fbpx

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Pratite nas:

MAGENTA 1 B2B RUN povecava produktivnost na poslu i jača vezu s kompanijom

MAGENTA 1 B2B RUN povecava produktivnost na poslu i jača vezu s kompanijom

U istraživanju Hrvatskog Telekoma o zadovoljstvu sudjelovanja na poslovnim sportskim događanjima MAGENTA 1 B2B RUN, 88 posto trkača izrazito je zadovoljno, a gotovo svi planiraju ponovno sudjelovati. Cak 97 posto ispitanika smatra da je važno da kompanija u kojoj rade podržava događanja koja promoviraju ravnotežu poslovnog i privatnog života. Nakon sudjelovanja na utrci, cak 58 posto sudionika počelo se rekreativno baviti trčanjem.

Vise od 95 posto sudionika poslovno sportskog događaja MAGENTA 1 B2B RUN smatra da bavljenje sportom poboljšava produktivnost na radnom mjestu, a jednaki postotak ih smatra da sudjelovanje u događaju pozitivno utječe na zadovoljstvo korporativnom kulturom kompanije u kojoj rade, pokazala je anketa provedena medu 150 sudionika koji su posljednje dvije godine bili dijelom sportskog serijala MAGENTA 1 B2B RUN u četiri grada – Zagrebu, Osijeku, Rijeci i Splitu.

MAGENTA 1 B2B RUN prepoznat je kao događaj koji promovira druženje, zdrav život i povezivanje, pa su kao glavni motivi za sudjelovanje navedeni druženje (67 posto), promocija zdravog načina života (70,5 posto) te predstavljanje vlastite kompanije (60,4 posto). Tek je svaki četvrti ispitanik kao motiv istaknuo rezultat.

Anketa je pokazala da se većina i prije sudjelovanja u utrci bavila sportom (njih 85 posto), no MAGENTA 1 B2B RUN se pokazao kao inspiracija za početak rekreativnog trčanja za čak 58 posto sudionika.

Gotovo svi ispitanici, njih 97 posto, smatraju da je važno da kompanija u kojoj rade podržava događanja koja promoviraju ravnotežu poslovnog i privatnog života te da je društveno odgovorna, da brine o široj društvenoj zajednici i da podržava zaposlenike da se uključe u poslovno-sportska događanja kao sto je MAGENTA 1 B2B RUN. Ispitanici su uvjereni da takav stav kompanije doprinosi boljoj korporativnoj kulturi i jačanju međuljudskih odnosa koji su temelj uspjeha svake kompanije.

“Hrvatski Telekom kontinuirano ulaze u razvoj svojih zaposlenika. Iz tog smo razloga i proveli anketu kako bismo dobili konkretan uvid u razloge sudjelovanja na poslovnom događanju ovog tipa. Rezultati su samo potvrdili kako je MAGENTA 1 B2B RUN idealan spoj timskog rada i neformalnog druženja, u sklopu kojeg mnogi pomiću svoje granice. To je sigurno jedan od ključnih motiva koji direktno utječe na profesionalan i osobni razvoj pojedinaca”, istaknula je Marija Felkel, članica Uprave HT-a za ljudske resurse.

Najveće poslovno druženje u Hrvatskoj prošle je godine okupilo vise od 4.000 sudionika iz vise od 300 hrvatskih kompanija, dok će ovogodišnje izdanje u četiri grada okupiti gotovo 6.000 sudionika. Domaćin prve utrke bio je Split 18. svibnja, zatim su u lipnju održane utrke u Rijeci i Osijeku dok je završno i najveće okupljanje u Zagrebu, 14. rujna.

“Snažan rast broja sudionika na MAGENTA 1 B2B RUN utrci iz godine u godinu potvrđuje da su kompanije svjesne važnosti stvaranja ugodnog i zdravog radnog okruženja, kako bi zaposlenici ostvarili dobrobit unutar i izvan radnog vremena. Sve je spremno za zagrebačko izdanje. Vidimo se na startu!”, izjavila je Dijana Vetturelli, inicijator MAGENTA 1 B2B RUN-a.

 

Povezani članci

  • Ovu prijavu možete u svako doba povući, na kraju svakog Newslettera. Daljnje informacije možete pronaći u našim Pravilima Privatnosti.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.

  • Više informacija kako skupljamo, obrađujemo i štitimo Vaše osobne podatke dostupne u našim Pravilima Privatnosti.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Cookie postavke
mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku, a više o tome možete pročitati ovdje.

Close Popup