Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Pratite nas:

Digitalizacija financijskih usluga podrazumijeva njihovu personalizaciju

Digitalizacija financijskih usluga podrazumijeva njihovu personalizaciju

Iako su banke uvele nove uloge kao što je Chief Digital Officer, osnovale VC fondove i počele surađivati s fintech startupima, još uvijek čekaju na velike preokrete. Primjena inovacija kad je riječ o strategiji, procesima i tehnologiji ono je zbog čega banke preispituju svoju poziciju na tržištu i aktualne inicijative.

Poslovni su korisnici odlaske u poslovnicu svoje banke već davno sveli na minimum korištenjem usluga internetskog bankarstva, a unazad nekoliko godina sve je značajnija njihova potreba da im pristup poslovnim računima i financijskim uslugama bude omogućen i izvan ureda. Glavnu ulogu u tome igraju mobilne aplikacije za pametne telefone.

Takav trend razvoja usluga financijske industrije sve je izraženiji i ubrzaniji i prema građanstvu. Mobilni telefoni, pametni telefoni i digitalni uređaji postali su temelj komunikacije, ali i sredstvo za provedbu financijskih transakcija. Očekivanja za povezanim uslugama neprestano rastu, a mobilna industrija postaje sve konkurentnija. Kako tradicionalne usluge mobilne telefonije i podatkovne usluge postaju standard, prisutna je sve veća potražnja za njihovom nadogradnjom. Dodatno, nove i najnaprednije digitalne tehnologije, poput blockchaina i umjetne inteligencije, najavljuju korjenite promjene, kako u financijskim poslovnim modelima, tako i u sektoru usluga.

Integracija bankarskih sustava

-S jedne strane, banke moraju agilno digitalizirati i automatizirati svoje postojeće procese primjenjujući tehnologije kao što su umjetna inteligencija,

strojno učenje, analitika golemih količina podataka i blockchain, te istodobno, prihvaćajući startup filozofiju bar u jedan dio svog poslovanja i primjenjujući metodologije poput dizajnerskog mišljenja, stalno unositi inovacije – u suradnji s fintech tvrtkama koje često adoptiraju, pa čak i asimiliraju u svoje sustave – smatra direktorica tvrtke SAP Croatia Sonja Popović, ističući kako fintech tvrtke nisu više percipirane kao prijetnja bankarskom sustavu, kao što je to bilo prije nekoliko godina, što ne znači da fintech tvrtke neće preuzeti neke niše poslovanja koje su do sada obavljale banke, posebno nakon pune primjene PDS2 (Second Payment Services Directive) uredbe i drugih regulatornih okvira.

-Digitalizacija odnosa s klijentima direktno ovisi o digitalizaciji internih procesa u banci. Naši interni procesi koje kontinuirano razvijamo i automatiziramo podloga su za kreiranje digitalnih rješenja za naše klijente. Jedino takvim pristupom klijentima možemo pružiti brzu, jednostavnu, transparentnu i pouzdanu uslugu. Naš je cilj digitalizacijom postići dostupnost što većeg broja usluga 24/7 s naglaskom na mobilne uređaje – istaknuli su iz Hrvatske poštanske banke.

Razvoj digitalnih rješenja u bankarstvu

Od digitalnih rješenja iz HPB-a izdvajaju mHPB, aplikaciju za mobilno bankarstvo za građane i poslovne korisnike, koja je ujedno i njihova najbrže rastuća usluga.

-Početkom 2016. godine prvi smo na domaćem tržištu omogućili online otvaranje tekućeg računa Super- Smart HPB, a krajem 2017., također prvi u Hrvatskoj, uveli smo uslugu e-gotovina za podizanje novca na bankomatu mobitelom bez korištenja kartice. Uz to, u pilot fazi je projekt e-poslovnice kojim ćemo klijentima omogućiti realizaciju šireg spektra usluga bez potrebe dolaska u poslovnicu banke – rekli su nam iz Ured za korporativne komunikacije HPB-a. Digitalizacija poslovanja prisutna je u PBZ-u već dugi niz godina te su digitalizacijom poslovanja napravili ogromne uštede u poslovnim procesima, rekli su nam iz te banke, naglašavajući kako je PBZ prva banka u Hrvatskoj koja koristi podatke s elektroničkih osobnih iskaznica.

