fbpx

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Pratite nas:

Potrošači očekuju spajanje stvarnosti

Potrošači očekuju spajanje stvarnosti

Ericsson (NASDAQ:ERIC) je izdao svoj najnoviji ConsumerLab izvještaj – Stopljena stvarnost (eng. Merged Reality) – u kojem otkriva kako potrošači očekuju da će se virtualna stvarnost (VS) i proširena stvarnost (PS) stopiti s fizičkom te da će 5G biti ključna tehnologija koja će omogućiti da takva iskustva postanu uvriježena.

Izvještaj otkriva da gubljenje granica u ljudskoj percepciji fizičke i virtualne stvarnosti može imati drastične učinke na živote i društvo. Naš način života, rada, konzumiranja informacija i medija će se promijeniti u korijenu.

Stvarnosti se neće spojiti ako je korisnik spojen kablom za računalo ili odvojen od fizičke stvarnosti. Oni koji su rano prigrlili VS/PS očekuju da će sljedeća generacija mreža poput 5G ovdje imati ključnu ulogu. Njih trideset i šest posto očekuje da će 5G omogućiti VS/PS mobilnost putem stabilne brze mreže visokih frekvencija. Trideset posto ranih korisnika tehnologije također očekuje da će 5G omogućiti da kablovima priključena oprema za VS postane bežična.

Jedno od najznačajnijih otkrića najnovijeg izvještaja je da 7 od 10 ranih korisnika tehnologije očekuje da će VS/PS u cijelosti promijeniti svakodnevni život u šest područja: medijima, obrazovanju, radu, društvenim interakcijama, putovanju i trgovini. Mediji se već transformiraju i potrošači očekuju da će virtualni ekrani početi zamjenjivati televizore i kazališta u manje od godinu dana.

Kvalitativno istraživanje u okviru ovog izvještaja uključivalo je inovativnu seriju diskusija fokusnih grupa potpuno u VS sa sudionicima iz Sjeverne Amerike i Europe, kao i tradicionalne fokus grupe s trenutnim korisnicima VS-a iz Japana i Južne Koreje. Provedena je i serija kvalitativnih VS testova s 20 Ericssonovih zaposlenika da bi se istražilo kako kašnjenje u VS-u može uzrokovati mučninu.

U kvantitativnom dijelu istraživanja, izvještaj predstavlja rezultate ankete 9.200 potrošača s poznavanjem koncepta VS-a  u dobi 15-69 iz Francuske, Njemačke, Italije, Japana, Južne Koreje, Španjolske, UK i USA.

Pročitajte Ericsson ConsumerLab izvještaj Merged Reality (eng.)

Povezani članci

  • Ovu prijavu možete u svako doba povući, na kraju svakog Newslettera. Daljnje informacije možete pronaći u našim Pravilima Privatnosti.

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.

  • Više informacija kako skupljamo, obrađujemo i štitimo Vaše osobne podatke dostupne u našim Pravilima Privatnosti.

Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Cookie postavke
mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku, a više o tome možete pročitati ovdje.

Close Popup