Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Pratite nas:

Trend trojka poslovne edukacije

Trend trojka poslovne edukacije

Soft skills i osobni razvoj, digitalni marketing te korisničko iskustvo. Tržište zahtijeva nova znanja.

Razumijevanje da su, na kraju krajeva, vaš core business – ljudi, poznavanje jezika tehnologije i digitalnog etera te poštivanje korisnika u epicentru kao standarda poslovanja, ne daju vam prostora da radite – po starom. Danas su najviše tražena znanja koja utječu na razvoj mekih poslovnih vještina (tzv. Soft skills), osobni razvoj i digitalni marketing, a na potražnju svakako utječu i izmjene zakona, te interes raste u kategorijama edukacija poput Zaštite okoliša, ISO-Standarda, GDPR-a.

U području osobnog razvoja, riječ coaching nekima postaje pomodarska, često će donositelji odluka pomisliti: What’s in it for me? Zašto bih ja uložio u takvu edukaciju? Što će to točno moja tvrtka imati od toga? Stoga, ovdje razlažemo benefite i razloge ulaganja u business coaching i donosimo konkretne primjere. Cilj nam je osvijestiti potrebu ulaganja u osobni razvoj u poslovnoj zajednici te skrenuti pozornost na uvjete tržišta koji mijenjaju potrebe za edukacijom, pa i samu edukaciju.

Kako mislite dugoročno ostvariti profit s needuciranim timom?

Zašto tvrtke trebaju business coaching, to jest njihovi manageri? Koji su to benefiti za tvrtku, a koji za pojedinca? Što se to točno uči? Kakvo znanje ljudi najviše traže, koji su to izazovi s kojima se naši manageri susreću i stoga traže ovakvu vrstu edukacije? Inga Lalić, poslovna konzultantica, coach i trenerica koja u svom portfelju ima preko 300 tvrtaka, razvila je i program za poduzetnike Poslovna Akademija. Stalna edukacija poduzetnika i zaposlenika kompanija sve je više potrebna jer se tržište strahovito brzo mijenja. Da bi (p)ostali i dalje uspješni na tržištu, tvrtke moraju raditi na razvoju i edukaciji poslovnih vještina i kompetencija, neprestano se usavršavati i ulagati u nova znanja i stručnost. Osobni rast motivira i potiče na promjene, a zadatak poduzetnika, uprave ili vodećih managera i jest da svakodnevno potiču promjene.

Ne mogu se postići vrhunski rezultati s prosječnim timom. Da bi ostvarili uspjeh i profit moraju imati i izvrsne ljude i zato im treba omogućiti treninge te im dati alate i vještine kojima će to i postići. -Što će se dogoditi ako pokušate uštedjeti novac na pogrešnim stvarima tako što nećete ulagati u svoj tim? Tada ćete ili propasti ili ispasti iz biznisa. Ili još gore, ostat ćete prosječna tvrtka – upozorava Lalić.

Svakodnevno tvrtke i kompanije gube klijente i kupce zbog lošeg odnosa i nedovoljno jasne komunikacije njezinih zaposlenika.

Manageri previše objašnjavaju svojim zaposlenicima što bi trebali raditi i daju im gotova rješenja kako bi nešto trebali učiniti. Dosta vremena gube na rješavanje odnosa unutar tima. Vjeruju da će posao trpjeti ako nisu prisutni cijelo vrijeme i nemaju sve pod kontrolom. Uzimaju na sebe i dobar dio posla svojih zaposlenika umjesto da ih vode da sami preuzmu odgovornost. Business coaching će osobu osposobiti i naučiti postavljati prava (teška) pitanja koja će djelatnike potaknuti na razmišljanje i samostalno traženje rješenja. S coachingom se otkrivaju unutarnji motivi svakog člana svog tima te se točno znati što koga pokreće i zašto. -A što mislite, zašto svi svjetski lideri svakodnevno koriste coaching u svom radu? – poentira sugovornica.