-Podatci o klijentima u našim poslovnicama sada se unose i ažuriraju temeljem podataka pohranjenih na čipu kartice. To uvelike doprinosi dodatnoj točnosti korištenih podataka, ali i sigurnosti. Osim toga, uveli smo i prve mobilne poslovnice. U šest regionalnih centara u Hrvatskoj imamo po jednu mobilnu poslovnicu, koju možemo poslati na različite lokacije prema potrebi, prilikom posjeta domovima za starije, bolnicama ili fakultetima. U mobilnoj poslovnici se, zahvaljujući naprednim tehnologijama, može obaviti većina poslova poslovnice, osim onih koji podrazumijevaju rad s gotovinom – rekli su iz PBZ-a, dodajući kako su, uz razvoj novih aplikacija digitalnog bankarstva, značajne napore uložili i u digitalnu transformaciju svojih poslovnica. Tako će klijente, pored već instaliranih potpisnih pločica i Digital Signagea, u poslovnicama dočekati novo korisničko sučelje u obliku Digital Deskova, interaktivnih ekrana koji bankovne proizvode i usluge prikazuju na informativan i pregledan način te time olakšavaju odluke klijentima o odabiru optimalne opcije za njih.

Napredne funkcionalnosti i stabilnost eBanking sustava

-Možda najznačajnija promjena u transformaciji financijskih usluga, uz samu digitalizaciju frontoffice i back-office poslovnih procesa, njihova je

posvemašnja personalizacija. Korisnici, a to je posebno naglašeno kod milenijalaca, žele banku s kojom mogu komunicirati na isti način na koji komuniciraju sa svojim prijateljima na društvenim mrežama. Traže prisnost kakvu imaju s ljudima koje poznaju i traže da i njih banke jednako dobro poznaju. Banke posluju s mnogima, no moraju se sada ponašati kao da su banka samo za pojedinca, kao da rade samo za jednog korisnika – naglašava Sonja Popović, dodajući kako tehnološke inovacije i sve šira deregulacija industrije financijskih usluga te promjena stava korisnika prisiljavaju banke na velika ulaganja u nova rješenja i na obavljanje posla u dva istodobna aspekta.

Klijenti PBZ-a u novoj usluzi imaju čak i dostupan grafički prikaz svoje imovine uz mogućnost upravljanja prema vlastitim preferencijama. Novo PBZ online bankarstvo nudi i brojne nove mogućnosti te funkcionalnosti poput prijave u aplikaciju otiskom prsta ili skeniranjem lica, uvid u brzi pregled stanja bez prijave u aplikaciju, novi koncept dnevne štednje, mogućnost plaćanja između korisnika aplikacije korištenjem kontakt broja mobitela, integriran novi mobilni token unutar aplikacije mobilnog bankarstva koji omogućava jednostavniji pristup internetskom bankarstvu, mogućnost primanja automatskih obavijesti na mobilni uređaj o promjenama po računima i proizvodima prema osobnom odabiru korisnika, primanja ugovorne dokumentacije i potvrde provedenih transakcija na jednom mjestu, mogućnost prijenosa sredstava između računa korisnika bez dodatne autorizacije, definiranje omiljenih primatelja i prijenos manjih iznosa bez dodatne autorizacije, napredni elektronički potpis kojim korisnik može obavljati sve bankarske poslove bez dolaska u PBZ poslovnicu, mogućnost plaćanja drugim korisnicima PBZ-a bez unosa IBAN-a, te opciju Skeniraj i plati – mogućnost plaćanja uplatnica koje imaju i nemaju 2D bar kod. PBZ svoj online servis prilagođava čak i za slabovidne i potpuno slijepe osobe. Kod slabovidnih omogućuje velika i boldana slova, a kod slijepih robotski glas čita što piše na ekranu.

-Noviteti Raiffeisen banke u sferi digitalnog bankarstva su aplikacija mBiz, odnosno mobilno bankarstvo i mToken za poslovne korisnike, te ostale funkcionalnosti aplikacije, poput ulogiravanja u mobilno bankarstvo otiskom prsta za poslovne i privatne korisnike (na mobitelima koji to podržavaju). Nadalje, ePozajmica i eKartica, odnosno mogućnost ugovaranja pozajmice i kreditne kratice putem Internet bankarstva, zatim mKartica (kreditna ili debitna kartica u mobitelu – beskontaktno plaćanje mobitelom), kao i mogućnost učlanjenja, uz online zahtjev, u dobrovoljni mirovinski fond putem Internet bankarstva – rekao nam je manager za marketing i odnose s javnošću Raiffeisenbank d.d. Ozren Tabaković.

