Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Pratite nas:

Upoznajte finske emojije na Weekend Media Festivalu u Rovinju

Upoznajte finske emojije na Weekend Media Festivalu u Rovinju

Finskom ne šetaju polarni medvjedi, ali Djed Božićnjak jest finski državljanin, a istina je i da Finci imaju riječ za opijanje kod kuće, u potpunoj samoći i donjem rublju – kalsarikännit. Te i slične neobične običaje, emocije, omiljene psovke i mitove o svojoj zemlji, Finci su pretvorili u jednu od najuspješnijih digitalnih PR kampanja za koju su dobili mnoštvo međunarodnih nagrada. Kako su u tome uspjeli, moći će iz prve ruke doznati sudionici jubilarnog desetog izdanja Weekend Media Festivala.

 

Osnova kampanje su 62 emojija koji predstavljaju Finsku na simpatičan i ironičan način, čineći prvi nacionalni set emoji simbola koje svatko može skinuti na mobitel, a vidjelo ih je već oko 250 milijuna ljudi diljem svijeta. U Rovinju će ih iz prve ruke predstaviti Petra Theman, ravnateljica javne diplomacije Ministarstva vanjskih poslova i glavna tajnica Finskog promidžbenog odbora.

-Finska ima mnogo prednosti, kao i neke slabosti, baš kao i svaka zemlja. Pristup komunikaciji branda zemlje na ovakav iskren, autentičan načinu privukao je nevjerojatan interes i brojne nove kontakte i suradnje, ističe Petra Theman, čije predavanje o ovom projektu i digitalnom brandiranju zemlje nosi naslov ‘Finski emojiji, analiza slučaja digitalne diplomacije današnjice’.

Petra Theman

Deseti Weekend Media Festival ove se godine održava od 21. do 24. rujna u prostorima stare Tvornice duhana u Rovinju, pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe. U svom prvom desetljeću Weekend je ugostio gotovo 45.000 sudionika: 1.000 govornika, 35.000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca, 3.500 studenata i 5.000 akreditiranih novinara iz cijele regije. Pozicionirao se kao najveći komunikacijski faestival u jugoistočnoj Europi, a prvi je najavio i neke od top trendova poput mobilnog oglašavanja, native oglašavanja, digitalizacije, programmatica i blockchaina.

Weekend nije rezerviran samo za predavanja i diskusije, već je i mjesto za partyje i networking koji će ove godine biti podignuti na novu razinu. Pomno osmišljen glazbeni program oduvijek je bio jedan od najjačih aduta festivala, a ove godine će biti i iznenađenja prilagođenih velikom jubileju.

 

Povezani članci

  • Ovu prijavu možete u svako doba povući, na kraju svakog Newslettera. Daljnje informacije možete pronaći u našim Pravilima Privatnosti.

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.

  • Više informacija kako skupljamo, obrađujemo i štitimo Vaše osobne podatke dostupne u našim Pravilima Privatnosti.

Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Cookie postavke
mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku, a više o tome možete pročitati ovdje.

Close Popup