Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Pratite nas:

Digitalne platforme ili ‘live’ događanja – što odabrati za poslovni uspjeh?

Digitalne platforme ili ‘live’ događanja – što odabrati za poslovni uspjeh?

Još od pojave Interneta krenula su predviđanja ‘crnih dana’ za industriju sajmova i drugih ‘live’ događanja u doba suvremene digitalne komunikacije, posebno s obzirom na današnje velike mogućnosti prezentiranja i promocije proizvoda/usluga putem Interneta i društvenih mreža.

Jedan od najčešćih argumenata promocije putem suvremenih medija su brzina oglašavanja, veći doseg i niže cijene takve promocije, koja je ipak povoljnija i jednostavnija od prezentacija na sajmovima ili drugim događanjima (kao što su ‘road show’, konferencije, promocije, press konferencije i druga događanja). Ubrzo su se takva predviđanja i očekivanja pokazala netočnim, jer u suvremenim medijima izostao je najvažniji faktor, a to je neposredna komunikacija tzv. ‘face to face’ (licem u lice). Digitalna prezentacija, ipak, ne omogućuje potpunu komunikaciju kupca i proizvoda, kupac proizvod ne može vidjeti ‘uživo’, ne može ga isprobati, ne može ga primiti u ruku i osjetiti. U konačnici sajam ili neko drugo ‘live’ događanje omogućava neposrednu komunikaciju na mjestu gdje se, u kratkom vremenu i u zajedničkom prostoru, nalaze zainteresirane strane iz iste ili neke slične djelatnosti.

Tim povodom, u 2016. godini provedeno je istraživanje posljednjih trendova utjecaja digitalnih tehnologija na organizaciju sajmova i sličnih ‘live’ događanja. Istraživanje je provela njemačka tvrtka JWC (Jochen Witt Consulting) iz Koelna, u suradnji sa Svjetskim udruženjem sajmova – UFI, sa sjedištem u Parizu. Ispitivanje je provedeno putem ankete u kojoj je sudjelovalo oko 1000 vodećih svjetskih tvrtaka koje se bave organizacijom sajmova, konferencija i sličnih događanja. Rezultati istraživanja (‘White Paper: Digital Transformation in Trade Fair Business’) dostupni su i na linku:

http://jwc.eu.com/en/white-paper-digital-transformation-trade-fair-business.

Glavna pitanja u anketi trebala su dati odgovore oko promjena kroz koje svjetska sajamska industrija prolazi u sklopu digitalnih transformacija i izazova. Istraživanje je pokazalo da su glavni ciljevi korištenja digitalnih tehnologija i inovacija vezani uz sljedeća očekivanja:

–        uvođenjem inovativnih digitalnih usluga i korištenjem društvenih mreža žele unaprijediti poslovne efekte i dati ‘added value’ (dodanu vrijednost) za svoje partnere i kupce (posjetitelje, izlagače, sudionike konferencija) od pripreme nastupa, prezentacije, organizacije matchmakinga/networkinga do produženja trajanja nastupa na vrijeme do sljedećeg izdanja nekog određenog događanja;

–        korištenjem novih usluga želi se omogućiti što bolja povezanost i direktno povezivanje ponude i potražnje/susreti potencijalnih partnera;

–        tvrtke iz tzv. industrije sajmova i događanja prate nove poslovne modele i inovacije u digitalnim tehnologijama jer žele privući nove kupce/korisnike svojih usluga.

Nezamjenjiva ‘face to face’ komunikacija

U svojim zaključcima istraživanje potvrđuje dosadašnja razmišljanja većine predstavnika sajamske industrije i industrije događanja da digitalne usluge i inovacije neće u većoj mjeri utjecati ili naštetiti ‘face to face’ industriji, nego da, i na digitalno i na novo, treba gledati kao na izazov i novu mogućnost za poboljšanje kvalitete svojih usluga i većeg zadovoljstva samih korisnika i partnera.

Najbolji primjeri koji to mogu potvrditi su podatci da je danas u Njemačkoj više od 50% online poduzetnika/portala uložilo u razvoj ‘face to face’ kanala, te zanimljiv primjer američkog Amazona koji je u svom gradu Seattleu otvorio i vlastitu knjižaru.

Postoje i zanimljivi primjeri direktne suradnje između online i offline platformi, kao što je pokretanje strateškog partnerstva i suradnje između digitalne platforme u vlasništvu Alibabe i jedne od vodećih svjetskih sajamskih tvrtaka UBM-a, na zajedničkom projektu približavanju online i offline svijeta:

www.shanghaidaily.com/business/it/Alibabacom-UBM-form-strategic-alliance/shdaily.shtml.

U budućnosti će najuspješniji biti upravo modeli zajedničke suradnje poput ovog primjera Alibabe i UBM-a, koji će nastojati kroz takve projekte iskoristiti najbolje od online i offline svijeta, za uspjeh i zadovoljstvo svojih korisnika i partnera.

O autoru: Berislav Čižmek, vlasnik/CEO konzultantsko-EU lobističke tvrtke CBBS d.o.o. iz Zagreba, specijalizirane za strateška partnerstva, internacionalizaciju poslovanja i lobiranje na nacionalnoj i EU razini, koja je uspješno surađivala s partnerima iz 15 zemalja u razdoblju od pokretanja tvrtke do danas (2007.-2015. godine), s više od 25 godina iskustva i rada u međunarodnom poslovanju te sajamskoj i MICE industriji.

Povezani članci

  • Ovu prijavu možete u svako doba povući, na kraju svakog Newslettera. Daljnje informacije možete pronaći u našim Pravilima Privatnosti.

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.

  • Više informacija kako skupljamo, obrađujemo i štitimo Vaše osobne podatke dostupne u našim Pravilima Privatnosti.
x

Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Cookie postavke
mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku, a više o tome možete pročitati ovdje.

Slažem se Ne Slažem se