Uz više od 2.300 izlagača, cargo-partner će predstaviti svoje usluge na sajmu koji se održava od 4. do 7. lipnja 2019. godine. Ovaj put naglasak je na ugovornoj logistici, željezničkom prometu Putem svile te digitalizaciji.
Logistički sajam je vodeći svjetski sajam za logistiku, prijevoz, IT i upravljanje lancem opskrbe, ove godine se očekuje posjetitelja iz čak 123 zemalja. cargo-partner će još jednom predstaviti svoje usluge,no ove godine sa štandom u obliku dvokatne konstrukcije, koji se nalazi u hali A5, štand 406. Naglasak na ovogodišnjem sajmu je na ugovornoj logistici, željezničkom prometu duž Svilenog puta i digitalizaciji.
Stalni rast i razvoj uz stalna proširenja
“cargo-partner je u protekle dvije godine učinio velike korake – od jačanja naše europske mreže ugovorne logistike do vrhunskih digitalnih rješenja, također bismo naveli nova predstavništava u Švedskoj, Mianmaru, Irskoj, Turskoj, Brazilu, Italiji i Australiji. Naš moderni, digitalni štand na logističkom sajmu pokazuje razvoj zadnjih događanja. Uzbuđeni smo zbog ove sjajne prilike koja nam omogućuje uvođenje novih usluga i inovacija “, Christina Kalløkken, direktorica korporativnih komunikacija i marketinga.
Prateći strategiju organskog rasta, cargo-partner je dodao nekoliko novih zemalja svojoj međunarodnoj mreži podružnica proteklih godina. Nakon otvaranja svojih prvih ureda u Švedskoj i Mianmaru 2017., te Irske i Turske prošle godine, tvrtka je uspostavila urede za vezu s agentima i podršku ključnim klijentima u Sao Paulu, Brazil, i Milanu, Italija.
Trenutno je u pripremi otvaranje prvog ureda u Melbourneu, Australija.
U 2018. cargo-partner je zabilježio konsolidirani promet od 753 milijuna eura, sa značajnim povećanim količinama u osnovnim poslovnim područjima tvrtke, zračnog i pomorskog prijevoza. U prošloj je godini obradio 1.032.232 pošiljke, uključujući preko 173.000 t zračnog i 302,00 TEU pomorskog tereta. Jedan od najbrže rastućih poslovnih segmenata tvrtke je željeznički promet duž Svilenog puta, posebno u LCL-u. Osim redovitih FCL prijevoza između brojnih terminala u Aziji i Europi, cargo-partner nudi tjedne usluge LCL od i do glavnih terminala u sjevernoj, središnjoj i južnoj Kini. U prošloj je godini opskrbio ukupnim volumenom od preko 35.000 m³ LCL željezničkih pošiljaka,a trenutno prevozi 10-15 LCL željezničkih kontejnera na tjednj bazi preko Svilenog puta.
Ugovorna logistika kao treći stup
Uz zračni i pomorski promet, cargo-partner je uložio značajna ulaganja u izgradnju ugovorne logistike kao trećeg stupa svoje osnovne usluge. Osim iLogističkog centra s drvenom konstrukcijom u blizini Bečke zračne luke (12.250 m²), tu su iLogistički centar u Sofiji, Bugarska (16.500 m²), skladište u Pragu, sa djelomično kontroliranom temperaturom, koje je ujedno specijalizirano za logistiku prehrambenih proizvoda (10.900 m²), te nova skladišta u Hong Kongu (6.400 m²), Clarksvilleu, TN i Chicagu, IL (14.000 m² svaki). Najnoviji projekt je izgradnja novog iLogističkog centra u Ljubljani s 20.000 paletnih mjesta na više od 25.000 m², koji bi trebao biti otvoren krajem ljeta 2019. godine.
Inovativna digitalna rješenja
SPOT platforma za upravljanje lancem opskrbe, kojom cargo-partner pruža svojim klijentima potpunu transparentnost i jednostavnu suradnju, također ima novosti. Modul Transport Management uključuje značajku brzog transportnog naloga koja korisnicima omogućuje postavljanje jednostavnih transportnih naloga uz samo nekoliko klikova. Najnoviji dodatak SPOT-u je inteligentna funkcija praćenja kontejnera za FCL pošiljke koja korisnicima omogućuje pristup detaljnim informacijama o praćenju. Nova tehnologija kombinira podatke iz različitih izvora kako bi pružila točne i pouzdane informacije o cjelokupnim transportnim lancima kupaca. SPOTworx tim će predstaviti svoje usluge u odvojenoj kabini u sklopu štanda cargo-partnera.
Interaktivni dizajn štanda koji odražava komunikacijski fokus
Dizajn štanda je osmišljen s tematskim naglaskom na logistiku, željeznički promet i digitalizaciju. Izgled kabine cargo-partnera inspiriran je nagrađenim dizajnom drvene konstrukcije iLogističkog centra pokraj Beča. Kako bi prikazali ne samo “izgled”, nego i “osjećaj” zgrade na kojoj se temelji priča, fasada štanda je prekrivena pravim drvetom. Kako bi naglasio digitalizaciju kao jednu od ključnih tema, cargo-partner je pripremio aplikaciju koja je dostupna na pet velikih interaktivnih zaslona, ili preko iPada. Aplikacija poziva posjetitelje da istraže svijet cargo-partnera i saznaju više o uslugama koje ovaj logističar nudi. Mlađi posjetitelji i ljubitelji mobilnih igara mogu se okušati u mini-igri „Container Crush“, a možda čak i postave novi rekord.