Weekend Media Festival od svog prvog izdanja pa sve do danas kontinuirano raste i programski se širi na nova područja, a sve s najvažnijim ciljem – ponuditi posjetiteljima nova znanja, uspostaviti nove trendove i doživljaje. Osluškujući potrebe tržišta u proteklih nekoliko godina, organizatori Weekenda, zajedno s agencijom Degordian, osmislili su HR.Weekend, festival koji je svojim nesvakidašnjim konceptom već zaintrigirao buduće posjetitelje.
Tako će se od 21. do 24. rujna u Rovinju održati prvi HR.Weekend, namijenjen svim HR profesionalcima, voditeljima ljudskih potencijala, poslodavcima i predstavnicima tvrtki, kao i svima zainteresiranim za razvoj i primjenu inovativnih strategija u upravljanju ljudskim resursima. Ovaj festival zamišljen je kao platforma za razmjenu iskustava i razmišljanja s drugim stručnjacima u industriji te predstavljanje najnovijih praksi i trendova u upravljanju ljudskim resursima.
Tko su ljudi koji diktiraju trendove u HR industriji?
Obvezno štivo svakog HR-ovca koji želi biti u koraku s trendovima su godišnja izvješća tvrtke McKinsey, jedne od najvećih i najprestižnijih svjetskih konzultantskih tvrtki na svijetu. Glavni i odgovorni za ta izvješća su Asmus Komm i Florian Pollner, partneri u McKinseyu i upravo će oni stati na pozornicu HR.Weekenda i reći više o dramatičnoj promjeni poslovnog okruženja kojoj upravo svjedočimo.
Još jedno veliko ime koje dolazi na HR.Weekend je globalno poznati neuroznanstvenik dr. Nikolaos Dimitriadis koji je radio s gotovo svim svjetskim kompanijama (IKEA, IBM, Nestle, Johnson&Johnson, AstraZeneca itd.) te je proučavao 7500 mozgova iz različitih zemalja za potrebe neuromarketinga. Dimitriadis primjenjuje neuroznanost u poslovnom i obrazovnom sektoru već više od petnaest godina te će na HR.Weekendu ponuditi odgovor na pitanje zašto neki lideri promjenama upravljaju bolje od drugih i što utječe na tu razliku.
Dr Nikolaos Dimitriadis
Nove generacije i novi poslovni modeli
Više o temi leadershipa i o tome kako i zašto tvrtke moraju mijenjati svoje poslovanje ako žele privući zaposlenike Z generacije te kako to djeluje na sve ostale generacije, govorit će predavačica leadershipa, etike i profesionalne prakse na School of Visual Arts – Munawar Ahmed. Ova gostujuća predavačica na Stanfordu uči iskusne timove kako djelovati učinkovito, ali i s dozom ljudskosti. Ahmed upravo ovu kombinaciju smatra provjerenim receptom za uspjeh u vođenju ljudskih potencijala i čvrsto vjeruje da se može imati oboje.
Munawar Ahmed
Na putovanje kroz generacijske razlike u načinu kako brinemo o samima sebi povest će vas hrvatska klinička psihologinja prof. dr. sc. Nataša Jokić-Begić. Što znači burnout, kako se razlikuje po generacijama i što je važno današnjoj Z generaciji, pitanja su na koja će ponuditi odgovore u Rovinju. Na panelu „Mračne strane ličnosti kao prijetnje organizaciji“, prof. Jokić-Begić govorit će o narcizmu, makijavelizmu i psihopatiji koji, nažalost, nisu rijetki u radnom okruženju.
Na paneluće joj se pridružiti Rajka Marković, psihologinja s višegodišnjim iskustvom u organizacijskom razvoju i razvoju menadžera najvećih nacionalnim kompanijama, kako bi približila kako se ta mračna trijada manifestira u radnom okruženju te što možemo u organizaciji napraviti s takvim profilima ljudi.
Iz Srbije na HR.Weekend stiže i regionalno poznata stručnjakinja za brendiranje poslodavaca Katarina Šonjić, poznata kao “Kat on Coffee”, suosnivačica Employer BrandSprinta-a, koja će posjetiteljima približiti metodologiju i alate employer brandinga koje i sama koristi i zastupa.
Na programu će se naći još pregršt aktualnih tema od mentalnog zdravlja i inkluzije stranih radnika, zatim koliko top talenti imaju zaista utjecaja na biznis rezultate, i kako se odnositi prema ‘low performerima” te kakvu tvrtku talenti neće napustiti.
Prvi HR. Weekend održava se pod okriljem Weekend Media Festivala koji se već 16. godinu za redom odvija u staroj Tvornici duhana u Rovinju te je idealno mjesto za networking, a poznat je i širom regije po ludom i nezaboravnom zabavnom programu.
Sve vodeće tvrtke i regije već su rezervirale mjesta za svoje HR stručnjake, stoga požurite po svoje ulaznice koje su trenutno dostupne po late bird cijenama na stranici Hr.weekend.hr a sve novosti pratite putem službenih Facebook, Instagram i LinkedIn kanala.