Promjene koje donosi tehnologija blockchain

Blockchain tehnologija predstavlja do sada najozbiljniju najavu promjena u tradicionalne obrasce financijske industrije. Naime, blockchain tehnologija omogućuje eliminiranje posrednika između kupaca i prodavača, čime dramatično mijenja mnoge industrije, ne samo financijsku. Očekuje se, naime, da će blockchain tehnologija utjecati na digitalne usluge i promijeniti poslovne modele u brojnim područjima, kao što su zdravstvene usluge, energetika, logistika, upravljanje pravima intelektualnog vlasništva ili javne usluge.

Blockchain tehnologija, samo devet godina od kada se pojavila, već je našla svoju primjenu u mnogim industrijama. S blockchainom se eksperimentira u industriji lanaca opskrbe, na blockchain se stavljaju javnobilježničke isprave, kupoprodajni ugovori, osobni podatci i zemljišne knjige. Za očekivati je da će se prodor blockchaina ubrzano nastaviti i u ostale sektore, što pred sva poduzeća stavlja nove, još uvijek teško sagledive izazove.

Blockchain bi najdalekosežnije promjene mogao donijeti u financijskoj industriji, no kako je ona visoko regulirana djelatnost, promjene će biti najvećim dijelom kontrolirane. Kako bi omogućila razvoj digitalizacije, Europska unija je od početka ove godine uvela PSD2, kojom se omogućuje decentralizacija platnog prometa, odnosno ulazak na tržište novih nebankarskih kompanija.

Europska komisija nedavno je objavila i Akcijski plan fintech koji sadržava različite mjere u području financijskih inovacija do kojih dolazi korištenjem novih tehnologija kao što su blockchain, umjetna inteligencija ili računarstvo u oblaku (cloud). Najvažniji cilj Akcijskog plana je uspostava jedinstvenog tržišta kapitala i digitalnog jedinstvenog tržišta na području EU, dok će kompanije zahvaljujući uredbi PSD2 moći kreirati i nuditi usluge koje klijenti prije nisu imali. Europska komisija naglasila je već tijekom srednjoročnog pregleda Akcijskog plana Europske unije tržišta kapitala potencijal fintecha za transformaciju tržišta kapitala – donijet će nove inovativne usluge platnog prometa i povećati sigurnost.

Blockchain i kriptovalute trebaju pravnu regulativu

Krajem prošle godine osnovana je hrvatska Udruga za blockchain i kriptovalute – UBIK. Osnivačka skupština udruge kulminacija je višegodišnjeg rada entuzijasta na stvaranju kriptovalutne zajednice u Zagrebu i Hrvatskoj. Članovi Upravnog odbora UBIK-a sastali su se početkom veljače 2018. s čelnicima Središnjeg ureda Porezne uprave.

Udruga za blockchain i kriptovalute putem svojih predstavnika ukazala je na otvorena pitanja povezana s regulativom, odnosno nedostatkom regulatornog okvira za blockchain i kriptovalute. Ta pitanja obuhvaćaju problem dokazivanja dana stjecanja kriptovaluta u postupku oporezivanja kapitalnih dobitaka, provođenje ICO-a od strane hrvatskog trgovačkog društva i unošenja tako prikupljenog kapitala u društvo, plaćanje kriptovalutama, nedoumice u vezi redovnog poslovanja trgovačkih društava koja se bave rudarenjem (mining) i sl. Predstavnici Središnjeg ureda Porezne uprave pokazali su veliko zanimanje za tehnologiju i probleme koji muče kripto-zajednicu u Hrvatskoj te iskazali spremnost na sudjelovanje u rješavanju onih pitanja koja spadaju u porezno-pravnu domenu.