Svakodnevno tvrtke i kompanije gube klijente i kupce zbog lošeg odnosa i nedovoljno jasne komunikacije njezinih zaposlenika. -Uprava kompanije koja se bavi prodajom namještaja i opreme za dom tražila je poslovne edukacije za voditelje prodajnih odjela. Zajedničkim dogovorom odlučili smo krenuti s treningom Ja kao vođa tima, kako bi kod svakog voditelja osvijestili njegovu ulogu u organizaciji te mu pomogli razviti 10 osobina koje svaki uspješni vođa posjeduje. Odlučili smo educirati i trgovce u naprednim prodajnim vještinama s naglaskom na izgradnju odnosa s kupcima, prodajnim savjetovanjem i dodatnoj prodaji. Rezultati su mjerljivi, a osim rasta prometa i povećanja učinkovitosti na svim odjelima, dovela je i do većeg zadovoljstvo djelatnika – daje nam primjer Lalić.

Blanka Lasić, dugogodišnja HR managerica te vlasnica tvrtke Mindist, specijalizirane za korporativne edukacije, tvrdi da su na našem tržištu programi osobnog razvoja izrazito traženi i to za otkrivanje vlastitih potencijala, emocionalnu inteligenciju i osnaživanje za preuzimanje odgovornosti. Polaznici rade na svom mindsetu, znanjima i vještinama te postavljanju aktivnosti za njihovu realizaciju. Zašto coach? Što će nam trener?

-Poželjno je imati podršku trenera kako bi se osigurala jasnoća vizije managera ili poduzetnika, s obzirom na to da u današnjem izrazito dinamičnom i kompleksnom okruženju vrlo lako izgubimo fokus i usmjerimo se na operativne i repetitivne zadatke. U takvim situacijama, također, nismo svjesni širine vlastitih mogućnosti, odnosno, često ne znamo za što smo sve sposobni. Coaching proces nas doslovce ‘gura’ izvan zone ugode i tako se otvaraju razne mogućnosti, što za pojedinca, što za organizaciju. Coaching proces nije uvijek ugodan, zbog čega neke osobe odlučuju odustati – napominje Lasić.

Benefiti coachinga su: osnaživanje pojedinaca i ohrabrivanje na preuzimanje odgovornosti, povećanje angažiranosti zaposlenika, poboljšanje individualnog učinka, identifikacija i razvoj potencijala, motiviranje i poticanje izvrsnosti te povećavanje internog i eksternog imidža poslodavca u kontekstu ulaganja u razvoj zaposlenika.

Vođenje, pregovaranje i rješavanje sukoba su najtraženije vještine.

‘Unlearn edukacija’ za voditelje timova

Dragan Knežević, certificirani trener i coach, direktno dovodi poslovne rezultate u korelaciju s edukacijom. Knežević je prvi hrvatski certificirani trener za transformaciju i procjenu organizacijske kulture po Barretu. Napominje da Business coaching program direktno utječe na tri razine: poslovne rezultate, razvoj tvrtke i manju fluktuaciju te organizacijsku kulturu. Vođenje, pregovaranje i rješavanje sukoba su najtraženije vještine. Posebno je to vidljivo kada je riječ o različitim generacijama u jednom timu. Generacijski sudar ili suradnja (Genesis) nastao je kao program koji na praktičan način odgovara na konkretne izazove suradnje generacija. Timski coaching je izvanredan pristup unaprjeđenja timova i njihovih voditelja. 5-7 ovakvih radionica donosi znatne promjene u timovima.

Odnos tima prema voditelju i obratno česta je tema rada coacha. Ovdje govorimo o aspektu učenja/edukacije u kojoj je onaj ‘unlearn’, tj. odučavanje starih navika i uvjerenja bitniji dio posla od samog učenja. Neki od rezultata rada su potpuno drugačiji sastanci tima, slobodna komunikacija, rasterećeni odnosi i samimtime bolji rezultati.

Edukacija kako to točno biti ‘izvrstan’?

