Addiko banka predstavila je ‘Addiko Chat Banking’, inovativnu digitalnu uslugu plaćanja putem Vibera, prvu te vrste u Hrvatskoj. S ‘Addiko Chat Bankingom’ banka je klijentima omogućila ne samo izravnu komunikaciju s bankom već im je osigurala i jedinstvenu uslugu plaćanja, putem jedne od globalno najpopularnijih komunikacijskih platformi.
Ovime je Addiko banka postala prva banka u Hrvatskoj i jedna od prvih u svijetu koja pruža usluge plaćanja putem Vibera. Uvođenjem ‘Addiko Chat Bankinga’ Addiko nastavlja s modernizacijom i digitalizacijom svoga poslovanja čineći osnovne bankarske usluge jednostavnijima, izravnijima i učinkovitijima kako bi odgovarale svakodnevnim potrebama klijenata.
Korisnici ‘Addiko Chat Bankinga’ mogu jednostavno i brzo obavljati plaćanja u domaćem platnom prometu, koristiti predloške plaćanja, provoditi interne prijenose, provjeravati stanje na svom računu, pratiti transakcije, locirati najbliže poslovnice i bankomate, te primati informacije o novim uslugama.
„Digitalizacija iz temelja mijenja financijske institucije i zahtijeva strukturne promjene u bankarstvu. Današnji klijenti traže moderne, brže, praktičnije i dostupnije usluge koje će im olakšati svakodnevno bavljenje financijama. Banke zato moraju djelovati i moramo svoje usluge unaprijediti i prilagoditi ih potrebama i očekivanjima klijenata. ‘Addiko Chat Banking’ čini upravo to, omogućava našim klijentima da na učinkovit i jednostavan način šalju i primaju novac. Ponosan sam što kroz suradnju s globalnim brendom poput Vibera uvodimo inovaciju koja modernizira bankarsko poslovanje i financijske transakcije. Ipak, najvažnije je što smo s ‘Addiko Chat Banking-om’ stvorili dodanu vrijednost za naše klijente“, istaknuo je Mario Žižek, predsjednik Uprave Addiko Bank d.d.
Aktiviranje ‘Addiko Chat Bankinga’ odvija se putem Addiko EBank usluge, bez plaćanja dodatne naknade. Dnevni limit transakcija je 1250 HRK, a plaćanja se mogu izvršiti prema fizičkim i pravnim osobama. Pritom primatelji prenesenih sredstava ne moraju imati instaliran ‘Addiko Chat Banking’, niti uopće račun u Addiko banci budući da se uplate odvijaju po istom načelu kao i ostale transakcije internetskog bankarstva. Svako plaćanje putem ‘Addiko Chat Bankinga’ autorizirano je se PIN-om. Za interne prijenose između računa korisnika ne postoji dnevni limit.
„Razvijali smo se od aplikacije za instant poruke prema komunikacijskoj platformi. Danas milijuni koriste Viber na dnevnoj bazi i naš je cilj povezati privatne korisnike i kompanije kako bi olakšali njihovo svakodnevno poslovanje. Prijava na Viber javni račun pruža mogućnost interakcije s njom putem jednostavnog 1 na 1 chata ili putem chat bot-a. Svaki korisnik može zatražiti informacije i upravljati zatraženim uslugama na brz i siguran način. Ovu uslugu vidimo kao iznimnu priliku za uspješnu komunikaciju u poslovnom svijetu i na relaciji kompanija-klijent“, izjavio je Atanas Raykov, generalni menadžer Vibera za Srednju i Istočnu Europu i zemlje CIS-a.
Addiko Bank je uslugu ‘Addiko Chat Banking’ razvila kroz partnerstvo s Comtrade Digital Services i Viberom, regionalno vodećom messaging aplikacijom s desetak milijuna dnevnih aktivnih korisnika u Središnjoj i Istočnoj Europi.