Novinari koji prate rad hrvatskih političara ocjenjivat će političke PR-ovce s kojima su u svakodnevnoj komunikaciji. Tko je u svijetu političkog PR-a dostupan, brz, elokventan, konkretan i korektan, a tko se ne javlja na telefon kad je bitno, doznat ćemo na 12. Weekend Media Festivalu koji se ove godine održava od 19. do 22. rujna u Rovinju.
Državne institucije moraju biti transparentne u svom radu i na raspolaganju za upite medija, no je li to realna situacija u Hrvatskoj? Osobe zadužene za komunikaciju s medijima ponekad nestanu s radara, uglavnom u situacijama koje su problematične, a kojih našoj politici ne nedostaje. Tko najbolje upravlja komunikacijama, a tko se služi manipulacijama?
Na Weekend Media Festivalu ove će godine po prvi put biti proglašeni najbolji hrvatski politički PR-ovci. U anketi koju Weekend organizira u suradnji s agencijom Ipsos sudjelovat će novinari koji prate rad Vlade, Ministarstava, Sabora i Ureda Predsjednika i ocjenjivati PR-ovce s kojima najčešće surađuju. Navest će najbolje i najlošije prakse s kojima su se susreli, upozoriti na probleme u odnosu s PR-ovcima i navesti karakteristike koje bi češće voljeli vidjeti kod kolega s druge strane komunikacijskog kanala.
„Kvalitetna suradnja PR-ovaca i novinara iznimno je važna za obje strane, a vjerojatno najizazovnija kad se radi o politici. Cilj ovog izbora je istaknuti najbolje prakse i ukazati na područja u kojima bismo mogli biti još bolji. U anketi će sudjelovati politički novinari koji su u svakodnevnom kontaktu s PR-ovcima iz tog sektora, pa smo sigurni da će pohvale najboljima biti itekako zaslužene“, kazao je Nikola Vrdoljak, direktor programa festivala.
Rezultati istraživanja ukazat će na probleme koji se javljaju u odnosu novinar/PR-ovac kako bi suradnju u budućnosti mogli unaprijediti.
„Zadovoljstvo nam je sudjelovati u projektu čija je namjera unaprjeđenje cijele komunikacijske struke, isticanje pozitivnih primjera i nagrađivanje najboljih. Rezultati istraživanja pokazat će nam gdje smo danas te što trebamo unaprijediti kako bi se u konačnici ostvario cilj, pravovremeno, točno i potpuno informiranje građana”, kazao je Ante Šalinović, direktor istraživanja medija i oglašavanja u IPSOS Adria.
Najveći regionalni festival komunikacija je, osim po zanimljivim predavanjima te provokativnim i konstruktivnim raspravama o trendovima u medijskoj industriji, poznat i kao mjesto najbolje zabave. Ovogodišnji 12. Weekend Media Festival koji se održava od 19. do 22. rujna tako u Rovinju donosi pomno osmišljen glazbeni program u duhu Woodstocka, iz vremena kad je glazba postala umjetnost i sredstvo otpora.