Godina 2006. bila je vrlo lukrativna za biznis u Hrvatskoj, i većina tvrtaka iz područja građevinarstva, financija, telekoma, informatike, marketinga i ostalih područja izvrsno je poslovala. Iako su i tada postojali brojni marketinški kanali, nešto je na tržištu nedostajalo. Nije bilo medija koji je spajao tvrtke koje posluju isključivo u B2B okruženju, kako bi im olakšao međusobnu komunikaciju i predstavljanje proizvoda i usluga.
Iako je prije deset godina marketinško tržište već bilo dosta razvijeno, uočili smo značajan tržišni potencijal za novi, inovativni, poslovni časopis, koji će se slati na sve najuspješnije tvrtke u određenoj regiji, besplatno, i na taj način doći na ruke baš svih vodećih poduzetnika i managera, bez iznimke. Nakon što smo okupili vrstan tim financijskih, managerskih, marketinških i medijskih stručnjaka, krenuli smo razvijati projekt koji je trebao unijeti značajnu novost na hrvatsko tržište i postati nezaobilazna platforma za B2B marketing. Nakon 6 mjeseci intenzivnog rada na razvoju, prvi broj besplatnog poslovnog časopisa BIZdirekt izašao je na području Osječko-baranjske županije, u nakladi 4.000 primjeraka. Ideja je bila da časopis dobiju apsolutno sve tvrtke koje posluju u Županiji, te osim njih i svi političari, odvjetnici, javni bilježnici – ukratko, svi vodeći hrvatski gospodarstvenici. Dakle, kada ste plasirali oglas u časopis, bili ste sigurni da on stiže na ruke svim važnijim poslovnim ljudima u Županiji. Ubrzo, nakon prvih par brojeva, pojavila se potreba da se časopis širi dalje, velike tvrtke pokazivale su veći interes za Grad Zagreb i zagrebačku regiju zbog gospodarskog potencijala, tako da smo vrlo brzo, nakon nepunih godinu dana, napravili sljedeći važan iskorak, s drugim izdanjem za Grad Zagreb. U tom trenutku već smo bili na nakladi od 10.000 primjeraka, i postali smo respektabilan poslovni medij. Nakon što smo stabilizirali poslovanje u Zagrebu, odlučili smo nastaviti rasti te postati nacionalni časopis, ali s 3 regionalna izdanja, kako bismo i dalje lokalnim oglašivačima omogućavali ciljano oglašavanje prema tvrtkama, po prihvatljivim cijenama, a velikim oglašivačima da u različitim regijama komuniciraju različite poruke, ukoliko žele.
Nacionalna pokrivenost
Danas poslovni časopis BIZdirekt prima 12.000 vodećih poduzetnika i managera u cijeloj Hrvatskoj, a besplatno se distribuira i putem svih javnih te poduzetničkih institucija. Već 10 godina za čitatelje pripremamo kvalitetan poslovni sadržaj te smo ostvarili značajan utjecaj na poduzetništvo i općenito gospodarstvo u Hrvatskoj. Naš rad obilježen je objektivnim, profesionalnim i nesenzacionalističkim novinarstvom, usmjereni smo isključivo na stručne članke bogate provjerenim poslovnim informacijama, iz svih ključnih poslovnih područja. Tvrtka Mirakul jedini je izdavač časopisa od prvog dana poslovanja i ponosni smo što smo očuvali integritet te uspjeh ostvarili poštenim i marljivim radom. Zahvaljujući svemu navedenom, prepoznali su nas svi važni akteri na hrvatskom oglašivačkom tržištu i omogućili stabilan rast i razvoj.
Razvoj edukacijskih programa
Nakon razvoja BIZdirekta nastavili smo širiti raspon djelatnosti prema dugoročnom planu koji smo postavili još na početku poslovanja, te smo krenuli s organizacijom specijalističkih seminara u sklopu Mirakul Edukacijskog centra, prvo iz područja financija i marketinga, kasnije i iz drugih područja. Naša misija uvijek je bila pružiti tvrtkama dodanu vrijednost njihovom poslovanju, kroz pouzdane poslovne informacije, edukaciju i consulting. Sve što smo ikada radili nastojali smo postaviti na visoku razinu, prema najvišim standardima struke, jer želimo biti ponosni na svoj rad i imati isključivo zadovoljne klijente. Zbog toga smo svaki seminar razvijali detaljno, nastojeći stvoriti konačni proizvod koji je bio optimiziran i pružao najvišu moguću vrijednost za uloženo vrijeme i novac. U to vrijeme velik se broj edukacijskih tvrtaka ugasio u naletu krize, dok s druge strane nitko nije nudio specijalističku edukaciju i mi smo bili pioniri u tom području. S vremenom su se pojavile tvrtke koje su počele preuzimati naš način rada, ali s konkurencijom smo se uvijek nosili isključivo na jedan način: novim inovativnim programima, nenadmašnom kvalitetom rada i brigom o zadovoljstvu klijenata.