Mirta Fraisman Čobanov, direktorica Partus akademije za razvoj izvrsnosti, govori o čemu se radi: -Naš business coaching nosi naziv Trening poslovne izvrsnosti; razvija se Mentalna Izvrsnost, Izvrsnost u komunikaciji te Izvrsnosti u izvedbi. Kada govorimo o Mentalnoj izvrsnosti, onda mislimo na vještine postavljanja ciljeva i planiranja, vještine brzog i uspješnog donošenja odluka i rješavanja problema, upravljanje osobnom motivacijom, energijom i emocijama, rad na samopouzdanju i mentalnoj čvrstoći te rad na visokoj razini fokusa i koncentracije.

Izvrsnosti u komunikaciji podrazumijeva jasnu komunikaciju i prezentaciju svojih ideja, uspostavljanje balansa u odnosima, uspješno pregovaranje i rješavanju konflikata. Izvrsnost u izvedbi podrazumijeva osiguranje kontinuirano visoke razine motivacije, proaktivnost i produktivnosti, ali i ostvarenja balansa te rad u skladu s osobnim vrijednostima i integritetom. -Često manageri dođu s pričom kako nešto nije u redu s organizacijom i/ili okolinom. Naime, više su usmjereni na ono što se nalazi izvan njihove kontrole i na što nemaju direktan utjecaj te se zbog toga osjećaju frustrirano. Kroz Trening Izvrsnosti vraćamo odgovornost i kontrolu u ruke managera kako bi u okviru svog kruga utjecaja učinili sve što mogu, s ciljem ostvarenja vrhunskih rezultata, ali i postizanja osobnog zadovoljstva – nadodaje NLP stručnjakinja.

Meke vještine poput emocionalne inteligencije i kreativnosti prepoznate su kao ključne za (digitalnu) budućnost.

Vještine za poduzetnike

Biti poduzetnik je ponekada usamljeno postojanje premda su poduzetnici često u društvu. No to društvo prečesto ima ideje, savjete što bi poduzetnik trebao ili ne činiti. Coach upravo nudi sasvim drugu dimenziju kojom omogućuje da poduzetnik čuje sam sebe, sagleda svoje poslovanje iz druge perspektive.

U porastu je primjena coachinga za vlasnike poduzeća u donošenju odluka vezanih za ‘Prijenos poslovanja’ (Business transfer). Konkretan benefit ovog coachinga je kada vlasnik donese za sebe i svoju obitelj najbolju odluku. Ovaj angažman uključuje nekada i coaching budućeg nasljednika, koji često dolazi iz same obitelji, kako bi se transfer na najbolji mogući način realizirao, informira Knežević.

Lasić također komentira kako poduzetnici danas traže programe koji će im pomoći pri učinkovitom vođenju tvrtke na području financija, strategije i upravljanja ljudskim resursima. Čobanov ističe da često problem kreće od mentalnog sklopa samog poduzetnika, njegovih osobnih strahova, manjka fokusa, problema s donošenjem kvalitetnih odluka, manjka strateškog razmišljanja te neuspješnog rješavanja tekućih i dugoročnih problema. Također, ponekad je u pitanju manjak samosvijesti, jer samo poznavanje branše i kvalitetan proizvod ne jamče uspjeh u poduzetništvu.

-Nekad rješenje leži u zapošljavanju odgovarajućih ljudi koji će podržati poduzetnika u ostvarenju njegove poduzetničke ideje. Ponekad je poduzetnicima potrebno vrijeme kako bi se suočili s realnošću, no kada to učine, sve kreće nabolje. Ponekad to uključuje i donošenje nekih teških odluka te promjenu smjera dotadašnjeg funkcioniranja. Nakon Treninga izvrsnosti za poduzetnike, naši klijenti navode povećanje produktivnosti, prodaje, profitabilnosti, smanjenje stresa, bolji životno-poslovni balans te osjećaj sreće i zadovoljstva zbog postignutih rezultata – tvrdi Čobanov.

