Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Pratite nas:

Goran Nikolić novi direktor prodaje kompanije Nestlé u Bosni i Hercegovini

Goran Nikolić novi direktor prodaje kompanije Nestlé u Bosni i Hercegovini

Goran Nikolić novi je direktor prodaje kompanije Nestlé u Bosni i Hercegovini. Nikolić će timu doprinijeti širokim spektrom poslovnih znanja i iskustvom rada na međunarodnim projektima.

Goran Nikolić diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, smjer financije. Kompaniji Nestlé Adriatic se pridružio 2005., nakon čega je devet godina obnašao brojne visoke funkcije unutar odjela prodaje. Do prelaska na novu funkciju, Nikolić je dvije godine bio na specijalizaciji u sklopu Nestléovog međunarodnog razvojnog programa u središtu kompanije u švicarskom Veveyu te engleskom Yorku, gdje je bio zadužen za razvoj kanala i kategorije prodaje.

Inače, Nikolić je najmlađi Nestléov zaposlenik na ovako visokoj poziciji u regiji. Ovo je još jedna potvrda kako Nestlé kontinuirano radi na razvoju svojih zaposlenika, prepoznaje talente te teži tome da na najviše pozicije zapošljava ljude koji su tijekom godina razvijani unutar kompanije.

Povezani članci

  • Ovu prijavu možete u svako doba povući, na kraju svakog Newslettera. Daljnje informacije možete pronaći u našim Pravilima Privatnosti.

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.

  • Više informacija kako skupljamo, obrađujemo i štitimo Vaše osobne podatke dostupne u našim Pravilima Privatnosti.

x

Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Cookie postavke
mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku, a više o tome možete pročitati ovdje.

Slažem se Ne Slažem se