biofilija kao znanost ubrzano ulazi u radne prostore, naglašava Zoran Arsov. Podne obloge koje su inspirirane prirodom dokazano potiču dobrobit zaposlenika u uredima te tako promiču njihov angažman i motivaciju. Svijetle boje namještaja, zidova, elemenata pretvorit će svaki ured u ambijent u kojem će se ljudi osjećati bolje i biti angažiraniji.

Prirodni materijali

Dobar odabir pri opremanju interijera prirodni su materijali koji stvaraju ugodnu i toplu atmosferu te potiču motivaciju ljudi. Drvo, kamen i koža lijepo izgledaju u modernom ili rustikalnom ambijentu te ih je moguće primijeniti u svim poslovnim prostorijama u vidu namještaja, dekoracija, podnih i zidnih obloga te raznih dekorativnih detalja.

Unesite boje u radni prostor

Istraživanja su pokazala da boje u našem okruženju utječu na raspoloženje, kreativnost, koncentraciju te radnu učinkovitost. Tvrtke se uglavnom odlučuju za bijele zidove ili zidove neutralnih boja, a dobar odabir su zelene nijanse, koje potiču rad, donose harmoniju i mir, smeđe koje simboliziraju stabilnost te plave nijanse koje povećavaju efikasnost. U neutralne uredske prostore boju je najbolje unijeti uz pomoć dekorativnih dodataka, poput slika, zidnih naljepnica, zanimljivih vaza i lončanica s cvijećem, držača olovaka ili sličnih predmeta.

Drvene podne obloge

Podne obloge u poslovnim prostorijama moraju zadovoljiti brojne funkcionalne kriterije, poput otpornosti na habanje, jednostavnog održavanja, antistatičnosti te estetskog efekta. Od podnih obloga najčešće se postavljaju parketi i laminati. Osim tradicionalnih (hrast, javor, bukva i sl.) parketa, sve su popularnije i egzotične vrste drvenih parketa poput bambusovih, Afrormosie, Doussie, Teak Afrike, Padouk, Teak Azije i sl. Boje egzotičnih parketa kreću se u nijansama od crvenih, preko smeđih, crnih do raritetnih u ljubičastoj boji, zelenoj, žutoj te unose poseban ugođaj u poslovne prostorije.

Pravilno osvjetljenje radnog prostora

Budući da na radnom mjestu prosječno provodimo i osam sati, osvjetljenje radnoga prostora izuzetno je važno. Prvenstveno treba poštivati određene minimalne uvjete oko količine svjetla tj. luxa u samom radnom prostoru. Izračunom kvadrature radnog prostora i visine stropa, dobiva se informacija koliko mora biti minimalna snaga svjetiljke za ugradnju, navodi Tomislav Kožić iz tvrtke TMS trgovina i savjetovanje d.o.o. Prilikom opremanja ureda  Kožić preporučuje LED rasvjetna tijela. Smanjenje troškova električne energije, učinkovitost i ekološka prihvatljivost apsolutno su na strani LED rasvjete u komparaciji sa sada već zastarjelom halogenom ili fluo rasvjetom. U opremanju uredskih prostora trenutno su ‘in’ nadgradni i ugradni LED paneli. Visoka učinkovitost te odabir oko jednostavnog okruglog ili kvadratnog oblika LED panele čine najboljim odabirom za svaki ured.

Dizajnerske uredske stolice za udobniji rad

Osim pravilnog osvjetljenja, izuzetno je važno imati i kvalitetnu uredsku stolicu. -Stolicu je najbolje odabrati na način da svakako prvo isprobate model koji vam se sviđa te se upoznate sa svim dostupnih funkcijama koje nudi – navodi Nika Fijan, dizajner interijera iz tvrtke Primat RD d.o.o. Naglasak treba staviti na podešavanje nagiba naslona u željenoj poziciji, mogućnost podešavanja rukonaslona, te eventualno lumbalnog dijela (ukoliko ga ima). Stolac mora biti fleksibilan, podesiv po visini, a bitno je pravilno sjediti te svako malo se poticati na promjenu položaja. Stolice koje su trenutno dosta popularne su stolice u mreži. Ne treba nužno biti i sjedište u mreži, već naslon koji djeluje lagano, prozračno te je veoma udoban za sjedenje tokom cijelog dana. Nika Fijan navodi da stolce nije potrebno često mijenjati. Ukoliko korisnik odluči nabaviti kvalitetan model, certificiran te od provjerenih proizvođača 5-7 godina je sigurno miran i o novome ne treba razmišljati.