-Jedan poduzetnik mi je došao na konzalting i coaching upravo iz razloga što je želio još više unaprijediti svoje vještine vođenja. Nije bio zadovoljan rezultatima svog tima, često je mijenjao zaposlenike i žalio se kako je vrlo teško pronaći kvalitetne ljude. Dobio je zadatak da sa svakim članom svog tima sjedne ponaosob i otkrije njegove poslovne i životne vrijednosti te što mu je važno u poslu i zašto mu je to važno. Do tada je mislio za sebe da je dobar vođa i da zna raditi s ljudima, ali ovo iskustvo mu je pokazalo da je zapravo sve radio pogrešno. Nikada se nije dublje bavio svojim ljudima i nisu ga zanimale njihove vrijednosti, nego mu je bilo važno da oni naprave sve ono što je on od njih  tražio – na primjeru objašnjava Lalić.

 

Radionice za poboljšanje iskustva korisnika

Tea Zavacki, konzultantica za korisničko iskustvo, iz tvrtke Radilica koja je specijalizirana za ekspertizu u načinu pružanja usluga, ističe kako su sve njihove radionice visoko interaktivne i zahtijevaju visoki angažman sudionika. -Jedna od temeljnih metodologija koje koristimo u radu s našim klijentima je design thinking. Usluge su svugdje oko nas i u razvijenim zemljama čine više od 70% BDP-a, no svjesno dizajnirane usluge koje u fokus stavljaju korisnika i njegove potrebe su novost i često glavni izvor konkurentske prednosti. CX ili korisničko iskustvo je cjelokupno iskustvo koje korisnik ima u svim interakcijama s brandom, kompanijom, proizvodom ili uslugom u svim kanalima. Kada je usluga dizajnirana s fokusom na kvalitetno korisničko iskustvo, korisnik možda neće znati što mu se točno svidjelo, ali će svakako imati potrebu pričati o tome – ističe Zavacki.

Također, osim korisničkog iskustva, kompanije sve više ulažu i u dizajn EX-a (Employee Experience) te, stavljajući fokus na potrebe zaposlenika, utječu na njihovo sveukupno zadovoljstvo i produktivnost. Design Thinking je metodologija koja se jednako primjenjuje u dizajnu usluga, kao i u dizajnu proizvoda, procesa i prostora, bez obzira na industriju, a već ju desetljećima primjenjuju neke od najinovativnijih svjetskih kompanija kao što su Lego, Deutsche Bank i Ikea.

Što je to točno što leži iza tih pojmova, odnosno što se to zapravo uči? Direktna komunikacija s korisnicima, s naglaskom na humanu komunikaciju, vješta prodaja  i učinkovito rješavanje prigovora. Dizajniranjem cjelokupnog korisničkog iskustva, osigurava se dosljedna kvaliteta usluge u svim točkama kontakta, od izravnog kontakta s agentom u pozivnom centru do internih procesa koji neizravno utječu na zadovoljstvo korisnika.

Današnji kupci i klijenti puno su informiraniji nego što su to bili prije samo 5 do 10 godina.

Moderna prodaja

Koje su to suvremene metode prodaje koje se traže? Danijel Bićanić, prodajni konzultant i trener, koji stoji i iza projekata www.pucajodposla.eu i www.fitzaprodaju.com te se bavi b2b prodajom proizvoda i usluga više cjenovne vrijednosti, upućuje nas u njihove prodajne edukacije. Njihov fokus leži na savjetodavnoj prodaji i prodaji dodane vrijednosti jer ove teme prepoznaju kao ključne za klijente koji su sve više svjesni da se današnja prodaja odavno pomaknula od transakcijske prodaje obilježja i funkcija prema prodaji dodane vrijednosti i individualnih rješenja.

-Današnji kupci i klijenti puno su educiraniji i informiraniji nego što su to bili prije samo 5 do 10 godina. Njima ne treba prodavač s informacijama o ponudi – njima treba prodavač s rješenjima sposoban da ih navede na gledanje vlastite situacije iz alternativnih perspektiva koje otvaraju nove poglede i pružaju nova rješenja – konkretan je Bičanić.

