Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Pratite nas:

Na HR.Weekend dolaze svi koji diktiraju trendove u HR industriji

Na HR.Weekend dolaze svi koji diktiraju trendove u HR industriji

Weekend Media Festival od svog prvog izdanja pa sve do danas kontinuirano raste i programski se širi na nova područja, a sve s najvažnijim ciljem – ponuditi posjetiteljima nova znanja, uspostaviti nove trendove i doživljaje. Osluškujući potrebe tržišta u proteklih nekoliko godina, organizatori Weekenda, zajedno s agencijom Degordian, osmislili su HR.Weekend, festival koji je svojim nesvakidašnjim konceptom već zaintrigirao buduće posjetitelje.

Tako će se od 21. do 24. rujna u Rovinju održati prvi HR.Weekend, namijenjen svim HR profesionalcima, voditeljima ljudskih potencijala, poslodavcima i predstavnicima tvrtki, kao i svima zainteresiranim za razvoj i primjenu inovativnih strategija u upravljanju ljudskim resursima. Ovaj festival zamišljen je kao platforma za razmjenu iskustava i razmišljanja s drugim stručnjacima u industriji te predstavljanje najnovijih praksi i trendova u upravljanju ljudskim resursima.

Tko su ljudi koji diktiraju trendove u HR industriji?

Obvezno štivo svakog HR-ovca koji želi biti u koraku s trendovima su godišnja izvješća tvrtke McKinsey, jedne od najvećih i najprestižnijih svjetskih konzultantskih tvrtki na svijetu. Glavni i odgovorni za ta izvješća su Asmus Komm i Florian Pollner, partneri u McKinseyu i upravo će oni stati na pozornicu HR.Weekenda i reći više o dramatičnoj promjeni poslovnog okruženja kojoj upravo svjedočimo.

Još jedno veliko ime koje dolazi na HR.Weekend je globalno poznati neuroznanstvenik dr. Nikolaos Dimitriadis koji je radio s gotovo svim svjetskim kompanijama (IKEA, IBM, Nestle, Johnson&Johnson, AstraZeneca itd.) te je proučavao 7500 mozgova iz različitih zemalja za potrebe neuromarketinga. Dimitriadis primjenjuje neuroznanost u poslovnom i obrazovnom sektoru već više od petnaest godina te će na HR.Weekendu ponuditi odgovor na pitanje zašto neki lideri promjenama upravljaju bolje od drugih i što utječe na tu razliku.

Dr Nikolaos Dimitriadis

Nove generacije i novi poslovni modeli

Više o temi leadershipa i o tome kako i zašto tvrtke moraju mijenjati svoje poslovanje ako žele privući zaposlenike Z generacije te kako to djeluje na sve ostale generacije, govorit će predavačica leadershipa, etike i profesionalne prakse na School of Visual Arts – Munawar Ahmed. Ova gostujuća predavačica na Stanfordu uči iskusne timove kako djelovati učinkovito, ali i s dozom ljudskosti. Ahmed upravo ovu kombinaciju smatra provjerenim receptom za uspjeh u vođenju ljudskih potencijala i čvrsto vjeruje da se može imati oboje.

Munawar Ahmed

Na putovanje kroz generacijske razlike u načinu kako brinemo o samima sebi povest će vas hrvatska klinička psihologinja prof. dr. sc. Nataša Jokić-Begić. Što znači burnout, kako se razlikuje po generacijama i što je važno današnjoj Z generaciji, pitanja su na koja će ponuditi odgovore u Rovinju. Na panelu „Mračne strane ličnosti kao prijetnje organizaciji“, prof. Jokić-Begić govorit će o narcizmu, makijavelizmu i psihopatiji koji, nažalost, nisu rijetki u radnom okruženju.

Na paneluće joj se pridružiti Rajka Marković, psihologinja s višegodišnjim iskustvom u organizacijskom razvoju i razvoju menadžera najvećih nacionalnim kompanijama, kako bi približila kako se ta mračna trijada manifestira u radnom okruženju te što možemo u organizaciji napraviti s takvim profilima ljudi.

Iz Srbije na HR.Weekend stiže i regionalno poznata stručnjakinja za brendiranje poslodavaca Katarina Šonjić, poznata kao “Kat on Coffee”, suosnivačica Employer BrandSprinta-a, koja će posjetiteljima približiti metodologiju i alate employer brandinga koje i sama koristi i zastupa.

Na programu će se naći još pregršt aktualnih tema od mentalnog zdravlja i inkluzije stranih radnika, zatim koliko top talenti imaju zaista utjecaja na biznis rezultate, i kako se odnositi prema ‘low performerima” te kakvu tvrtku talenti neće napustiti.

Prvi HR. Weekend održava se pod okriljem Weekend Media Festivala koji se već 16. godinu za redom odvija u staroj Tvornici duhana u Rovinju te je idealno mjesto za networking, a poznat je i širom regije po ludom i nezaboravnom zabavnom programu.

Sve vodeće tvrtke i regije već su rezervirale mjesta za svoje HR stručnjake, stoga požurite po svoje ulaznice koje su trenutno dostupne po late bird cijenama na stranici Hr.weekend.hr  a sve novosti pratite putem službenih Facebook, Instagram i LinkedIn kanala.

Povezani članci

  • Ovu prijavu možete u svako doba povući, na kraju svakog Newslettera. Daljnje informacije možete pronaći u našim Pravilima Privatnosti.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.

  • Više informacija kako skupljamo, obrađujemo i štitimo Vaše osobne podatke dostupne u našim Pravilima Privatnosti.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Cookie postavke
mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku, a više o tome možete pročitati ovdje.

Close Popup