Događaj bez promocije može proći nezapaženo i lako biti zaboravljeno. Kako se istaknuti u promociji?
Nekada se čini da uobičajeni načini promocije kao što su newsletteri i objave preko društvenih mreža nisu dovoljni – u tom slučajnu trebate pustiti mašti na volju i uključiti svoju kreativnost.
Ukoliko vam to i ne ide, donosimo vam nekoliko interesantnih ideja!
Misteriozan QR kod
Napravite QR kod koji vodi na adresu vašeg događanja. Napravite pravu malu misteriju s kodom – podijelite QR kodove na ulici te ih reklamirajte putem društvenih mreža i plakata. Osim što će kodovi voditi na vaše događanje, povežite ih i s nagradama kao što su besplatne ulaznice i slično. Činjenica da ljudi neće moći odmah pogoditi sadržaj iza koda zaintrigirat će ih i veća je vjerojatnost da će skenirati kod i pogledati što se krije iza njega, a samim tim promocija vašeg događanja će biti sve veća.
Životinje kao ambasadori
Tko može odoljeti slatkom štenetu ili mačiću? U suradnji s lokalnim skloništem za napuštene životinje, potaknite promociju svog događanja. Ovaj način promocije je idealan za događanja humanitarnog karaktera i ako su sudionici događanja veliki ljubitelji životinja.
Kratki film kao promocija
Koristite snimke prošlogodišnjih događaja i izjave sudionika kako biste izradili kratki videozapis o svom događanju kako biste privukli druge. Neka videozapis bude interaktivan, dinamičan i zanimljiv kako bi vratio stare sudionike na Vaše događanje i privukao nove.
Povežite umjetnost sa svojim događanjem
Zamolite lokalne umjetnike da naprave komad izvorne umjetnosti koji u sebi sadrži i informacije o Vašem događaju! To mogu biti npr. grafiti (pazite da imate dopuštenje za bojenje određenih zidova), razne makete, sklupture… ili nešto jednostavnije – majice, torbe, šalice, kišobrane…
Popularna infografika
Izradite zabavnu infografiku o prošlogodišnjoj statistici događaja i očekivanjima za ovu godinu! Odaberite temu koju bi bila zanimljiva vašim sudionicima i od koje bi mogli nešto novo naučiti i saznati.
Organizirajte besplatan ili sponzoriran webinar
Za poslovne događaje ili one koji nude neku vrstu stručnog znanja, webinar može dati pregled onoga što sudionici mogu očekivati od događanja i samim time ih možete privući na svoje događanje.
Photo Booth
U sklopu prostora kongresnog centra Forum Zagreb možete na licu mjesta izraditi fotografije svog događanja. Te fotografije mogu biti i personalizirane i odmah poslane svim sudionicima. Ovaj koncept osigurava novu dimenziju interakcije s vašim gostima te unosi dozu osobnosti u svako vaše događanje. Photo Booth, osim što će vam pružiti nezaboravnu uspomenu u obliku fotografije, nasmijat će vaše goste te im pobuditi pozitivne emocije i osmijeh.
Osim toga, Kongresni centar Forum Zagreb vam omogućava promociju vašeg eventa na njihovoj lokaciji, društvenim mrežama i webu.
Kongresni centar FORUM Zagreb smješten je u ekonomskom i gospodarskom srcu Zagreba, poslovnom centru Green Gold. Na više od 1,560 m2 moderno uređenog prostora, s 9 višenamjenskih i dimenzijski prilagodljivih kongresnih dvorana opremljenih vrhunskom tehnologijom, uz kvalitetnu i individualiziranu podršku našeg tima od planiranja do realizacije – FORUM Zagreb je najbolji izbor za organizaciju poslovnih i društvenih događanja.
Cilj Foruma je zadovoljiti potrebe klijenta pružajući kvalitetan, brz i učinkovit odgovor i uslugu u svakom trenutku. FORUM Zagreb je produžena ruka vašega ureda kao i vaš stručni savjetnik za organiziranje različitih događanja, seminara, poslovnih radionica, tečajeva, studija za istraživanje tržišta, promocija novih proizvoda, video konferencija te različitih poslovnih i društvenih primanja.
Ako vam je potreban prostor za događanje, više informacija možete saznati na ovom linku!