Banke traže fintech startupe

Kako bi se osiguralo da europsko tržište postane konkurentno, svjetsko središte za fintech (finance technology), Europska komisija objavila je sredinom veljače svoj Akcijski plan fintech, koji ima za cilj poticati i omogućiti europskom financijskom sektoru korištenje novih tehnologija kao što su umjetna inteligencija i cloud computing, osiguravajući time da tržište ostaje sigurno za sve sudionike.

Razvoj fintech tvrtaka već je značajno utjecao na način na koji se proizvode i isporučuju financijske usluge, dajući nove mogućnosti pružateljima usluga. Ta tehnologija omogućuje inovacije, ali također podiže nove izazove i nove rizike koji zahtijevaju ažurne regulatorne i nadzorne okvire, primjerice, za rješavanje porasta kripto sredstava i novih prijetnji kibernetičkoj sigurnosti. Kako bi osnažila razvoj novih digitalnih tehnologija, Europska komisija formirala je i EU Blockchain Observatory na principima javno-privatnog partnerstva kako bi regulatorno i investicijski omogućila što snažniji razvoj jedinstvenog digitalnog tržišta i u financijskoj industriji.

Da i banke shvaćaju važnost blockchain tehnologije te ju žele integrirati u svoje poslovanje pokazuje se kroz djelovanje većine banaka. Tako, na primjer, Raiffeisen Bank International i u regiji jugoistočne Europe lokalnim natječajem Elevator Lab nastoji poticati nova financijsko-tehnološka poduzeća.

Izazovi inovacija u bankarstvu

Mogućnosti i izazovi blockchaina, umjetne inteligencije te strojnog učenja, ali i drugih tehnologija u industriji financijskih usluga od banaka zahtijevaju rješenja koja im mogu pružiti globalne tehnološke tvrtke te inovativni fintech startupi.

-Količina promjena koje se događaju u bankarstvu ogromna je, uzevši u obzir korisnike, regulativne izazove i konkurenciju. Bankarstvo se iznimno brzo mijenja, a banke se prilagođavaju i sve više iskorištavaju mogućnosti tehnologije. Mislim da u  ovom sektoru nećemo vidjeti novi Airbnb, ali ćemo  vidjeti suradnju banaka i fintecha i ta će suradnja biti ključna za nastanak novih poslovnih modela – rekao je potpredsjednik SAP-ovog globalnog odjel za razvoj poslovnih modela i inovacija u financijskim uslugama (Business Development and Innovation Financial Service) Anton Tomić, na nedavno održanoj konferenciji Bankarstvo nove generacije u Zagrebu.

Globalne tehnološke tvrtke imaju rješenja u obliku inovativnih platformi koje podržavaju tehnologije poput blockchaina, Interneta stvari i umjetne inteligencije, niza poslovnih aplikacija za korisnike te upravljanja podatcima i prediktivne analize. Jedna od disruptivnih tehnologija poput blockchaina ustvari je, kako tvrdi Clive Cook iz tvrtke R3 koja predvodi konzorcij od više od 70 vodećih svjetskih institucija u istraživanju i razvoju blockchain rješenja za financijski sektor, novi operativni sustav za financije, omogućava konkurentnim tvrtkama da surađuju i održavaju jednu sigurnu i dijeljenu bazu podataka, i ima ogroman potencijal promijeniti postojeće poslovne modele.

Rješenja velikih tehnoloških tvrtaka

-HPB je svojim digitalnim inovacijama u posljednje dvije godine pokazala da može biti predvodnik na hrvatskom bankarskom tržištu usprkos snažnoj inozemnoj konkurenciji. U digitalizaciji se oslanjamo na vlastite kreativne resurse, ali i na suradnju s tehnološkim partnerima, od onih najvećih, poput Microsoft Azure platforme koju nastojimo iskoristiti u što većoj mjeri. Kao najveća banka u hrvatskom vlasništvu razvijamo suradnju s domaćim tehnološkim partnerima kao što su Insite, Infinum, Microblink, Multicom – rekli su nam iz te banke.