Tvrtka Inchoo otvorila najmoderniji ured u Osijeku

Prostor, koji se nalazi na 3. katu legendarnog Supera u centru grada, potpuno je prilagođen njihovim potrebama, uz puno prirodnog svjetla i ugodan za rad. Tim koji je zaslužan za konačni izgled ovog atraktivnog i praktičnog poslovnog prostora činili su arhitekt Vedran Šterijev, dizajnerica interijera Jelena Havelka Todorovikj, Robert Janz iz Janz Designa te Marko Preradović, direktor tvrtke Bonavia design.

_dsc1876-edit

Photo: Antun Cerovečki

Trendovi u uređenju poslovnih interijera

Što originalnije – to bolje, najbolje opisuje trendove na dizajnerskoj sceni kada su u pitanju poslovni prostori. Izuzevši pojedine ozbiljnije djelatnosti, individualnost je postala imperativ pri uređenju – hladni monotoni, bezlični prostori polako odlaze u povijest. S obzirom na to da mnogi ljudi na poslu provode i više od osam sati dnevno, što je većina dana, uredi su postali kao drugi dom – zato je važno da uredi budu pomno uređeni i osmišljeni kako bi se djelatnici ondje udobno osjećali. To utječe ne samo na raspoloženje, već i na efikasnost, zadovoljstvo, pa i međuljudske odnose. Kada su u pitanju poslovni ugostiteljski objekti, tu je već druga priča. Naime, u posljednje su vrijeme u trendu interijeri inspirirani industrijskim stilom uređenja, pa tako diljem Lijepe Naše svako malo ‘nikne’ jedan kafić ili restoran industrijskog štiha, naglašavaju iz Mirjana Mikulec Interijera.

Što je tako posebno u dobroj stolici?

Samo tijekom radnog vijeka, radeći 40 godina po 8 do 10 sati dnevno, kroz 220 radnih dana godišnje, prosječan uredski zaposlenik provest će punih 9 godina sjedeći! Ako radite uredski posao, sjedenje je najdulja pojedinačna aktivnost koju ćete ikada obavljati.

Najveći svjetski proizvođač uredskih stolaca Steelcase proveo je istraživanje nazvano Motion Study, provedeno na 732 ispitanika u trajanju od 4 godine koje je dovelo do tri glavne spoznaje.

  • Kralježnica je fleksibilna i ne pomiče se kao fiksna cjelina, pa i nasloni stolice moraju biti fleksibilni kako bi ju pratili. A prečesto i dalje susrećemo fiksne, nepomične naslone.
  • Naš spinalni otisak je jedinstven – nešto poput otiska prsta – pa samim time i stolice trebaju imati puno mehanizama (ili samoregulirajućih sustava) za prilagođavanje različitim oblicima tijela, dok u praksi i dalje vrlo često susrećemo samo osnovna podešavanja stolice po visini.
  • I naposljetku, možda i najvažnija spoznaja: pri naginjanju naslona, gornji i donji dio naše kralježnice zahtijevaju različitu vrstu i količinu potpore: nježnu, ali konstantnu potporu na donjem (lumbalnom) dijelu, te progresivno sve snažniju potporu u gornjem dijelu leđa, koji radi najveći pritisak na naslon pri naginjanju.

Samo tijekom radnog vijeka, prosječan uredski zaposlenik provest će punih 9 godina sjedeći! Ne računajući sjedenje za obrocima, sjedenje u autu, sjedenje pred televizorom…

Ljudsko tijelo nije konstruirano za dugotrajno sjedenje. Ono predstavlja opterećenje za mnoge tjelesne podsustave:

sjedenje-na-stolici

Vratnu kralježnicu

Lumbalni dio kralježnice

Kosti zdjelice

Cirkulaciju u nogama

 

Povezani članci

  • Ovu prijavu možete u svako doba povući, na kraju svakog Newslettera. Daljnje informacije možete pronaći u našim Pravilima Privatnosti.

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.

  • Više informacija kako skupljamo, obrađujemo i štitimo Vaše osobne podatke dostupne u našim Pravilima Privatnosti.

Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Cookie postavke
mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku, a više o tome možete pročitati ovdje.

Close Popup