Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Pratite nas:

Digitalno poslovanje u dva klika – glavna tema Adactinog  6. godišnjeg susreta korisnika i partnera

Digitalno poslovanje u dva klika – glavna tema Adactinog 6. godišnjeg susreta korisnika i partnera

Događanje je obilježeno temom primjene digitalnih tehnologija koje povećavaju efikasnost tvrtki i doslovno omogućuju poslovanje u dva klika. Najavljen je i izlazak novog Microsoft Dynamics NAV 2018 rješenja krajem godine.

Adacta je jučer održala svoj 6. godišnji susret koji tradicionalno okuplja njihove korisnike, partnere i suradnike. Glavna tema događanja bila je „Digitalno poslovanje u dva klika“. Sve veća prisutnost digitalnih tehnologija u poslovanju omogućila je neke nove trendove koji su osigurali brže procese donošenja odluka, pojednostavili poslovnu analitiku, povećali efikasnost te doslovno osigurali poslovanje u dva klika. U sklopu Adactinog događanja pokušalo se na konkretnim primjerima iz prakse pokazati kako tehnologija kao katalizator donosi promjene koje utječu na naše živote, a s kojom dolaze i potpuno novi poslovni modeli koji unaprjeđuju proizvode i usluge te omogućuju inovacije.

„Tehnologije su se toliko infiltrirale u naše živote da danas nismo ni svjesni koliko o njima ovisimo. A u toj eri tehnologija očekuje se da tek slijedi val promjena koji se često naziva četvrtom industrijskom revolucijom. Revolucija u kojoj je digitalna transformacija glavni katalizator promjena, dovest će do rapidnih promjena, neke od promjena vode nas do točke potpune neprepoznatljivosti“, istaknuo je Krešimir Mlinarić, direktor tvrtke Adacta u svom uvodnom izlaganju. Zaključio je kako po pitanju tehnologije granice zapravo ne postoje. Na primjeru Amazona, koji je isporučio prvu pizzu dostavom drona još prije godinu dana, a trenutno radi na testiranju dostave paketa direktno u prtljažnik osobnog automobila ili pak autonomnih automobila koji već danas tehnološki mogu samostalno voziti, jasno je da je tehnologija drastično napredovala. Ona omogućava potpuno nove kanale distribucije, prodaje, kao i potpuno nove poslove modele i scenarije. Mnogo toga je moguće, no za neka područja je nužna prilagodba zakonske regulative, kojom bi se takvi scenariji u stvarnosti i omogućili. „Važno je pitanje kako se prilagoditi novom vremenu koje je pred nama, jer tehnologija je alat koji pomaže ostvariti te ideje, uz pretpostavku da imamo određenu razinu inovativnosti koja će nam omogućiti da steknemo prednost pred drugima.“, naglasio je Mlinarić. Svoje izlaganje je zaključio isticanjem važnosti pitanja zaštite privatnosti i sigurnosti što nam u narednih 190 dana dolazi s novom zakonskom GDPR regulativom.

U sklopu predavanja „Kako biti spreman za tržišne izazove danas i sutra?“, govorila je Marija Buljan Gelo iz Deloitta, koja je napomenula da današnja poduzeća, kako bi bila konkurentna, moraju imati odgovarajuća tehnološka rješenja. Cijena je i dalje važan faktor koji utječe na donošenje odluke o kupnji tehnoloških rješenja. Veliki napredak dolazi na području računovodstvenih programa, a fokus će biti na informatičkoj pismenosti ljudi. Od velike je važnosti investirati u cjeloživotnu edukaciju i stjecanje odgovarajućih digitalnih vještina. Poslovanje se pojednostavnjuje, svodi se na doslovno dva klika. Očekuju se tehnologije koje će povećati sigurnost tehnološkog poslovanja, na što se stavlja sve veći naglasak, zaključila je Buljan Gelo.

Hrvatska prati tehnološke trendove, no nešto sporije od razvijenijih zemalja. Konkurencija nas tjera na investicije u tehnologije, koje omogućavaju da povećamo svoju efikasnost i produktivnost. Bez tehnologija nema ni inovacija koje su nužne, naročito kod izmjena i kreiranja novih proizvoda i usluga. Najnoviji tehnološki trendovi govore o sve većoj primjeni poslovanja u oblaku, primjeni robotike i automatizacije, vizualizacije, napredne analitike, kognitivnog računarstva, umjetne inteligencije i sl.

U sklopu događanja predavanje je održao Milan Račić, voditelj rasta i razvoja iz tvrtke Gideon Brothers. Govorio je o tome kako živimo u društvu koje je prilično inertno na promjene, no danas kada se ekonomija tako brzo mijenja, takav mentalitet odmaže. Njegovo predavanje pod nazivom „Prilagodi se ili umri“, na primjeru automobilske industrije pokazalo je zašto je važno prilagođavati poslovanje. Neke od promjena dešavaju se u automobilskoj industriji, koja najavljuje kraj automobilske ere kakvu poznajemo. Očekuju se novi trendovi i scenariji upotrebe automobila. Dolaze električni automobili, dolazi Uber koji će potencijalno zamijeniti potrebu za vlasništvom automobila svojim povoljnim vožnjama, naročito kod srednjeg sloja građana. U tom slučaju gubi se smisao važnosti performansi u vožnji i uopće užitka same vožnje, gube se svi elementi koji su do sada prodavali skupe automobile.

