Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Pratite nas:

Market&NG Konferencija: ‘How to make money online’

Market&NG Konferencija: ‘How to make money online’

Udruga Bookmark, Katedra za marketing EFOS i Kreativna agencija Adverta već drugu godinu u Osijek dovode vodeće predstavnike iz svijeta marketinga.

‘Market&NG: How to make money online’ dvodnevna je konferencija koja okuplja vodeće predstavnike nove generacije iz marketing industrije. Održati će se 9. i 10. ožujka na Ekonomskom fakultetu u Osijeku. Vrhunski predavači i marketinški stručnjaci, kroz dva dana ispunjena brojnim predavanjima i radionicama, podijelit će sa sudionicima konferencije svoje znanje i iskustvo koje su stjecali kroz rad na domaćim i inozemnim tržištima. Poseban naglasak ove godine stavljen je na marketinške stručnjake koji su se okušali u Crowdfunding kampanjama kako bi prikupili sredstva za realizaciju svojih projekata. Isti će sudionicima stručne konferencije objasniti što su to i na koji način funkcioniraju Crowdfunding kampanje te će podijeliti svoja iskustva kako bi svi prisutni saznali što je sve potrebno kako bi se uspješno realizirala Crowdfunding kampanja.

Sudjelovanje na konferenciji ‘Market&NG: How to make money online’ besplatno je za sve zainteresirane dionike. Za predavanja nije potrebna prijava, dok će se prijave za radionice (zbog ograničenog broja mjesta) odvijati putem Google Form obrasca.

Crowdfunding – dobrodošli u budućnost!

Prema riječima Anamarije Milković iz udruge Bookmark, nalazimo se u svijetu u kojem se promjene događaju nevjerojatno brzo te gotovo svakodnevno. Promjene koje se događaju oko nas, posebno u tehnologiji, omogućavaju jednostavnu i brzu komunikaciju između ljudi diljem svijeta te olakšavaju poslovanja poduzeća.
Jedan od fenomena koji se pojavio s razvojem interneta, točnije s razvojem „online svijeta“ je crowdfunding. Crowdfunding ili grupno financiranje danas je jedan od najpopularnijih oblika prikupljanja sredstava putem interneta. Crowdfunding, najjednostavnijim rječnikom, podrazumijeva javno predstavljanje nekog pothvata ljudima koji potom kroz veliki broj manjih priloga putem online platforme pomažu osigurati kapital za različite tipove projekata.

Crowdfunding, kao što se može zaključiti iz prethodno navedene definicije, moderan je način financiranja projekata koji, zahvaljujući svojoj jednostavnosti te samom konceptu, sve više zamjenjuje tradicionalne modele financiranja. Naime, kad ste u prošlosti dobili ideju za pokretanje nekog projekta, trebali ste istu „prodati“ bogatim investitorima, bankama ili pak poslovnim anđelima, dok danas uz pomoć crowdfunding platformi svoje poslovne ideje možete izložiti nepoznatoj masi ljudi koja je spremna uložiti u razvoj vaše ideje kroz ulaganje puno manjih iznosa, ali u puno većem broju. Iznosi koje individualci odluče uložiti u nečiji projekt mogu biti od nekoliko tisuća kuna u zamjenu za udio u poslovanju pa do iznosa od nekoliko kuna u zamjenu za testiranje proizvoda ili pak određenih simboličnih nagrada.

Nadalje, postoje tri osnovna modela crowdfundinga:

  1. Crowdfunding baziran na donacijama – investitori ulažu novac u projekt bez da očekuju povrat ulaganja. Na primjer, donacije u slučaju prirodne nepogode, plaćanje liječničkih računa ili pak  donacije dobrotvornim društvima,
  2. Crowdfunding baziran na nagradama – investitori u zamjenu za donaciju dobivaju priliku prvi testirati proizvod i/ili uslugu ili pak na određeno vrijeme koristiti proizvode i/ili usluge poduzeća u čiji su razvoj uložili,
  3. Crowdfunding baziran na vlasničkom udjelu – investitori u zamjenu za ulaganje novca dobivaju mogućnost postati djelomični vlasnici poduzeća ili pak posjedovati dionice poduzeća u koje su uložili svoj novac.

Svaki od prethodno navedenih crowdfunding modela ima svoje prednosti i nedostatke, ali ono što im je svima zajedničko je to da su svi napravljeni s ciljem da se razvije nešto kreativno, inovativno i korisno te da se na taj način pomogne učiniti svijet malo boljim mjestom nego što to trenutno jest.

Povezani članci

  • Ovu prijavu možete u svako doba povući, na kraju svakog Newslettera. Daljnje informacije možete pronaći u našim Pravilima Privatnosti.

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.

  • Više informacija kako skupljamo, obrađujemo i štitimo Vaše osobne podatke dostupne u našim Pravilima Privatnosti.

Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Cookie postavke
mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku, a više o tome možete pročitati ovdje.

Close Popup