Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Pratite nas:

Hoće li nove Vladine porezne reforme povećati prodaju automobila

Hoće li nove Vladine porezne reforme povećati prodaju automobila

Nova Vlada je, kroz porezne reforme koje će biti obuhvaćene, navela i vraćanje mogućnosti odbitka pretporeza za poduzetnike za troškove nabave automobila za osobni prijevoz i povezanih ostalih troškova u iznosu od 50%. Ovaj će potez smanjiti troškove poduzetnicima i obrtnicima i djelomično olakšati poslovanje.

Prema izvješću Promocije Plus za studeni, najprodavanija marka automobila u Hrvatskoj i dalje je Volkswagen, koji je do studenoga ove godine prodao 5.723 vozila, uz udio od 14,11% na tržištu.

Najprodavanije poslovne limuzine na godišnjoj razini su Škoda Octavia (1.617), Volkswagen Passat (1.077) i Škoda Rapid (569).

Nagrađene poslovne limuzine – detalji čine čuda

Kraj godine pravo je vrijeme da se prisjetimo tradicionalnog izbora za najbolji auto godine britanskog časopisa What Car? održanog početkom godine, a izdvojit ćemo nagrađena vozila iz business segmenta.

U kategoriji ‘Manje poslovne limuzine’ pobjednik je bio novi Audi A4 3.0 TDI 218, koji je ujedno bio i ukupni pobjednik ovogodišnjeg izbora. Kod ‘Većih poslovnih limuzina’ BMW 520d bio je najuvjerljiviji, a u luksuznoj kategoriji najviše se istaknuo Mercedes-Benz S 350 d.

Business class automobili – izdvojena ponuda

U Renaultovoj paleti poslovnih limuzina izdvaja se Renault Talisman, na hrvatskom tržištu prisutan od proljeća ove godine, čije se cijene kreću od 171.900 kn za osnovnu izvedbu Life s dizelskim motorom snage 110 KS, do najopremljenije luksuzne izvedbe Initiale Paris dCi 160 s automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom (EDC mjenjač) po cijeni od 283.900 kn. Renault Talisman postoji kao limuzinska, ali i kao karavanska izvedba, tzv. Talisman Grandtour, i od limuzinske je izvedbe skuplji oko 10.000 kn za isti motor i opremu. Važno je reći da svi kupci ovog modela do kraja godine ostvaruju pravo na besplatno produljeno jamstvo u trajanju od 5 godina ili prijeđenih 150.000 km.

U segmentu poslovne klase Citroena izdvaja se Citroen C5 Business BlueHDi 180 S&S EAT6, koji ima najbolji omjer cijene i kvalitete za poslovne korisnike. Ovaj automobil ima odličnu i bogatu serijsku opremu koja uključuje  navigaciju na 7″ tabletu osjetljivim na dodir, audio sustav CD MP3, USB Box + BlueTooh®, automatsku električnu parkirnu kočnicu, dvozonski automatski klima uređaj, ABS, ESP,REF, AFU, ESP, ASR, Hydractive III + ovjes, LED dnevna svjetla, naplatke od lagane legure 17″, Paket Svjetlost (automatski brisači i automatski farovi), svjetla za maglu, upravljač  presvučen kožom, 7 zračnih jastuka, pomoć pri parkiranju sprijeda i straga te mjerenje raspoloživog mjesta za parkiranje i dr. Ovjes Hydractive III+ (ekskluziva Citroena) u službi je udobnosti i sigurnosti svih putnika u vozilu. Cijena Citroen C5 Business BlueHDi 180 S&S EAT6 je 225.808 kn s PDV-om do registracije, a tvrtke, koje uglavnom kupuju ovaj model, mogu ostvariti i dodatni flotni popust.

Rast prodaje vozila za poduzetnike?

Nova Vlada je, kroz porezne reforme koje će biti obuhvaćene, navela i vraćanje mogućnosti odbitka pretporeza za poduzetnike za troškove nabave automobila za osobni prijevoz i povezanih ostalih troškova u iznosu od 50%. Ovaj će potez smanjiti troškove poduzetnicima i obrtnicima i djelomično olakšati poslovanje, no pitanje je hoće li ujedno i povećati prodaju automobila. Stručnjaci smatraju da bi se za značajnije povećanje prodaje vozila trebalo prvenstveno znatno smanjiti poseban porez na motorna vozila. Trenutni sustav trošarina na automobile pogoduje uvozu polovnih automobila iz Europske unije, koji su uglavnom stariji od deset godina. Pretpostavka je da bi se smanjenjem poreza značajno povećala kupnja novih vozila, te da bi konačno kupovina novih vozila premašila uvoz rabljenih vozila.