Adacta redovito prati globalne tehnološke trendove te uključuje interesantne proizvode u svoj portfelj kako bi olakšala i pomogla tvrtkama da naprave iskorak u svijetu digitalnog poslovanja. Na temu „Kako Microsoftova rješenja mogu donijeti promjenu“, održao je izlaganje Josip Penavić iz Adacte. Nove verzije tehnoloških rješenja dostupne su već neko vrijeme putem mobitela, tableta i desktopa te omogućuju poslovanje bilo kada i bilo gdje. Danas je to standard i sada krećemo u novu eru, eru digitalnih promjena. Postaje sve važnije digitalizirati operativu i poslovne procese, te prilagoditi vlastiti proizvode i poslovne modele novim tehnološkim mogućnostima. Microsoft Dynamics ostaje podloga za kvalitetan skok u produktivnosti poslovanja, a Microsoft Dynamics 365 donosi značajne pomake naročito na području umjetne inteligencije – prepoznavanju glasa, automatskom prepoznavanju, strojnom učenju, BOT frameworku i sl. Pokazane su moguće primjene ovih naprednih tehnoloških rješenja, pa se tako umjetna inteligencija koristi na projektima, često kao tehnička podrška, npr. kad softverski roboti koji komuniciraju s korisnicima. Naglasak je na personaliziranom pristupu, slanju ciljanih marketinških poruka i sl. Jedan od novih trendova je i Internet stvari – koji se odražava na pametne gradove, pametno odvoženje otpada i smeća, pametnu javnu rasvjetu. Također, slični se scenariji primjenjuju i u zdravstvu za racionalizaciju troškova i potrošnje u bolnicama. Internet stvari primjenjiv je i u transportnoj tj. prijevoznoj industriji, čijom se primjenom ovdje omogućava racionalizaciju prijevoza, automatizaciju logistike i skladištenja i sl. Pokazana je i primjena Microsoft HoloLensa, koji omogućava vizualizaciju u 4D kroz primjenu u određenim scenarijima, što može olakšati poslovanje. Zaključak ovog izlaganja bio je usmjeren na važnost stjecanja dobrog pregleda raspoloživih tehnologija i odabiru rješenja koje će korisniku najbolje riješiti njegov problem i donijeti potrebnu konkurentsku prednost u poslovanju. Microsoft Dynamics 365 donosi neke novitete – naročito na području financija i operacija, marketinga, upravljanja talentima, maloprodaji, prodaji i sl. Unificirano sučelje i automatizacija te povezivanje podataka dolaze s novim proizvodom Microsoft NAV 2018, koji izlazi krajem ove godine, a koji će značajno podići efikasnost poslovanja.

U sklopu događanja prikazani su i konkretni primjeri iz prakse. Jedan od njih predstavio je M. Aleta iz tvrtke Aleta elektromaterijali, koji su primjenom Microsoft NAV u oblaku riješili problem svojeg poslovanja. Radi se o maloj tvrtki s velikim brojem prodajnih naloga, velikim količinama zaliha na skladištu, velikim brojem prodajnih naloga i zapisa u bazi. Primjenom ovog rješenja ostvarili su velike uštede u vremenu, ubrzali svoje procese i povećali produktivnost. GDPR neće onemogućiti poslovanje, samo će se morati promijeniti interni procesi i prilagoditi poslovanje novim zahtjevima.

U sklopu događanja spomenuta je sve veća važnost zaštite privatnosti i podataka te nužnost prilagodbe novoj zakonskoj GDPR regulativi koja stupa na snagu u svibnju 2018. godine, o čemu je govorio Igor Pavleković iz Microsofta. Tvrtke će morati prilagoditi svoje poslovanje i procese novim pravilima koja dolaze, pri čemu je važno educirati ljudi, provesti tehničke i sigurnosne mjere u provedbi ovih pravila i implementirati jasne interne procese. Važno je eliminirati moguće sigurnosne procese. Microsoft je za ove promjene spreman te ugovorno snosi odgovornost za podatke u koji se nalaze u njihovom oblaku.

Događaj je zaključen kratkom diskusijom na temu sve veće važnosti sigurnosti i zaštite privatnosti u digitalnom poslovanju. Uz mnoštvo pitanja iz publike naglašeno je kako tehnologija nosi određene prednosti, povećava efikasnost poslovanja, ali dovodi u rizik privatnost podataka. Nova GDPR pravila pretpostavljaju i određenu zaštitu privatnosti koja se mora poštovati.

U sklopu događanja predstavljen je i društveni projekt čokolaterija HEDONA, tvrtka koja je osnovana prije 4. godine u Križevcima, koju čine zaposlenici koji su redom osobe s invaliditetom. Ovaj projekt je primjer društvene odgovornosti koji pomiče granice i pridonosi boljoj osjetljivosti zajednice spram osoba s invaliditetom te omogućava njihovu jednakopravnu uključenost u društvo kroz zapošljavanje. Više o projektu na www.hedona.hr.

Program događanja se nastavio u drugom dijelu dana kroz ciljane radionice na temu proširivanja i integracije Mirosoft Dynamics NAV rješenja, predstavljanja Qlik rješenja za poslovnu inteligenciju te stručne GDPR radionice.

Povezani članci

  • Ovu prijavu možete u svako doba povući, na kraju svakog Newslettera. Daljnje informacije možete pronaći u našim Pravilima Privatnosti.

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.

  • Više informacija kako skupljamo, obrađujemo i štitimo Vaše osobne podatke dostupne u našim Pravilima Privatnosti.

Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Cookie postavke
mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku, a više o tome možete pročitati ovdje.

Close Popup