Dvodnevna Market&NG konferencija, čija je ovogodišnja tema „How to make money online“ okupiti će poznata i zanimljiva marketinška lica koja su se okušala u Crowdfunding kampanjama. Predavanja će biti održana na Ekonomskom fakultetu u Osijeku, a predavati će, između ostalog Hrvoje Bujas, vlasnik portala Crno jaje, Ingrid Divković, blogerica koja je prošle godine pisala pod sponzorstvom Coca Cola Bloggers Network Adria i Alis Marić Pečarić, osnivačica popularne stranice „Čitaj knjigu“ koja skuplja sve knjigoljupce na jedno mjesto.
Dio konferencije čine i radionice na kojima će svi zainterersirani moći nešto naučiti na interaktivan način. Zbog održavanja radionice Maja Sepetavac i Ana Teskera iz Brlog pivovare će u Osijek doći čak iz Zadra. Ovaj ženski dvojac je putem crowfunding kampanje skupio dovoljno novca da otvori zadružnu pivovaru, a o njihovom pivu Plavuša više na radionici. Svoja iskustva i savjete podijelit će Mihovil Grgurić i Tin Vidović iz agencije Udonis, a dolaze i Hrvoje Kordić i Ivan Ferenčak iz 4HOGS, tvrtke za proizvodnju društvenih igara.
Drugi dan konferencije zatvoriti će PechaKucha Night u Esseker centru, s početkom u 20:20 sati. Očekuje vas poznati japanski format prezentacije čija se uspješnost temelji na određenim pravilima. Svatko tko se predstavlja na raspolaganju ima točno 20 vizualnih materijala i 20 sekundi za priču o sebi, odnosno, točno 6 minuta i 40 sekundi slave prije nego na red stiže sljedeći kreativac.
PechaKucha Night Osijek dovodi brojne predavače, a neki od njih su Hrvoje Hafner, osnivač portala Crowdfunding.hr, Yves Taquet, organizator jednog od prvih crowdfunding glazbenih festivala na svijetu – Goulash Disko Music Festival. Iz susjedne Slovenije nam dolazi Luka Stanovnik iz agencije Bright Visuals koja je izradila nekoliko videa za najbolje crowdfunding slovenske kampanje, a moći ćete poslušat i Olega Maštruka koji je putem crowdfunding kampanja skupljao novac za svoja putovanja, a na PechiKuchi će pričati o četiri kampanje za putopise.
Organizator Market&NG konferencije je studentska udruga „Bookmark“ zajedno s Katedrom za marketing Ekonomskog fakulteta u Osijeku i Kreativnom agencijom Adverta. Za više informacija o programu i rasporedu konferencije pratite web stranicu udruge Bookmark i Facebook stranicu „Market&NG Konferencija“.