Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Kreiranje korisničkog računa, slažete se sa našim pravnim napomenama i pravilima privatnosti.

ILI

[TheChamp-Login]

Pratite nas:

Burilović: Moramo biti kreatori promjena, ne pasivni promatrači

Burilović: Moramo biti kreatori promjena, ne pasivni promatrači

„Digitalno doba već je bitno promijenilo našu komunikaciju, poslovanje i živote uopće. Često se u tom kontekstu čuju razna upozorenja pa čak i apokaliptične najave – umjetna inteligencija i roboti preuzet će naše uloge, izgubit ćemo rada mjesta, ali moram reći da se ja s time ne slažem. Istina je da će digitalna transformacija profilirati dobitnike i gubitnike, a na kojoj ćemo se mi strani naći ovisi o nama samima i o našoj sposobnosti za prihvaćanje promjena koje se događaju htjeli mi to ili ne. Na nama je da budemo njihov aktivan kreator, a ne pasivan promatrač“, poručio je predsjednik Hrvatske gospodarske komore Luka Burilović na svečanoj dodjeli nagrada Hrvatske gospodarske komore Zlatna kuna.

Poručio je da moramo odlučiti hoćemo li biti država s rentijerskim gospodarskom koja gubi stanovništvo ili ćemo se orijentirati na nove tehnologije i inovacije. „Siguran sam da to možemo. A optimizam budi vaša izvrsnost zbog koje smo ovdje večeras i koja se sve više prepoznaje na svjetskoj sceni. Vi ste potrebne promjene već proveli i zato mi je iznimna čast biti dio ovog biranog društva koje treba biti putokaz svima nama“, naglasio je Burilović.

Nagradu Zlatna kuna u kategoriji Malo trgovačko društvo dobila je tvrtka Kod Savjetovanje d.o.o., u kategoriji Srednje trgovačko društvo tvrtka Trade Air d.o.o., a u kategoriji Veliko trgovačko društvo HS Produkt d.o.o.. Zlatnu kunu u kategoriji Banka dobila je Privredna banka Zagreb d. d., dok je Zlatnu kunu u kategoriji Društvo za osiguranje dobila Croatia osiguranje d.d..

Zlatna kuna u kategoriji Inovacija dodijeljena je tvrtki Microblink d.o.o., a u kategoriji Post startup tvrtki Photomath d.o.o.. Obje tvrtke su u samom svjetskom vrhu po pitanju razvoja OCR (optical character recognition) tehnologije za pametne mobitele, a u vlasništvu su Damira Sabola koji se tako prometnuo u apsolutnu zvijezdu ovogodišnje dodjele nagrada.

Priznanje za promicanje gospodarstva otišlo je u ruke poduzetnika i investitora Nenada Bakića, a Zlatna kuna za Životno djelo uručena je Francu Palmi, jednom od najistaknutijih stručnjaka u hrvatskom turizmu koji je cijelu karijeru posvetio razvoju tog važnog sektora hrvatskog gospodarstva.

Predsjednica RH Kolinda Grabar-Kitarović zahvalila Komori na organizaciji svečanosti i suradnji s njenim Uredom, posebno po pitanju gospodarske diplomacije.

„Ovo je važan događaj jer izražavamo zahvalnost onima na kojima počiva gospodarska budućnost zemlje. Ovdje prikazujemo novu Hrvatsku u kojoj se rad i uspjeh priznaju i nagrađuju. Poduzetnici su ostvarili 21, 9 milijardi neto dobiti i  već desetljećima dokazuju da se mogu nositi sa svim izazovima. Mi poštujemo načela koja predstavljate, a to su kreativnost, inovativnost, naporan rad i stručnost, vrijednosti koje su utkane duboko u tkivo hrvatskog naroda“, naglasila je Grabar-Kitarović, uz napomenu kako je veliki optimist jer zna da možemo stati uz bok najboljima zajedničkim radom i trudom.

Premijer Andrej Plenković čestitao je u ime Vlade svim dobitnicima. „Ovakve prigode su trenutak kada treba kazati da gospodarstvenici pokazuju izvrsnost u svom poslovanju i time ostvaruju sjajne rezultate za svoje kompanije, ali i za zemlju u cjelini. Upravo na tragu potpore njima baziramo mjere Vlade koje im trebaju olakšati život. Samo tako možemo osigurati trajni i održivi gospodarski rast i ići ukorak s osloncima industrije 4.0, a to su inovacije i konkurentnost“, izjavio je Plenković, dodavši kako mu je posebno drago da su među nagrađenima tvrtke iz IT sektora.

Zlatna kuna se od 1993. dodjeljuje za uspješnost u poslovanju i doprinos hrvatskome gospodarstvu u cjelini. Lista nominacija temelji se na izračunu utvrđenih pokazatelja, a primjereno se vrednuje i ukupni poslovni imidž trgovačkih društava, njihov utjecaj na razvoj djelatnosti kojoj pripadaju, kao i doprinos razvoju hrvatskoga gospodarstva u cjelini.

Povezani članci

  • Ovu prijavu možete u svako doba povući, na kraju svakog Newslettera. Daljnje informacije možete pronaći u našim Pravilima Privatnosti.

Ukoliko želite bez ograničenja čitati i preuzimati naše edukativne materijale registrirajte se. Za preuzimanje odabranog sadržaja, možete unijeti i e-mail adresu, na koju ćemo vam proslijediti poveznicu.

  • Više informacija kako skupljamo, obrađujemo i štitimo Vaše osobne podatke dostupne u našim Pravilima Privatnosti.
x

Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Cookie postavke
mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku, a više o tome možete pročitati ovdje.

Slažem se Ne Slažem se