Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Pratite nas:

Jeste li sigurni da ćete propustiti priliku da posjetite Ecommerce Day 2018?

Jeste li sigurni da ćete propustiti priliku da posjetite Ecommerce Day 2018?

Za nešto više od tjedan dana svi će se stručnjaci s područja online trgovine skupiti na jednom mjestu – na najvećoj regionalnoj konferenciji o web kupovini Ecommerce day 2018, koja će se u organizaciji Shopper’s Mind Hrvatska i Jeftinije.hr održati 28. ožujka u Zagrebu. Iskoristite zadnju priliku i osigurajte svoje mjesto, jer je konferencija svake godine rasprodana!

Još nemate kartu za Ecommerce Day 2018? 200 stručnjaka je već odlučilo da će biti tamo! Zadnja slobodna mjesta – PRIJAVITE SE »

Na konferenciji će biti svi najistaknutiji online trgovci, predstavnici online agencija, digitalni oglašivači, web urednici i drugi ecommerce stručnjaci. Ako se bavite online područjem, zanima vas web trgovina i web poslovanje općenito, morate doći!

Posjetitelji prošlogodišnje konferencije o tome zašto morate doći na Ecommerce Day 2018.

„Čini nam se s aspekta e-trgovaca zaista fantastičan, zato što na jednom mjestu mogu dobiti sve podatke i informacije o trendovima, izmjenama, općenito o novitetima u svom području.“

Irena Šribar Radić, Gjurgjan & Šribar Radić odvjetničko društvo

„Na jednom mjestu možete vidjeti najnovije trendove i pričati s ljudima 1 na 1, neovisno o tome nudite li usluge poput agencije ili ste vlasnik online shop-a. Mislim da je ovo svakako dobra praksa koju treba nastaviti.”

– Vice Božić, GoAds Digital Agency

Upoznajte gotovo 20 vrhunskih predavača i ecommerce sadržaja!

Na konferenciji ćete moći čuti brojne međunarodne i domaće predavače, te nova predavanja i sadržaje koji su podijeljeni u četiri sklopa predavanja, a započet će predavanjem Darka Dujića (Ceneje.si) o tome što nas čeka u ecommerceu.

U prvom sklopu će se obrađivati ecommerce izazovi, te ćete moći čuti predavanje dr. Biljane Borzan (zastupnica u EU parlamentu) o ukidanju diskriminatornih praksi prema hrvatskim potrošačima. U istom će sklopu David Čreslovnik (Ceneje.si & EW-Shopp) na engleskom jeziku predavati o tome koje su prednosti strojnog učenja u ecommerceu. Moći ćete čuti i predavanje Borisa Šurije (Behave) koji će u svojem predavanju obraditi psihologiju potrošača, te Ivana Kovačevića (Bruketa&Žinić&Grey) s predavanjem o omnichannel trendovima.

Drugi sklop će nuditi rješenja vezana uz dostavu, pametno prevođenje, te online plaćanje. U trećem, praktičnom dijelu, čut ćete predavanja Miroslava Varge (Escape) koji će predstaviti Google Adwords na drugi način, a Ivica Kruhek (Marker) će vam ispričati priču o jednom složenom ecommerce projektu.

U trećem sklopu će Milutin Zrnić (Perpetuum) trgovcima dati 10 upozorenja pri otvaranju web shopa, Vice Božić (GoAds) praktične savjete za povećanje online prodaje pomoću Google Analytics-a, a Rok Hrastnik (Sensilab) publiku će nasmijati i zabaviti svojim predavanjem o tome kako osvojiti 14 tržišta u jednoj godini i zadržati zdravu pamet.

Zadnji sklop je okrugli stol na kojem ćemo se baviti aktualnom temom ecommercea i GDPR-a iz 4 različita vidika – kroz oči stručnjaka, prakse, kupca i trgovca.

Konferencija završava svečanom podjelom nagrada Web trgovac godine 2018, te ćete prvi saznati tko su, prema mišljenju kupaca i međunarodne stručne komisije, najbolji hrvatski online trgovci.

Cijeli program i predavače možete pogledati ovdje »

Što predavači govore o svojim predavanjima?

„Maksimalno profesionalni pristup uz minimalni zahvat u privatnost u skladu s GDPR-om.“

– Dubravka Dolenc, Info House

„Predavanje je namijenjeno trgovcima koji tek kreću u svijet web trgovina. Cilj je upozoriti ih na što se sve trebaju pripremiti prije uvođenja rješenja, kako bi sam proces pokretanja web trgovine bio što brži i učinkovitiji. Pripremiti njihova očekivanja i podići razinu ozbiljnosti u pristupu prema vođenju web trgovine.“

–  Milutin Zrnić, Perpetuum

„Svaka tekstualna, vizualna, tehnološka odluka ima specifični emocionalni, kognitivni i ponašajni utjecaj na korisnika.“

– Boris Šurija, Behave

„Web trgovci saznat će više o o EU zakonodavstvu koje će uskoro stupiti na snagu, a koje se tiče njihova poslovanja.“

– dr. Biljana Borzan, zastupnica u EU parlamentu

„Na konkretnim primjerima iz prakse, pokazat ću kako pametnim korištenjem Google Analyticsa možete udvostručiti online prodaju i steći kvalitetniji uvid u kupovne navike vaših kupaca.“

– Vice Božić, GoAds Digital Agency

Ne propustite prijavu – zadnja slobodna mjesta! »

 

Povezani članci

  • Ovu prijavu možete u svako doba povući, na kraju svakog Newslettera. Daljnje informacije možete pronaći u našim Pravilima Privatnosti.

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.

  • Više informacija kako skupljamo, obrađujemo i štitimo Vaše osobne podatke dostupne u našim Pravilima Privatnosti.

Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Cookie postavke
mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku, a više o tome možete pročitati ovdje.

Close Popup