Konferencija PRpitch o odnosima s javnošću za poduzetnike i obrtnike održala se u zagrebačkom Westinu 3. listopada i okupila stotinjak poduzetnika i PR stručnjaka. „Cilj nam je educirati o važnosti komunikacije proizvoda i usluga te o utjecaju komunikacije na sam proces prodaje“ istaknula je organizatorica Morena Begić, iz PRglasa, prvog hrvatskog specijaliziranog portala za odnose s javnošću. Ideja organizatora bila je ponuditi drugačiji koncept konferencije, koji će omogućiti direktan networking.
Organizirano je upoznavanje poduzetnika i PR-ovaca s čelnicima Talijansko hrvatske gospodarske komore te niz neformalnih sastanaka poduzetnika i komunikacijskih stručnjaka. Andrea Perkov, tajnica Talijansko hrvatske gospodarske komore koja je partner konferencije, istaknula je zadovoljstvo sve snažnijom suradnjom hrvatskih i talijanskih gospodarstvenika. U trgovinskoj razmjeni Italija je Hrvatskoj glavni partner.
Publika je veliko zanimanje pokazala za panel Što poduzetnici mogu naučiti od komunikacije političara. Na njemu su se Stjepan Mesić, bivši predsjednik Republike Hrvatske, i Ivana Crnić, glasnogovornica Ureda predsjednice Republike Hrvatske složili da je kod poduzetnika, baš kao i kod političara, najvažnija vjerodostojnost.
„Svako, pa i najmanje poduzeće, danas treba biti otvoreno za komunikaciju. Ona ima snagu mijenjati živote, organizacije i društvo“, istaknula je Dijana Vetturelli, članica Upravnog odbora Hrvatske udruge za odnose s javnošću.
„Odnosima s javnošću poduzetnici i obrtnici identificiraju, uspostavljaju te njeguju obostrano korisnu komunikaciju. Kvaliteta te komunikacije ima jak utjecaj na njihov uspjeh na tržištu“, kazala je Olivera Majić, zamjenica gradonačelnika Grada Zagreba i ekonomska stručnjakinja.
Organizatorica zaključuje kako još uvijek nema dovoljno svijesti o potrebi i važnosti odnosa s javnošću, apelirajući na poduzetnike i obrtnike na važnost strateške komunikacije. „Pogrešaka je mnogo, ali najčešća je nepromišljanje o komunikaciji strateški. Postojala je pomama za društvenim mrežama, a sada za influencerima. Svaki poduzetnik prvo se treba pitati tko mu je ciljana skupina, a potom joj prilagoditi komunikaciju. Jedan par cipela ne pristaje svima! Tako je i u odnosima s javnošću. Unatoč trendovima, ne smiju se zaboraviti svi oblici odnosa s javnošću – od interne komunikacije do one s medijima. U svakom od tih područja uvijek postoji prostor za napredak“ napominje Begić.