Novosti sa svjetskih auto sajmova

Kako donosi portal www.kojiauto.hr, na Paris Auto Showu održanom krajem rujna najviše su se potrudili francuski proizvođači. Alfa Romeo predstavio je novu izvedbu nazvanu Veloce. Benzinac od 280 KS i dizel od 210 KS s pogonom na sve kotače predstavljaju sredinu ponude nove talijanske zvijezde. Citroën C3 od sada predstavlja pravi pomak u izgledu. Feel good formula koju je Citroën predstavio vraća osmijeh na lice, a taj se trend nastavlja i s e-Meharijem i SpaceTourerom. Peugeot 3008 i 5008 sada su više SUV-ovi, a ne više jednovolumeni.

Audi je skinuo pokrov s novog Q5, a zahvaljujući boljoj aerodinamici, manjoj težini i efikasnijim motorima novi Q5 je još sportskiji, dinamičniji, ali i štedljiviji.  BMW je predstavio koncept X2, čija bi produkcijska izvedba trebala doći sljedeće godine.

Ferrari je predstavio dva modela, od kojih je jedan već odavno rasprodan, ali je Pariški salon ipak bio prva prilika da ga se vidi uživo. LaFerrari Aperta sa svih svojih 499 primjeraka odavno je rasprodan, no sve to Ferrari je odradio u tajnosti na privatnim audijencijama za svoje najelitnije kupce.  GTC4 Lusso T., luksuzni grand tourer, dobio je svoju osnovnu izvedbu.

Fiatovim štandom dominirala je velika Riva AquaRiva te Fiat 124. Možda je najveći događaj u Parizu bio predstavljanje nove Honde Civic. Hyundaijeva glavna zvijezda bio je novi i30.

KIA ima novi Rio koji donosi moderniji izgled, još bolje materijale u unutrašnjosti te poslovičnu 7-godišnju garanciju kakvu ne nudi nijedan drugi proizvođač. Land Rover je predstavio novi Discovery. Nissan je prikazao novu Micru. Porsche je predstavio svoju novu Panameru E-hybrid, a Renault novi Koleos, koji se pridružuje Meganéu i Talismanu po pitanju obiteljskog vizualnog identiteta. Najviše pogleda stručne publike prvog dana ipak je plijenio koncept Trezor, grand tourer vrlo niske linije na električni pogon.

Seatova Ateca i dalje je glavna zvijezda španjolskog proizvođača, ovaj put u X-Perience izvedbi. Sestrinska marka Škoda predstavila je svoj novitet, za broj veći Kodiaq. Toyota C-HR, mali, ali vrlo atraktivan crossover dokaz je da Toyota ozbiljno razmišlja o novom pristupu proizvodnji zabavnijih i atraktivnijih automobila.

Top 10 najskupljih automobila u 2016.

1. Maybach Exelero – 8 milijuna dolara

2. Koenigsegg CCXR Trevita – 4,85 milijuna dolara

3. Lamborghini Sesto Elemento – 2,2 milijuna dolara

4. Pagani Zonda Cinque Roadster – 1,85 milijuna dolara

5. Aston Martin One-77- 1,85 milijuna dolara

6. Maybach Landaulet – 1,4 milijuna dolara

7. Ferrari LaFerrari – 1,3 milijuna dolara

8. McLaren P1 – 1,15 milijuna dolara

9. Porsche 918 Spyder – 845.000 dolara

10. Leblanc Mirabeau – 765.000 dolara

Finalisti izbora HR auto – nacionalni automobil godine

23. izbor za HR auto Zbora automobilskih novinara Hrvatskog novinarskog društva počeo je objavom šire liste novih automobila na hrvatskom tržištu. Objavljena lista obuhvaća sve nove automobile koji su se na hrvatskom tržištu pojavili tijekom ove godine ili će se pojaviti u prvom kvartalu 2017. godine.

Novi SUV Peugeot 3008 osvojio je titulu HR Auto 2017., a nagradu je primila Gordana Brlek, generalna direktorica Citroën, DS i Peugeot na svečanosti u Hrvatskom novinarskom društvu. Peugeot 3008 proglašen je automobilom godine prema izboru Zbora automobilskih novinara HND-a pri čemu je osvojio 88 bodova od žirija te Zlatni volan.

