Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Pratite nas:

TZG Crikvenice postaje UHPA-ina domaća destinacija

TZG Crikvenice postaje UHPA-ina domaća destinacija

Turistička zajednica Grada Crikvenice uskoro postaje UHPA-ina domaća destinacija 2017./2018. godine. Naime, Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA) već nekoliko godina zaredom provodi projekt domaće destinacije godine te je do sada ostvarila uspješnu suradnju s turističkim zajednicama u nekoliko županija u Hrvatskoj.

Što ova suradnja konkretno znači za destinaciju? Prije svega, zajednički rad UHPA-e i turističke zajednice utječe na razvoj turističke ponude te pridonosi boljem pozicioniranju na tržištu, prepoznatljivosti i promociji destinacije kroz jačanje turističkog sektora.

Tijekom godine dana TZG Crikvenice, a time, naravno, i čitava Rivijera Crikvenica, uz ostalo dobiva i niz marketinških i konzultantskih aktivnosti, poput online promocije destinacije, promocije u UHPA tiskovinama (UHPA Directory i UHPA Stručna revija), zasebnoj brošuri (časopis “Way to Croatia” posvećen destinaciji godine) i na javnim nastupima (primjerice, na radionicama, skupštinama i raznim događanjima, godišnjem skupu “Dani UHPA-e” itd.). Osim toga, predstavnici Rivijere Crikvenice će dobiti priliku održati posebne prezentacije destinacije na raznim UHPA-inim događanjima.

Organizirat će se i četiri edukativne radionice namijenjene turističkim agencijama na području crikveničke rivijere, čiji će osnovni ciljevi biti kreiranje novih paket aranžmana i razvoja selektivnih oblika turizma, koji će se moći primjenjivati u praksi, odnosno u svakodnevnom poslovanju agencija. Sudionici ovih zanimljivih radionica će, među ostalim, naučiti kako identificirati turističke resurse, razvijati i pretvoriti ih u složene turističke proizvode, kako što bolje osmisliti atraktivne paket aranžmane te kako izraditi marketinški plan destinacije za složene turističke proizvode. U konačnici, očekuje se da će radionice utjecati i na podizanje svijesti o potencijalima razvoja turizma posebnih interesa u lokalnim zajednicama.

Zahvaljujući  ovome projektu, Crikvenica će u proljeće 2018. biti domaćin “Dana UHPA-e 2018.”, višednevnog godišnjeg susreta turističkih agencija i ostalih dionika u turizmu. Ovaj je najveći skup turističkih agencija u Hrvatskoj s preko 100 predstavnika turističkih agencija te predstavnika Ministarstva turizma, Hrvatske gospodarske komore i Hrvatske turističke zajednice svakako prilika za dodatnu promociju destinacije, ali i jačanje suradnje s hrvatskim i inozemnim turističkim agencijama.

Svečano potpisivanje ugovora o suradnji između TZG Crikvenice i UHPA-e, čime će Turistička zajednica Grada Crikvenice i službeno postati destinacija 2017./2018. godine, održat će se u četvrtak, 7. rujna 2017. s početkom u 11 sati u Hotelu “Omorika” u Crikvenici, a uz ostale predstavnike, nazočit će mu gradonačelnik Grada Crikvenice Damir Rukavina, direktorica TZG Crikvenice Marijana Biondić te predsjednik UHPA-e Tomislav Fain.

Povezani članci

  • Ovu prijavu možete u svako doba povući, na kraju svakog Newslettera. Daljnje informacije možete pronaći u našim Pravilima Privatnosti.

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.

  • Više informacija kako skupljamo, obrađujemo i štitimo Vaše osobne podatke dostupne u našim Pravilima Privatnosti.

Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Cookie postavke
mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku, a više o tome možete pročitati ovdje.

Close Popup