Jedan od svježih primjera je tvrtka iz Srbije koja se bavi proizvodnjom aluminijskih fasada, koja je prošle godine dobila velik posao, iako su od konkurencije u prosjeku bili skuplji više stotina tisuća eura. Upravo je njihova ojačana sposobnost fokusa na krajnje koristi za klijenta bila presudna u ovom uspjehu.

Novi MBA za Blockchain tehnologiju i Turizam

Mnogo se managera odlučuje za MBA edukaciju. Jedan presjek na primjeru polaznika Cotrugli Business School prikazuje kako polaznici imaju prosječno 5 godina (MBA) i 12 godina (EMBA) radnog iskustva. Više od 70% studenata nalazi se na rukovodećim mjestima u većim ili manjim organizacijama u regiji. Zanimljivo je kako Cotrugli ima polaznike 15 nacionalnosti, a 39% polaznika su žene. Prosječna starost EMBA polaznika je 35 godina, dok je prosječna starost MBA polaznika 30 godina. Suprotno od uvriježenog mišljenja, ekonomisti čine tek dio grupe polaznika (30%), a veliku vrijednost programa za poslovni razvoj i napredak u karijeri prepoznaju sve više i inženjeri, farmaceuti, pravnici, IT stručnjaci, navodi marketing manager Marijan Palić.

Zanimljivi su rezultati interne ankete, 91% polaznika napredovalo je unutar tvrtke/industrije i dobili su veću poziciju nakon upisa E/MBA programa. U istoj toj anketi, njih 66% izjavilo je kako im se povećala plaća za vrijeme ili nakon programa, a 99% anketiranih reklo je da bi školu preporučilo drugima. Cotrugli Business School prepoznala je potrebu za edukacijom u području Blockchain tehnologije. Iza njih su tri velike Blockchain Adria konferencije u Rovinju, Zagrebu i Beogradu, a program edukacije kreće u veljači 2019. godine.

Iz Zagrebačke škole ekonomije i managementa kažu nam da su njihovi polaznici osobe koje su u svojoj karijeri došle do određene razine s koje ne mogu dalje napredovati u organizaciji zbog nedostatka praktičnih znanja i vještina. Od rujna kreću s novim MBA programom Turizam, što je rezultat potreba tržišta. – Najnoviji studij je i međunarodni doktorski studij koji izvodimo u suradnji s Sheffield Hallam University iz Velike Britanije – ističe Marija Oblaković, voditeljica marketinga.

Digitalni marketing i GDPR kao oblik edukacije

Na burzi rada, svaki drugi posao vezan je uz digitalni marketing. Sve više osoba, nevezano je li riječ o poduzetnicima pa im edukacija treba za ‘preživljavanje u eteru’ ili je riječ o managerima koje obrazuju tvrtke, ulaže u znanje oglašavanja na mrežama i razumijevanja svih digitalnih kanala. GDPR pak, kao zakonska regulativa, oblikovao je potpuno novu potrebu, nova ‘zanimanja’, odnosno edukacijske proizvode.

Dijana Kladar, pravni konzultant za zaštitu osobnih podataka i Ivica Kruhek, direktor tvrtke Marker specijalizirane za e-commerce, uvode nas u ovu ‘vruću temu’. Dijana Kladar bila je članica radne skupine za izradu Zakona o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka, a njihova tvrtka Presido usko je specijalizirana za GDPR te pružanje usluga vanjskog službenika za zaštitu podataka. Orijentirani su na to da na jednom mjestu pruže znanje iz prava i digitalnog poslovanja.

-Na edukativnim radionicama polaznike educiramo kroz primjere iz prakse te im ukazujemo na područja u kojima moraju biti posebno oprezni kada govorimo o mogućim rizicima kažnjavanja od strane Agencije za zaštitu osobnih podataka koja je nadzorno tijelo u Hrvatskoj. Polaznici naših seminara su zaposlenici ministarstva, agencija, predstavnici automobilske industrije, predstavnici bolničkog sektora, turističkog sektora… Polaznike edukacija i seminara osposobljavamo za samostalnu prilagodbu osnovnih zahtjeva GDPR Uredbe, a cilj je odgovarati na konkretna pitanja polaznika iz prakse i pružanje konkretnih odgovora.

