Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Pratite nas:

Oracle Cloud Day konferencija: Inovacija za rast. Znanje za kontrolu.

Oracle Cloud Day konferencija: Inovacija za rast. Znanje za kontrolu.

Vodeći svjetski proizvođač poslovnog softvera i hardvera Oracle održao je jučer u zagrebačkom Plaza Event centru svoju godišnju konferenciju Oracle Cloud Day. Ovogodišnja konferencija, 11. po redu, održana je pod motom „Inovacija za rast. Znanje za kontrolu.“ u suradnji s američkih tehnološkim divom, tvrtkom Intel. Okosnica konferencije bili su prikazi kako cjelovita strategija poslovanja u oblaku može transformirati cjelokupno poslovanje tvrtki te kako kapitalizirati mogućnosti koje pruža digitalizacija.

 

Konferencija je okupila više od 300 sudionika, mahom vodeće ljude domaće poslovne i ICT zajednice, informatičke stručnjake te hrvatske i inozemne govornike a otvorio ju je Marin Tadić, prvog čovjek kompanije za Adriatic regiju koji je između ostalog istaknuo: „Informacijska tehnologija danas napreduje toliko brzo da nova tehnološka postignuća i proizvodi namijenjeni krajnjim korisnicima izlaze gotovo svaki dan.

Oracle najveću važnost pridaje dinamičnom rastu računarstva u oblaku koje se više ne smatra jednim od “IT trendova”, već se doživljava kao potpuno prirodni fenomen koji se sve više i sve brže usvaja u svijetu poslovnog IT-a. Digitalna transformacija poslovanja zasnovana na računarstvu u oblaku zaista predstavlja revoluciju u izgradnji i korištenju IT sustava a ključ za razumijevanje ovog procesa je koncept “digitalne komunikacije”, tj. omogućavanje bolje poslovne interakcije zahvaljujući povezivanju ljudi, lokacija i stvari“.

Marin Tadić

Ključnu prezentaciju održao je Janusz Naklicki, potpredsjednik Oraclea za središnju, istočnu Europu i zemlje CIS-a koji je između ostalog, podatke i informacije usporedio s gorivom. „Često se kaže da su podaci novo gorivo današnjice. I za razliku od starih goriva poput nafte koji se jednom prerade, podaci i informacije kontinuirano proizvode novo gorivo odnosno još više podataka, koji se potom mogu koristiti za optimizaciju postojećeg ili stvaranje nekog potpuno novog proizvoda. To je ono što podatke čini jedinstvenima i vrijednima. No iako podaci imaju ogroman potencijal za kompanije i organizacije, tek 5 posto tih kompanija svjesno je vrijednosti svojih podataka“, iznio je Naklicki u svom izlaganju.

Janusz Naklicki

Uz ključne Oracleove govornike, zanimljiva izlaganja i prezentacije studija slučaja održale su i brojne domaće tvrtke. Tako je primjerice, o integraciji uređaja velikih podataka u IT okruženje tvrtke govorio Dražen Marković iz Neosa, koji je ove godine bio platinasti sponzor konferencije. Prezentacije su održali i predstavnici Hipersfere, Multicoma, HEP-a, Addiko Banke, Avneta, Combisa te King ICT-a.

Povezani članci

  • Ovu prijavu možete u svako doba povući, na kraju svakog Newslettera. Daljnje informacije možete pronaći u našim Pravilima Privatnosti.

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.

  • Više informacija kako skupljamo, obrađujemo i štitimo Vaše osobne podatke dostupne u našim Pravilima Privatnosti.

Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Cookie postavke
mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku, a više o tome možete pročitati ovdje.

Close Popup