Konferencija Lideri za lidere
Nakon 5 godina razvoja Edukacijskog centra, nekoliko stotina održanih seminara iz svih područja poslovanja i nekoliko tisuća zadovoljnih polaznika, 2014. godine došli smo u priliku organizirati prvu konferenciju, Lideri za lidere, na najvišoj razini. Svake godine okupili smo dvadeset vodećih regionalnih lidera, koji su pričama iz vlastitog iskustva prenosili sudionicima najveće izazove s kojima su se suočavali i najveće uspjehe koje su ostvarili. Lideri su također iz prve ruke predstavljali najnovije tehnološke trendove u svojoj djelatnosti, što su savjeti zlata vrijedni za one koji takve informacije znaju iskoristiti.
Talentirani i odgovorni suradnici ključni su za izvrsnost u poslovanju
Od prvog dana poslovanja kod izbora suradnika i poslovnih partnera nismo imali kompromis – birali smo isključivo najbolje koje smo u tom trenutku mogli naći na tržištu, i tu poslovnu filozofiju zadržali smo do danas. Iza svakog uspjeha, osim vizije osnivača, stoji kvalitetan i odgovoran rad svih suradnika uključenih u poslovanje tvrtke. Od ljudi koji su bili stalno zaposleni u prodaji i davali nezamjenjiv doprinos rastu i financiranju poslovanja, što je osnova bilo kakvog poduzetničkog djelovanja, do fantastičnih dizajnera, fotografa, izvrsnih novinara i lektora, profesionalnih i stručnih predavača te kvalitetnih i pouzdanih partnera, koji su svojim kvalitetnim radom doprinosili kvaliteti usluga i ugledu Mirakula te zadovoljstvu svih naših korisnika. Ovim putem svima neizmjerno zahvaljujemo, na vjeri u naše projekte i nesebičnom doprinosu našem uspjehu. Pravi je užitak raditi s toliko talentiranih ljudi i doista se osjećamo privilegiranima što smo imali tu priliku.
BIZparty – afterwork party za poslovne ljude
10 godina BIZdirekta proslavili smo u Osijeku, gdje je sve i počelo, na još jednom inovativnom događaju koji smo osmislili za poslovne ljude, BIZpartyju. To je događaj koji svakih nekoliko mjeseci okupi stotinjak poslovnih ljudi, željnih novih poslovnih poznanstava, ali i zabave u isto vrijeme. BIZparty omogućava poslovnim ljudima da povedu kolege s posla i organiziraju svoje teambuilding druženje u sklopu partyja, upoznaju brojne druge poslovne ljude te kroz pokroviteljstvo predstave proizvode i usluge svojoj ciljnoj skupini.
Novi korporativni web i BIZdirekt portal
Krajem ove godine pokrenuli smo treću iteraciju našeg korporativnog weba, najambicioznijeg do sada. Radi se o webu najnovije generacije, s velikim mogućnostima i s ugrađenim poslovnim portalom, koji će sigurno postaviti neke nove standarde u način predstavljanja poslovnih informacija čitateljima. Novi web i portal pružit će obilje kvalitetnih, provjerenih i autentičnih poslovnih informacija. BIZdirekt portal, kao dio našeg korporativnog weba i medijsko središte svih naših poslovnih aktivnosti, predstavljat će užitak svim čitateljima umornim od gomile bannera, pop-up prozora, Google AdSense okvira i ostalih reklamnih formata. Iako portal neće biti u potpunosti oslobođen reklama, jer moramo financirati njegov rad, objavljivat ćemo ih na daleko manje invazivan način, odnosno onako kako bismo i sami željeli i pristali da ih konzumiramo na drugim portalima. Osim samog načina predstavljanja poslovnih informacija, s novim ćemo webom moći ponuditi daleko više sadržaja nego smo bili do sada u prilici zbog ograničenog broja stranica tiskanog izdanja. To će, vjerujemo, pružiti značajnu dodatnu vrijednost svim našim čitateljima i poslovnim partnerima.