Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Pratite nas:

Tena Turčinović: LinkedIn oglasi imaju najbolje opcije targetiranja za B2B segment

Tena Turčinović: LinkedIn oglasi imaju najbolje opcije targetiranja za B2B segment

Tena Turčinović iskusna je marketinška stručnjakinja sa specijalizacijom u digitalnom marketingu. Razgovarali smo o njezinom karijernom putu i ujedno dobili kvalitetne savjete za  korištenje LinkedIn mreže koje može poboljšati i poslovne rezultate.

Marketing je Vaša struka, završili ste Ekonomski fakultet u Zagrebu, smjer marketing, a trenutno radite kao Marketing manager u Woltu. Možemo li Vas slobodno nazvati ‘marketingašicom’?

Interes za marketing je došao u trenutku kada sam se najmanje nadala. Jednom kada sam zaronila u područje marketinga, otkrila sam da je ono nudi neiscrpne mogućnosti, razvoj znanja i vještina te da nikada neću prestati učiti. Polako sam krenula istraživati i raditi u područjima brend menadžmenta, digitalnog marketinga, produkcije i prodaje. Danas je marketing moja svakodnevica, tako da me slobodno možete zvati i ‘marketingašicom’, između ostalog.

Još za vrijeme studija ste praksu radili kod svog prvog poslodavca. Kako je bilo raditi u Francku i s pozicije praktikantice postepeno doći do pozicije Voditeljice digitalnog marketinga?

Jako uzbudljivo! Franck je jedna od rijetkih kompanija koja je imala cijeli proces razvoja poslovanja „inhouse“, od razvoja, nabave, proizvodnje, kontrole kvalitete, marketinga, prodaje i distribucije i to kroz retail te HoReCa kanal. Radom u takvom sustavu imate priliku vidjeti proces od početka do kraja, surađivati s različitim ljudima, upoznati sebe i odlučiti u konačnici kakav marketingaš želite biti.

Kako me zanimao razvoj poslovanja, tadašnji menadžment je odlučio da je najbolje krenuti od marketinga, te sam radila kao brend menadžer nekoliko godina dok mi se nije pobudio interes za digitalni marketing. Krenula sam se educirati i integrirati ideje kako digitalizirati korisničko iskustvo s brendom te sam s vremenom dobila priliku da vodim njihov digitalnim tim. To je bio početak novog marketinškog smjera, digitalnog marketinga.

Digitalni marketing je fokus Vaše karijere i nakon Francka. Prelaskom u Httpool, specijalizirate se za mrežu LinkedIn. Iz Vašeg iskustva, koje propuste najčešće susrećete kod kreiranja LinkedIn profila i koji bi savjet korisnicima dali?

LinkedIn je jedna od mreža koja nudi mnoštvo mogućnosti za osobni i kompanijski razvoj. Ne bi ste vjerovali no najčešće greške koje vidim su da ljudi ili nemaju svoje osobne profile, a ako ih i imaju, najčešće nisu do kraja ispunjeni i povezani s drugim LinkedIn profilima.

Par savjeta koje bih dala ljudima:

  • Otvorite osobni ili kompanijski LinkedIn profil ako imate poduzeće
  • Za osobni profil, stavite profilnu sliku sebe u visokoj rezoluciji koja pokazuje osobnost kakvu želite komunicirati. Za kompanije, najčešća praksa je logotip kompanije.
  • Stavite naslovnu sliku na profil i tu će vam pomoći Canva program sa svojim predefiniranim template-ima
  • Napravite profile video u trajanju od 30 sekundi koji je vaš „sales pitch“
  • Ispunite segment „About“ tako da kroz 5-10 rečenica navedete vaše područje interesa i vještine koje vas razlikuju od ostalih ljudi u vašoj industriji
  • Ispunite profil s vašim pozicijama u kompanijama, projektima na kojima ste radili, freelancer poslovima, konferencijama na kojima ste možda bili panelist ili predavač
  • Za svaku poziciju kratko raspišite sljedeće: vašu funkciju u jednoj rečenici, vaša zaduženja i koje ste rezultate postigli

Za početak, to su osnovne stvari.

Postoje li neke napredne mogućnosti koje pruža Linkedin, a da ih poslovni ljudi nisu svjesni i ne koriste?

Sve ovisi s kojom svrhom koriste LinkedIn. Nedavno je LinkedIn izbacio  dodatne mogućnosti za osobne profile koje profesionalci mogu koristiti, kao što su LinkedIn Content Mode, Profile Cover Video i LinkedIn Learning Pathfinder opciju koja pomaže korisnicima graditi svoj profesionalni put.

Malo detaljnije o mogućnostima u nastavku:

  • LinkedIn Creator Mode– postavka profila koja vam omogućava da razvijate vaš doseg i razvijate svoj glas u zajednici. Namijenjen je kreatorima na LinkedInu.
  • LinkedIn Profile Cover Video– dodajte kratki video uz vašu profilnu sliku. U kratkih 30 sekundi predstavite sebe LinkedIn zajednici
  • LinkedIn Learning Pathfinder– aplikacija koja vodi korisnika kroz proces pitanja i odgovora kako bi pomogla korisniku da odluči koja LinkedIn Learning edukacija je najpogodnije za njegov profesionalni razvoj.

Plaćeni oglasi na LinkedInu su u odnosu na Facebook prilično skupi. Imate li podatak koliko je isplativo ulaganje u LinkedIn Ads i koji je najbolji ad format kod plaćenog oglašavanja?

Isplativost ulaganja ovisi o očekivanjima i razini ulaganja. Bez konkretnih brojki nemoguće je dati sveobuhvatni zaključak.

Svakako ono što mogu potvrditi je da LinkedIn oglasi imaju najbolje opcije targetiranja, a naročito za B2B segment što daje oglašivačima bolje uvjete za isplativo ulaganje. Također, na LinkedInu je moguće raditi oglašavanje za sve faze korisničkog puta i marketing funnela, od svjesnosti o brendu do konverzije i prodaje.

Najbolji rezultate i performance sam vidjela na Single Image formatu bilo da želite ulagati u podizanje svijesti ili fokusirati se na prodaju.

Volite prenositi svoja znanja i iskustva pa tako u Mirakulu držite trening ‘LinkedIn B2B Marketing – Kako iskoristiti puni potencijal LinkedIn mreže – ONLINE’. Što najviše zanima polaznike ove edukacije?

Svaka grupa je različita pa tako i njihova motivacija. Najčešće motivacije polaznika su učenje kako  pokrenuti svoje kompanijske profile, ulaganje u izgradnju osobnog brandinga i razumijevanje LinkedIn oglašavanja. Ova područja pokrivamo u sklopu edukacije kroz primjere iz industrije te prolazimo kroz profile polaznika kako bih im mogla dati odgovore na što konkretnija pitanja.

Veselim se vašem dolasku!

 

 

Tena Turčinović predavačica je na online treningu ‘LinkedIn B2B Marketing – Kako iskoristiti puni potencijal LinkedIn mreže – ONLINE’ koji se održava 28. listopada 2022. od 10.00 do 13.00 sati.

Povezani članci

  • Ovu prijavu možete u svako doba povući, na kraju svakog Newslettera. Daljnje informacije možete pronaći u našim Pravilima Privatnosti.

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.

  • Više informacija kako skupljamo, obrađujemo i štitimo Vaše osobne podatke dostupne u našim Pravilima Privatnosti.

x

Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Cookie postavke
mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku, a više o tome možete pročitati ovdje.

Slažem se Ne Slažem se