Edukacija za nova zanimanja u turizmu

U cjeloživotnom obrazovanju na europskoj razini sudjeluje 13%, a kod nas samo 3% odraslih osoba. Pučko otvoreno učilište Zagreb specijalizirano je za obrazovanje odraslih te u tom kontekstu intenzivno prati europske trendove u edukaciji, a posebice su posvećeni sektoru turizma. U Hrvatskoj imamo 3 izazova: nemamo dovoljno inovativnih turističkih proizvoda, potom je izazov sezonalnost te nekvalificirana radna snaga. Njihovi programi orijentirani su na rješavanje tih izazova, a jedan od primjera je pokretanje programa edukacije za specijalista dijetetskih slastica. Naime, bilježi se sve veći broj zahtjeva gostiju za drugačijom vrstom prehrane (intolerencija na hranu, vegetarijanstvo, zdrava prehrana, s obzirom na razna oboljenja) te se zato formirao program edukacije kako bi se u jadranskim (izbaciti) hotelima odgovorilo specifičnim potrebama gostiju. Tu je i specijalist nacionalnih jela, sommelier…

Iz Učilišta nam kažu da su njihovi polaznici svih životnih dobi i različitih obrazovnih statusa, a usmjereni su i na marginalizirane skupine kao što su nezaposleni, mladi bez radnog iskustva, osobe zrele dobi. Zanimljiv je trend da se sve više osoba VSS usmjerenja odlučuje za prekvalifikaciju i to na srednju stručnu spremu, primjerice zubar ulaže u edukaciju da postane stručnjak slastičar, ističe voditeljica projekata Silvija Mršić.

Platforma Poslovnaedukacija.hr ove jeseni kreće također s novim programom, a riječ je o stručnoj obuci za rad u području avio industrije. -Preporučujemo edukaciju u ovoj industriji, jer potražnja nikad ne staje i nije isključivo ovisna o sezonskim kretanjima. Također, riječ je o radu u standardnim programima koje koristi cjelokupna, svjetska travel industrija, što polaznike čini zapošljivim i van granica Hrvatske – ističe Ivana Fakin, digital marketing manager.

U turizmu imamo 3 izazova: nedovoljno inovativnih turističkih proizvoda, sezonalnost te nekvalificiranu radnu snagu.

Pozitivni primjeri: tvrtke koje ulažu u osobni razvoj zaposlenika

Sve više velikih sustava otvara vrata za drugačije pristupe edukaciji – poticanje kreativnosti, razvoj (digitalnog) mindseta, stres management… Ivan Bartulović, glavni direktor za ljudske resurse i korporativne komunikacije Vipneta, kaže da da je u Vipnetu u tijeku vrlo intenzivna digitalna transformacija. Zbog toga je pokrenuta Digitalna akademija, u sklopu koje su organizirane radionice na teme poput agilne metodologije, Design Thinkinga, UX designa, naprednih analitičkih metoda (Data Science i Big Data) i sl., ali i ‘How to pitch’ ili ‘Storytelling skills’.

-Kako bismo dodatno potaknuli razvoj digitalne kulture u kompaniji, organiziraju se interni eventi za zaposlenike na kojima imaju priliku poslušati inspirativne priče start-up zajednice i predavanja na teme poput inovacija, a posebno smo ponosni na tzv. ‘F..k up afternoon’ event na kojem su naši manageri pričali o pogreškama koje su napravili u poslu i što su iz njih naučili, čime potičemo kulturu eksperimentiranja i brzog učenja iz pogrešaka, u svrhu poticanja inovacija. Za naše top talente kreirali smo poseban program ‘VIP Transformaonice’ na kojima uče tzv. meke vještine (soft skills) prepoznate kao ključne za digitalnu budućnost poput emocionalne inteligencije ili kreativnosti – kaže nam Bartulović.

