Prodaja ima stalni zadatak rasti i povećavati udio tržišnog udjela. Međutim, nije svaka prodaja kvalitetna, odnosno jednako kvalitetna. Postoje tržišni segmenti koji su profitabilniji od drugih, kao što postoje kupci na kojima više zarađujemo od drugih. Organizacija i upravljanje prodajom, uz prodajne vještine i tehnike, čini osnovne i najvažnije kompetencije većine poduzetnika i menadžera, a posebice zaposlenika u sektoru prodaje.
Specijalist za prodaju novi je program Mirakul Edukacijskog centra koji obuhvaća teme od poslovne komunikacije i naprednih prodajnih vještina do digitalnih prodajnih kanala i networkinga. Predavači na programu su iskusni su stručnjaci višegodišnjim radnim iskustvom na rukovodećim pozicijama te su održali tisuće prodajnih treninga u najvećim domaćim i inozemnim tvrtkama. Polaznicima će prenijeti napredna, korisna i praktična načela izvrsne prodaje, koja će moći pretvoriti u rast svojih osobnih i prodajnih rezultata organizacije u kojoj su zaposleni.
Prof.dr.sc. Jasminka Samardžija naučiti će vas koji su elementi savršenog prezentacijskog nastupa, kakav utjecaj imamo na publiku, od Kamila Antolovića ćete saznati zašto koristiti cross-selling i up-selling i dobiti praktičan primjer prodajnog procesa – role play. Gino Simić će vam predstaviti kako mapirati ključne korake u prodajnom procesu i koje su ključne metrike za praćenje efikasnosti procesa, a Dejan Živković ulogu psihologije u prodaji.
Koji su najučinkovitiji komunikacijski obrasci za izgradnju povjerenja u poslovnoj komunikaciji saznajte od Ane Šimunović. Danijel Bičanić će vam otkriti tajne i specifičnosti prodajne komunikacije putem telefona a Valentin Besednik efikasne strategije, proces i korake uspješnog pregovaranja. Dario Mrvelj naučiti će vas kako upravljati, kategorizirati i analizirati ključne kupce, a Jelena Oreščanin kako konstruktivno rješavati reklamacije i konflikte.
Nikola Drašković pokriva sve važniji aspekt digitalne prodaje, od agilnosti, digitalne pismenosti do razvoja vještina u digitalno doba. Saznajte i koje su sličnosti, razlike i izazovi prodajnog procesa u u stvarnom i digitalnom svijetu te kako inicirati kontakt kroz digitalne kanale (e-mail, poruke, društvene mreže, video pozivi i virtualni sastanci). Na kraju svega Petar Ćuk će vas naučiti kako mjeriti ključne aktivnosti koje dovode potencijalnog kupca bliže ponudi, kako postavljati ključne metrike i kako djelovati prema njima.
Program počinje 5. svibnja i upisi su u tijeku, a prijavnicu i sve dodatne informacije potražite na linku www.mirakul.hr/akademija/specijalist-za-prodaju-online.