Dani komunikacija bilježe sve veći porast posjetitelja, a ove godine održat će se od 28. do 31. ožujka 2019. godine, tradicionalno u rovinjskom hotelu Lone. Organizatori najavljuju zanimljiv i raznolik sadržaj te pozivaju sve oglašivače, agencije, stručnjake za odnose s javnošću, predstavnike medija, studente i ostale profesionalce iz komunikacijske industrije na festival koji je još prošle godine oborio sve rekorde posjećenosti.
Organizatori Dana komunikacija, koji će se od 28. do 30. ožujka održati u Rovinju, najavili su dolazak jedne od najutjecajnijih osoba na svijetu prema Time 100 i osnivača WPP-a, najveće marketinške mreže na svijetu, Sir Martina Sorrella.
“Svake godine dovodimo sve bolje predavače. Mali lokalni festival izrastao je u mjesto koje posjećuju neke od najvećih faca naše industrije. Ove godine ih imamo već dosta, a šećer dolazi na kraju – Sir Martin Sorrell, osoba koju je ugledni The New Yorker proglasio najvećim celebrityem u svijetu tržišnog komuniciranja. Ovo je novi veliki iskorak našeg festivala kojem već dugo tepaju “mali Cannes“, a koji ne želi biti ničiji mali”, s entuzijazmom je najavila direktorica festivala i programa Dana komunikacija, Dunja Ivana Ballon.
Sir Martin Sorrell karijeru je započeo prije više od trideset godina preuzimanjem male britanske tvrtke za proizvodnju žičanih košarica za dućane zvane Wire and Plastic Products i od nje stvorio multinacionalnog marketinškog giganta, tvrtku WPP koja je brojčano i po prihodu najveća na svijetu s više od 3000 ureda u 112 zemalja.
Danas je WPP vlasnik nekih od najvećih oglašivačkih agencija na svijetu među kojima su Grey, Ogilvy, GroupM, MediaCom, Mindshare, Wavemaker, Kantar i brojne druge. Na čelu tvrtke bio je duge 33 godine i time postao najdugovječniji te najbolje plaćeni direktor, i to tvrtke koja se nalazi na cijenjenom Financial Times Stock Exchange 100 indexu. Nakon višegodišnjeg uspješnog rada u WPP-u Sorrell je odstupio s mjesta izvršnog direktora i posvetio se novom izazovu i projektu – tvrtki S4 Capital.
“Na Danima komunikacija serviramo znanje na pladnju – dovodimo rekordan broj predavača, a kreiran je najjači program dosad”, izjavio je Davor Bruketa, predsjednik Uprave HURA-e.
Do sada najavljeni predavači Dana komunikacija su: Sir Martin Sorrell (Chairman, S4 Capital); osvajač nagrade za najboljeg oglašivača na svijetu Matt Biespiel; digitalni evanđelist Yousef Tuqan Tuqan; etički haker Ralph Echemendia; potpredsjednik VICE Media s titulom Star of Tech City Mark Adams; prankster, novinar i autor br. 1 fake restorana u Londonu na Trip Advisoru Oobah Butler (projekti: The Shed, Giorgio Peviani Jeans, fake Oobah); autoritet u svijetu novih tehnologija i AI-ja za brendove Yifei Chai.
Na festivalu će biti prisutni i poznati autor bestsellera i stručnjak za bihevioralni marketing Mark Earls (aka HERDmeister); Steve Vranakis, izvršni kreativni direktor Google Creative Laba; Swati Bhattacharya, prva kreativna direktorica u Indiji i ambasadorica Cannes Lionsa; Che-Wei Wang, lider generativnog dizajna, MIT alumni i izlagač poznate MoMA-e; Jessica Chapplow (e-commerce & emerging platforms); Aaron Sherinian (Vice President, Global Communications Transformation, Philip Morris); Ali Ali, jedan od top 10 redatelja na svijetu i autor slavnog virala Never Say No to Panda te mnogi drugi.
Bruketa je najavio još jednu novost; koliko su Dani komunikacija zapravo neuobičajen festival znaju i sami predavači koji nakon svog predavanja odlaze na quickie u šumicu. Riječ je, naravno, o novoj dvorani Quickie koja se nalazi u šumici hotela Lone i koja je jedinstvena po tome što će sudionici predavače moći izravno pitati sve što ih zanima – i na ta pitanja dobiti jednako izravne odgovore.
Na festival dolazi još dvoje jedinstvenih predavača – najpoznatiji prankster Oobah Butler i prva kiborg-umjetnica i aktivistica na svijetu Moon Ribas.
“Ono što je Banksy za modernu umjetnost, to je, prema poznatom BBC-u, Oobah Butler za današnje novinarstvo”, izjavila je Dunja Ivana Ballon, direktorica programa festivala te dodala: “On je najpoznatiji prankster današnjice i uspješan novinar kojeg želimo na Danima komunikacija. Ispituje, ali ujedno i pomiče granice. Svojim pothvatima uspio je zavarati pola svijeta i prikupiti milijunsku publiku; njegov restoran The Shed bio je najugledniji restoran na TripAdvisoru – sve dok se nije otkrilo da on zapravo ne postoji.”
Ljudi generalno vole primati nagrade za svoj rad i trud, ali i ovdje se Butler pokazao unikatnim. Nagradu časopisa The Drum “Content Creator of the Year for Online Media” preuzeo je ni više ni manje nego njegov dvojnik. A da je zavaravanje javnosti postala njegova specijalnost pokazao je i kada je lansirao lažni premium brend traperica Georgio Peviani s kojim je došao sve do Paris Fashion Weeka.
Njegova tri kratka filma o ovim ekscentričnim pothvatima na VICE-u su pogledana više od 130 milijuna puta, a ako sve to zvuči previše čudno da bi bilo istinito, to je zato što je Butler to tako i osmislio.
Ovaj je prankster odnedavno i autor knjige slikovitog naziva, “How I Bulls*hited my Way To Number 1“, a na pitanje zašto radi to što radi Butler je izjavio: “Oduvijek želim činiti neočekivano, unositi kaos u staloženu atmosferu i prelaziti granice apsurda.“ A hoće li nas u Rovinju iznenaditi ili možda šokirati, morat ćete otkriti sami.
Dok je Oobah Butler pomicao granice tradicionalnog novinarstva, svijet je brzinom munje dobio svoju prvu superheroinu, Moon Ribas. Ova španjolska kiborg-umjetnica i aktivistica postala je svjetski poznata zbog svoje jedinstvene supermoći – ona naime uz pomoć ugrađenog online seizmičkog senzora u stvarnom vremenu može doživjeti vibracije i potrese koji se odvijaju bilo gdje na planetu.
Ribas ohrabruje umjetnike diljem svijeta da pomoću tehnologije unaprijede svoj kreativni rad i otkriju nove načine izražavanja i komuniciranja svojih osjećaja. Na Danima komunikacija, kroz razgovor s Davorom Bruketom, saznat ćemo kako ona koristi tehnologiju u svrhu kreativnosti i umjetnosti te što savjetuje kolegama umjetnicima.
Za više informacija o Danima komunikacija posjetite službene stranice festivala.