Drugo mjesto i Srebrni volan pripao je Alfi Romeo Giulia sa 73 osvojena boda, ispred Renault Meganea sa 67 bodova kojemu je pripao Brončani volan.

Šira lista automobila u izboru za HR auto 2017:

1. Alfa Romeo Giulia

2. Audi Q2

3. Citroën C3

4. Fiat Tipo

5. Fiat 124 Spider

6. Ford Edge

7. Hyundai Elantra

8. Infiniti Q30

9. Jaguar F-Pace

10. Kia Optima

11. Kia Sportage

12. Mazda MX-5

13. Mercedes-Benz E klasa

14. Peugeot 3008

15. Porsche 718 Boxster

16. Porsche Panamera

17. Renault Mégane

18. Renault Scénic

19. Renault Talisman

20. Seat Ateca

21. Suzuki Baleno

22. Toyota CH-R

23. Toyota Prius

24. Volkswagen Tiguan

25. Volvo S90 / V90

World Car Of The Year 2017 – tko su kandidati za svjetski auto godine

World Car Of The Year 2017 objavio je kandidate izbora za svjetski auto godine. Tri finalista bit će objavljeni tijekom održavanja Salona automobila u Ženevi u ožujku 2017., dok će pobjednici u svakoj spomenutoj kategoriji biti objavljeni u travnju 2017. godine tijekom održavanja autosalona New York International Auto Show.

Žiri Svjetskog automobila godine svake se godine iznova bira, a ove godine ima 73 člana iz cijelog svijeta. Izabrani finalni kandidati automobila za titule moraju biti u prodaji barem na dva kontinenta u razdoblju od 1. siječnja do kraja svibnja 2017. godine.

Pobjednici 2016. godine bili su Mazda MX-5, BMW serija 7 (luksuzni), Audi R8 Coupe (performanse), Toyota Mirai (ekološki) i Mazda MX-5 (dizajn).

Od ove godine dosadašnje dvije kategorije objedinjene su u jednu World Luxury/Performance Car of the Year (Luksuzni/automobil s visokim performansama 2017.), a uvedena je nova kategorija World Urban Car of the Year (Gradski automobil godine 2017.).

U nastavku izdvajamo kandidate za kategoriju luksuzni automobil s visokim performansama:
Audi R8 Spyder, Bentley Bentayga, BMW 5 Series, Cadillac CT6, Cadillac XT5, Genesis G90, Honda / Acura NSX, Lexus LC500, Lincoln Continental, Mercedes AMG Roadster, Mercedes-Benz E-Class, Porsche Boxster Cayman, Range Rover Evoque Convertible, Volvo S90 / V90.

Automobilski turizam – svjetski sajmovi koji privlače najviše posjetitelja

  1. Sajam automobila u Frankfurtu – održava se u rujnu, a često ga se naziva najboljim sajmom automobila na svijetu. Ovaj se sajam parnim godinama održava u Hannoveru (sajam komercijalnih vozila), a neparnim godinama u Frankfurtu (putnički automobili i motocikli).
  2. Paris Motor Show – svake druge parne godine u listopadu, 2014. godine brojem je posjetitelja premašio i frankfurtski sajam.
  3. Geneva International Motor Show – budući da se održava u ožujku, prezentira sve novosti koje će se događati tijekom godine.
  4. Detroit Auto Show – najveći automobilski sajam u Sjevernoj Americi, održava se u siječnju, a za iduću je godinu najavljena devetodnevna javna izložba.
  5. New York International Auto Show – održava se na Manhattanu, a idući će trajati od 14. do 23. travnja.
  6. Tokyo Motor Show – automobilski sajam koji se održava svake druge godine tijekom listopada/studenoga, a mjesto je predstavljanja novih, revolucionarnih automobila i automobilskog inženjerstva.
  7. Beijing International Automotive Exhibition – poznat kao Auto China, održava se svake druge godine, a jedan je od najmlađih automobilskih sajmova, osnovan 1990. godine.

Povezani članci

  • Ovu prijavu možete u svako doba povući, na kraju svakog Newslettera. Daljnje informacije možete pronaći u našim Pravilima Privatnosti.

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.

  • Više informacija kako skupljamo, obrađujemo i štitimo Vaše osobne podatke dostupne u našim Pravilima Privatnosti.

x

Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Cookie postavke
mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku, a više o tome možete pročitati ovdje.

Slažem se Ne Slažem se