U KRAŠ Auditoriumu, na 3. konferenciji Ecommerce Day, svečanom dodjelom nagrada najboljim web trgovcima zaključeno je najveće natjecanje na području web trgovine u Hrvatskoj, Web trgovac godine 2017. kojeg organizira poduzeće sMind d.o.o. Tko su najbolji web trgovci u Hrvatskoj prema mišljenju više od 22.000 potrošača i stručne komisije?
Glavne nagrade na 3. Ecommerce Day konferenciji osvojile su trgovine namjestaj.hr (The Shopper’s Mind Web Champion Award) te sonusart.hr (The Shopper’s Mind Web Challenger Award). Podijeljeno je bilo i 17 nagrada u ostalim kategorijama, uz bogati nagradni fond u vrijednosti 37.000 kuna. Na konferenciji su bili ekskluzivno predstavljeni i novi rezultati najvećeg istraživanja web kupovine u Hrvatskoj Shopper’s Mind 2017.
U natjecanju Web trgovac godine 2017 sudjelovalo je 50 najpoznatijih web trgovina, a u izboru pobjednika presudilo je 22.437 potrošača. Pregled svih nagrađenih trgovina možete pogledati niže.
Nagrade za web trgovca godine 2017.
- The Shopper’s Mind Web Champion Award: namjestaj.hr
- The Shopper’s Mind Web Challenger Award: sonusart.hr
Shopper’s Mind Category Awards
- The Shopper’s Mind Category Award, Audio & Video: sonusart.hr
- The Shopper’s Mind Category Award, Automoto: silux.hr
- The Shopper’s Mind Category Award, Books: superknjizara.hr
- The Shopper’s Mind Category Award, Health & Beauty: malinca.hr
- The Shopper’s Mind Category Award, Gifts & Fun: partypops.hr
- The Shopper’s Mind Category Award, Home & Garden: namjestaj.hr
- The Shopper’s Mind Category Award, IT & Consumer electronics: conrad.hr
- The Shopper’s Mind Category Award, Kids & Family: agrotoys.eu
- The Shopper’s Mind Category Award, Pets: zooplus.hr
- The Shopper’s Mind Category Award, School & Office: moj-toner.com
- The Shopper’s Mind Category Award, Sports equipment: ferivisport.hr
- The Shopper’s Mind Category Award, Telco & Mobile: gizzmo.hr
- The Shopper’s Mind Category Award, Web shopping mall: ekupi.hr
Posebne Shopper’s Mind nagrade
- The Shopper’s Mind 3rd People’s Choice Award: superknjizara.hr
- The Shopper’s Mind 2nd People’s Choice Award: moj-toner.com
- The Shopper’s Mind 1st People’s Choice Award: salonatech.com
- The Shopper’s Mind Committee Award: mall.hr
Istraživanje Shopper’s Mind: Hrvatsko online tržište su protekle godine obilježile važne promjene
Istraživački projekt Shopper’s Mind, kojeg poduzeće sMind d.o.o. provodi u suradnji s agencijom Valicon, ove je godine obuhvatilo mišljenja 22.437 potrošača. Ovogodišnji podaci su posebno zanimljivi jer otkrivaju važne promjene koje su protekle godine obilježile hrvatsko online tržište. Istraživanje omogućuje jedinstveno znanje o tome koji su ključni web trgovci u Hrvatskoj, koje kategorije proizvoda imaju najveći rast na internetu te kako se kroz godine mijenjaju kupovne navike hrvatskih online potrošača.
Novi podaci su pokazali da:
- Ove godine barem jednu mjesečnu kupnju izvrši gotovo polovica online populacije! S druge strane, zabilježen je daljnji pad broja korisnika koji nikada nisu kupovali putem interneta, njih je tek oko desetina;
- Jasan je rast utjecaja mobilne tehnologije, trenutno na tabletu ili pametnom telefonu kupnju zaključuje gotovo petina ispitanika;
- Među najčešćim plaćanjima na internetu su plaćanje pouzećem (30 %), Paypal (27%) te kreditne kartice kojima plaća petina anketiranih.