Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Pratite nas:

Guillaume Latourrette – novi generalni direktor tvrtke Tetra Pak za jugoistočnu Europu

Guillaume Latourrette – novi generalni direktor tvrtke Tetra Pak za jugoistočnu Europu

Tetra Pak, svjetski lider u rješenjima za preradu i pakiranje hrane, nedavno je imenovao Guillauma Latourretta novim generalnim direktorom zaduženim za poslovanje tvrtke u regiji jugoistočne Europe. Guillaume će tako zamijeniti Francesca Faellu koji je preuzeo ulogu generalnog direktora Tetra Pak u Italiji.

Guillaume na ovu poziciju dolazi s više od 16 godina iskustva koje je stekao radeći na upravljačkim pozicijima u ambalažnoj industriji na europskoj i globalnoj razini. Karijeru je izgradio u području prodaje, kao i u području upravljanja proizvodima i marketingom. Guillaume je dobitnik nagrade Tetra Pak Global Leadership Award 2017, a timu u jugoistočnoj Europi pridružio se s pozicije regionalnog direktora marketinga tvrtke Tetra Pak, gdje je bio zadužen za definiranje marketinške strategije tvrtke u Europi i Središnjoj Aziji, s posebnim fokusom na digitalizaciju i marketinške usluge.

Prije preuzimanja uloge u marketingu u Europi, Guillaume je bio direktor marketinga za Tetra Pak France i globalni menadžer proizvoda za neke od vodećih ambalažnih proizvoda tvrtke, poput Tetra Gemina Aseptic i Tetra Prisma Aseptic.

„Izuzetna je čast preuzeti ovu novu ulogu i voditi poslovanje tvrtke Tetra Pak u jugoistočnoj Europi. Kao novi direktor želim potvrditi našu predanost doprinosu razvoja ove regije gdje Tetra Pak ima dugogodišnju prisutnost. Nastavit ćemo s predstavljanjem naše ‘end-to-end’ tehnologije i globalne stručnosti na lokalnim tržištima kako bismo u suradnji s našim klijentima – proizvođačima namirnica i napitaka – ubrzali rast. Zajedno ćemo nastaviti razvijati i modernizirati lokalnu industriju kako bismo našim potrošačima ponudili kvalitetne proizvode u prikladnom i održivom pakiranju”, izjavio je Latourrette.

U svojoj novoj ulozi Guillaume Latourrette će iz ureda u Beogradu voditi poslovanje svih četrnaest tržišta tvrtke u regiji jugoistočne Europe, od kojih su najveća Srbija, Grčka, Hrvatska i Rumunjska.

Povezani članci

  • Ovu prijavu možete u svako doba povući, na kraju svakog Newslettera. Daljnje informacije možete pronaći u našim Pravilima Privatnosti.

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.

  • Više informacija kako skupljamo, obrađujemo i štitimo Vaše osobne podatke dostupne u našim Pravilima Privatnosti.

x

Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Cookie postavke
mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku, a više o tome možete pročitati ovdje.

Slažem se Ne Slažem se