Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Pratite nas:

Upravljati stresom moguće je i pravilnim unosom kvalitetnih i hranjivih namirnica

Upravljati stresom moguće je i pravilnim unosom kvalitetnih i hranjivih namirnica

Burnout sindrom pojava je do koje dolazi zbog kontinuirane izloženosti stresnim situacijama, a ta se pojava dodatno pojačava unosom nedovoljno hranjivih i nekvalitetnih namirnica. Važno je znati da je tu pojavu moguće spriječiti, a na taj način posljedično djelovati na kvalitetniji život i bolju produktivnost u svim segmentima.

Mnogi su se zasigurno zapitali je li i kako je moguće barem se djelomice riješiti svakodnevnog stresa. Mišljenja smo da je moguće uz određene radnje i predradnje, a primarno tu mislimo na rad na sebi. Mijenjanje navika i rituala kreće od nas samih, iz našeg mentalnog sklopa. Jedan od prvih koraka trebao bi biti izbor pravilne prehrane prilagođene individualnom načinu života i zdravstvenom stanju. Određene namirnice, koje nepovoljno utječu na razinu stresa, potrebno je prepoznati i izbaciti iz prehrambene rutine.

Namirnice koje po navici unosimo sadrže premalo vlakana, vrlo malo složenih ugljikohidrata, a bogata je mastima, šećerom i soli. Sve to utječe na pojačano lučenje zloglasno stresnog hormona kortizola  što uzrokuje povećanjem opasnosti od obolijevanja od degenerativnih i kardiovaskularnih bolesti kao i nekih vrsta tumora. Kako bi se to izbjeglo, potrebno je prehranu prilagoditi i početi unositi više namirnica bogatih vlaknima (cjelovite žitarice, mahunarke, voće i povrće) koje postupno prolaze proces probave i daje stabilnu razinu šećera u krvi čime se osigurava stabilnost i snaga tijekom dnevnih obveza. Uravnotežena prehrana prijeko je potrebna za održavanje dobrog zdravlja kao i za pravilno upravljanje stresom.

Novo doba nutricionizma ide u smjeru personalizacije i individualizacije u punom smislu tih riječi. Uz određene dijagnostičke metode šuno je brže i lakše doći do rezultata genetskih testiranja gdje prema svom genetskom zapisu možete vidjeti koja hrana na koji način utječe na vas. Primjerice, možete otkriti koja hrana potiče stvaranje masnih naslaga, na koju hranu ste intolerantni, koje namirnice utječu na zadržavanje vode, mogu se provesti raznovrsna alergološka testiranja nove generacije putem nanotehnologije.

Nutricionizam je toliko uznapredovao da je moguće puno toga izmjeriti i izračunati te temeljem dobivenih rezultata prilagoditi svoj način života i prehrambene navike kako biste što bolje upravljali stresom.

U sklopu specijalističkog programa Stress management coaching uvodni modul pod nazivom ‘Stress management & Stress free nutrition’ za cilj ima ukazati na uzroke i posljedice stresa te naglasiti važnost prehrane u procesu preventivnog djelovanja. Važno je prepoznati koja je razina stresa s kojom se susrećemo, koje su nam životne uloge stresnije i kako naučiti mehanizme za bolje suočavanje sa stresom. Osim toga, polaznici programa uče kako kreirati i provoditi “stress free“ kulturu unutar svoje organizacije kako bi tim (p)ostao produktivan.

Prijave na program u tijeku su, a broj mjesta je ograničen.

Za više informacija pogledajte na sljedećem linku.

Povezani članci

  • Ovu prijavu možete u svako doba povući, na kraju svakog Newslettera. Daljnje informacije možete pronaći u našim Pravilima Privatnosti.

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.

  • Više informacija kako skupljamo, obrađujemo i štitimo Vaše osobne podatke dostupne u našim Pravilima Privatnosti.
x

Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Cookie postavke
mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku, a više o tome možete pročitati ovdje.

Slažem se Ne Slažem se