Vipnet je dobitnik prestižne domaće nagrade za Najbolju HR praksu za projekt internog poduzetništva ‘Empowering Ideas – Become an Intrapreneur’, a dokaz je ulaganja u inovativnu kulturu i pripremu zaposlenike za izazove digitalnog doba.

I u Hrvatskom Telekomu kontinuirano i sustavno ulažu u razvoj zaposlenika. Uključene su stručne edukacije, ali i edukacije osobnog razvoja. Zaposlenicima nude i mogućnost digitalnog učenja na online platformi tako da je znanje dostupno zaposlenicima u bilo koje doba, pokrivaju se stručni sadržaji, ali i tzv. soft skills vještine, pri čemu imaju dostupno više od 6.000 edukacija te preko 75.000 knjiga. -Osim edukacija, zaposlenici također imaju pristup coachingu, što prema našim iskustvima zaista dodaje vrijednost u profesionalnom, ali i osobnom razvoju zaposlenika – ističu u Odjelu za korporativne komunikacije Hrvatskog Telekoma.

U Styriji su nedavno krenule i edukacije stres managementa za agente u call centrima. Edukaciju vodi Danijela Medaković, Master NLP-a i EFT praktičar, koja ističe da poslovni korisnici koriste njezine usluge za smanjenje stresa i učinkovitost na izrazito stresnim radnim mjestima.

-Zadovoljan, odmoran, fokusiran i raspoložen djelatnik je djelatnik koji treba u svakoj korporaciji, timu i na svakoj poziciji, a posebice u službi za korisnike. Edukacije i rad ne stres managmentu odvija se uvijek u malim grupama, najviše 12- ak polaznika, zbog mogućnosti individualiziranog pristupa, jer svatko od nas je drugačiji i jedinstven – ističe Medaković.

Izlazak iz komfort zone kao vrijednost

Petra Ignjatović, marketing i PR manager marketinške agencije Degordian, ističe da je tvrtka nastala na počelima edukacije i dijeljenju znanja. Čak je i u službene vrijednosti tvrtke uvrštena vrijednost Osobni i profesionalni razvoj: -Izlazimo izvan svojih zona udobnosti kako bismo izazvali svoje navike i stalno rasli. Kontinuiranim učenjem i dijeljenjem znanja poboljšavamo se kao ljudi i stručnjaci te aktivno doprinosimo našem individualnom i kolektivnom napretku.

Prijenos znanja unutar tima

Unutar agencije Bruketa&Žinić&Grey već se godinama organizira program BiŽnis school, kroz kojeg se provode interne edukacije ne samo iz područja struke, već i osobnog razvoja. Zaposlenici educiraju jedni druge, a dolaze im i brojni predavači raznih struka. -Važno je da svi iz agencije, bez obzira na svoj opis posla, budu upućen u novosti i mogućnosti koje su im na raspolaganju kako bi prilikom osmišljavanja i realizacije kreativnih rješenja znali što je sve i kako izvedivo u praksi. Trenutno naš specijalist za web analitiku drži seriju radionica na tu temu, a direktorica internacionalnog poslovanja vodi radionice Women of Tomorrow, posvećene osobnom razvoju kolegica. Prošle smo godine imali cijelu seriju radionica iz područja osobnog razvoja koje je ona inicirala – inspirira Nikola Žinić, Chief creative officer i suvlasnik agencije Bruketa&Žinić&Grey.

Povezani članci

  • Ovu prijavu možete u svako doba povući, na kraju svakog Newslettera. Daljnje informacije možete pronaći u našim Pravilima Privatnosti.

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.

  • Više informacija kako skupljamo, obrađujemo i štitimo Vaše osobne podatke dostupne u našim Pravilima Privatnosti.
x

Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Cookie postavke
mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku, a više o tome možete pročitati ovdje.

Slažem se Ne Slažem se