-U sadašnjem digitalnom svijetu i najmodernije organizacije moraju svoje poslovne modele prilagoditi promjenama i preferencijama klijenata na način da im osiguramo funkcionalnost, mobilnost, dostupnost 24/7, uslugu i rješenja koja izravno odgovaraju njihovim svakodnevnim potrebama, ali prije svega želimo im pružiti kvalitetno korisničko iskustvo. Bitan dio izgradnje naprednih sustava i osmišljanja novih inovativnih usluga su strateška partnerstva. Naš cilj je kroz suradnju s Microsoftom, koji je jedan od globalnih lidera u ovom segmentu, i koristeći najmodernije alate Azure, Office365 i Dynamics 365, unaprijediti sve naše sustave i procese, biti učinkovitija te istodobno bolja banka za naše klijente i za naše zaposlenike – kaže predsjednik Uprave Addiko Bank d.d. Mario Žižek.

Temeljem provedenih vlastitih i Microsoftovih istraživanja, Addiko banka će kroz jačanje internih sustava i poboljšanje procesa dobiti bolji uvid u potrebe klijenata te jednostavnije identificirati njihove želje i osigurati im konzistentno optimalnu uslugu. Ključnu ulogu u tom procesu ima integracija bankarskih sustava koja će kroz raspolaganje s relevantnim informacijama od strane svih sudionika u procesu, onih u poslovnicama korisničkoj službi, u obradi i odobravanju kredita, omogućiti kvalitetnije praćenje klijenata u stvarnom vremenu.

Sigurnosni standardi u digitalnim financijama

Svaki dio digitalizacije financijske industrije zahtijeva sigurnosne mjere upravo kako ta industrija ima i u svojim klasičnim djelatnostima. -RBA poduzima sve tehničke i organizacijske mjere kako bi osigurala cjelovitost, dostupnost i povjerljivost podataka, posebice osobnih, koje koristi u poslovanju. Sigurnost podataka i sustava koji te podatke procesiraju, prenose ili pohranjuju posložena je u skladu s najboljim sigurnosnim praksama, te je usklađena sa svim zakonima, zakonskim propisima te regulativama, što se redovito provjerava i kontinuirano poboljšava. Svi zaposlenici redovito prolaze edukacije, awareness treninge i testove na temu sigurnosti kako bismo u što većoj mjeri umanjili prijetnju u obliku ljudskog faktora – rekao je Ozren Tabaković.

Interaktivnost, poboljšana vizualizacija i jednostavnost u novom PBZ digitalnom bankarstvu

Novim digitalnim bankarstvom Privredna banka Zagreb uvodi višekanalni koncept u korištenju usluga digitalnog bankarstva. Čime se sve PBZ približio svojim korisnicima razgovarali smo sa Zoranom Kureljušićem, izvršnim direktorom u sektoru Direktni kanali distribucije Privredne banke Zagreb.

Po čemu se izdvaja novo PBZ digitalno bankarstvo?

Što obuhvaća nova, najsuvremenija platforma? Uvođenjem novog digitalnog bankarstva, PBZ uvodi višekanalni koncept u korištenju usluga direktnog bankarstva koji obuhvaća responzivnu Internet aplikaciju, mobilno bankarstvo za iOS i Android uređaje, ali i podršku za pametne satove (Apple watch). Kroz nove aplikacije uz već standardne proizvode, dodajemo i nove vrijednosti uz bitno unaprijeđenu vizualizaciju financijskih podataka korištenjem interaktivnih grafikona, čime unaprjeđujemo interakciju klijenata s bankom. Cilj novog koncepta je učiniti online bankarstvo još dostupnije klijentima jer ga mogu prilagođavati svojim potrebama, npr. klijent određuje visinu iznosa uplata/isplata za koje želi primati obavijesti na svoj mobilni uređaj.

Koje novosti u sklopu digitalnog bankarstva PBZ nudi svojim klijentima?

Prije svega, to su nove jednostavnije metode prijavei autorizacije transakcija:

  • withKEY – novi mobilni token koji se aktivira ajedno s mobilnom aplikacijom i omogućuje rijavu u internetsko bankarstvo,
  • Touch ID – mogućnost korištenja otiska prsta mjesto PIN-a za prijavu i autorizaciju transakcija
  • withSIGN – kvalificirani elektronički potpis oji zamjenjuje vlastoručni potpis i tako mogućuje digitalno potpisivanje, odnosno govaranje proizvoda i usluga bez dolaska u oslovnicu.

