Nakon što je uveo novu uslugu, cargo-partner u republici Srbiji susreo se s nekoliko zanimljivih izazova u prijevozu projektnih pošiljaka
U prosincu 2018. cargo-partner u republici Srbiji uveo je novu uslugu riječnog i pomorskog prijevoza. Info-logističar nudi rješenja za široku paletu robe, uključujući rasute terete, projektne pošiljke, vangabaritne (OOG), voluminozne i teške pošiljke, te tekući teret. Osim usluga pomorskog prijevoza na Crnom, Jadranskom i Egejskom moru, cargo-partner osigurava prijevozna rješenja plovnog puta Rajna-Maine-Dunav. To je izravna poveznica 14 europskih zemalja duž unutarnjih plovnih putova koja prolazi kroz sve europske regije.
Pretovar se može organizirati u svim većim lukama u regiji: Constanti (RO), Regensburgu (DE), Beogradu (RS), Pančevu (RS), Smederevu (RS), Reniju (UA) i Izmailu (UA). Dodatne usluge uključuju vezanje, osiguranje i održavanje vangabaritnog tereta (OOG-a).
Početkom tekuće godine, cargo-partner je dobio priliku da dokaže fleksibilnost nove usluge – osigurao je prijevozno rješenje preko Dunava. Uz podršku timova iz Srbije, Pekinga i Tianjina, trebalo je u kratkom roku dostaviti pošiljku od 56 valjaka transportnih traka ukupne bruto težine preko 990 tona. Na zahtjev klijenta izvršena je hitna isporuka transportnih traka iz Šangaja u luku Constanta, te naknadno prijevoz od Dunava do Smedereva.
cargo-partner timovi budno su pratili svaki korak procesa, od ispuštanja brodskog plovila, utovara na riječki teretni čamac u luci Constanta, pa do izvida tereta tijekom ispuštanja s tegljača u Smederevu. Zahvaljujući odličnoj interkontinentalnoj timskoj suradnji Srbije i Kine, cjelokupni prijevozni proces – od dolaska broda u Constanti do istovara u Smederevu – završen je za samo devet dana.
U travnju su zabilježili još jedan izazovan projekt riječnog prijevoza putem Save i Dunava. Od Slavonskog Broda do Beograda na Savi, te do Constante preko Dunava prevezeno je ukupno 4.000 kubičnih metara kotlovskih dijelova. Za ovaj projekt, cargo-partner organizirao je tri najveće dostupne vrste tegljača. Prijevoz je bio posebno izazovan na Savi, gdje je plovidba otežana u određenim točkama zbog nestabilnih razina vode. Po dolasku u Constantu, pošiljka je prekrcana na pomorski brod za Tursku.
Mirko Ilić, generalni direktor cargo-partner Srbija, uvjeren je da će nova kombinirana prijevozna usluga donijeti dodatnu vrijednost za cargo-partnera i klijente: „Promet unutarnjim plovnim putovima je isplativa i ekološki održiva alternativa cestovnom prijevozu. Naši specijalizirani timovi mogu iskoristiti dugogodišnje odnose s prijevoznicima i lučkim operaterima, te pružiti dugogodišnje iskustvo u projektnom teretu, pomorskom prijevozu i prijevozu unutarnjih plovnih puteva. To nam omogućuje da klijentima ponudimo najfleksibilnija rješenja. Uvjereni smo da će naši klijenti u bliskoj budućnosti sve više koristiti našu novu uslugu prijevoza između rijeka i mora. ”
Ove godine cargo-partner u Srbiji slavi 15-tu godišnjicu i trenutno ima 100 zaposlenih u poslovnicama u Beogradu, Novom Sadu i Subotici. Tvrtka pruža sveobuhvatnu ponudu zračnog i pomorskog prijevoza, te ugovornu logistiku i usluge cestovne distribucije za različite industrije, s posebnim znanjem u prijevozu projektnih pošiljaka i živih životinja. Od 2014. godine cargo-partner upravlja modernim skladištem u Dobanovcima kod Beograda koje nudi inovativnu logistiku, carinjenje i usluge s dodatnom vrijednosti.