Ističemo i nove mogućnosti plaćanja:

  • withPAY – za plaćanje nije potrebno znati račun primatelja, već je dovoljno da se isti nalazi na popisu korisnikovih kontakata u imeniku mobilnog uređaja, te da je primatelj član #withPAY zajednice (potpuno besplatno uključenje i isključenje kao što smo navikli Messenger aplikacijama)
  • Skeniraj i plati te Odaberi i plati – uz već klijentima dobro poznatu opciju skeniranja 2D bar kôda s uplatnice, sada je omogućeno slikanje uplatnice (ili određenih platnih elemenata) koje to nemaju uz automatsko popunjavanje naloga za uplatu
  • Pouzdani primatelji – opcija brzog plaćanja bez autorizacije za račune koje klijent označi kao pouzdane (npr. članovi obitelji, prijatelji…)

Od novih funkcionalnosti navodimo:

  • #withSAVE – mala dnevna štednja koja omogućuje da vaša ušteđevina raste iz dana u dan kroz interaktivne uplate i isplate novčanica u virtualnu kasicu dodirom prsta
  • Moje ponude (My shopping window) – personalizirane ponude Banke na jednom mjestu, ka i mogućnost odabira proizvoda s police dućana, npr. online ugovaranje štednje, osiguranja, fondova, brzih pozajmica i sl.
  • Istraži fondove – vodič za odabir investicijskog fonda štednje prema klijentovim preferencijama (kontinent, gospodarski sektor, sklonost riziku i željeno razdoblje ulaganja)
  • Istraži štednje – vodič za odabir štednje koja najbolje zadovoljava klijetnove potrebe (cilj štednje, razdoblje štednje, valuta)
  • #withCASH – najnovija usluga koju uskoro lansiramo u javnost i koja omogućuje podizanje gotovine na PBZ bankomatima bez upotrebe kartice. Npr. klijent u svojoj mobilnoj aplikaciji definira iznos isplate od 300 kuna i trajanje jednokratnog kôda, npr. sljedećih 40 minuta. Klijent unosi jednokratni kôd na PBZ bankomatu i za 40-ak sekundi klijentu se isplaćuje gotovina s odabranog računa. Osim što je vrijeme transakcije na bankomatu kraće u odnosu na klasičnu transakciju uz uporabu kartice, jednokratni kôd je moguće samostalno iskoristiti ili nekome poslati kako bi primatelj kôda preuzeo gotovinu na bankomatu, npr. u drugom gradu.

Osim bržih i kvalitetnijih procesa, naprednih grafičkih elemenata te novih funkcionalnosti, cilj nam je bio razviti i potpuno personalizirano iskustvo kroz, primjerice:

  • push notifikacije – primanje notifikacija o promjenama po računima i proizvodima prema osobno postavljenim kriterijima (klijent samostalno definira limite kada želi primati obavijesti u priljevima i odljevima po računima)
  • brzi prikaz stanja – prikaz stanja i/ili boje odabranog računa na mobilnom uređaju bez potrebe prijave u aplikaciju ukoliko tu funkcionalnost aktivira unutar aplikacije
  • prečace (moji favoriti) – osobni odabir prečaca do najčešće korištenih funkcionalnosti

Koje sigurnosne standarde PBZ osigurava svojim korisnicima?

Kao i do sada, PBZ koristi najviše sigurnosne standarde prilikom razvoja aplikacija direktnog bankarstva. Banka redovito provodi interna i eksterna testiranja i certifikacije kako bi osigurala sigurno i nesmetano korištenje usluge.

Jesu li vaše digitalne aplikacije prilagođene osobama s posebnim potrebama i starijim osobama?

Da, posebnu pozornost posvetili smo prilagodbi aplikacija za osobe s posebnim potrebama i našim starijim klijentima. Za to se prilikom inicijalnog osmišljavanja strogo vodilo računa da su razvijene u skladu s Web Content Accessibility smjernicama 2.0 te su posebno prilagođene slabovidnim osobama.

Povezani članci

  • Ovu prijavu možete u svako doba povući, na kraju svakog Newslettera. Daljnje informacije možete pronaći u našim Pravilima Privatnosti.

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.

  • Više informacija kako skupljamo, obrađujemo i štitimo Vaše osobne podatke dostupne u našim Pravilima Privatnosti.

x

Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Cookie postavke
mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku, a više o tome možete pročitati ovdje.

Slažem se Ne Slažem se