Do 2030. godine 193 svjetska lidera u UN-u obvezalo se ispuniti 17 ciljeva održivog razvoja. To nam daje manje od 5000 dana da promijenimo svijet. Međutim, održivost je u poslovanju jednako izazov i prilika – pametne agencije ciljeve UN-a za održivi razvoj koriste kao dobro sredstvo za izgradnju brendova.
Kako marketinška zajednica može igrati ključnu ulogu u održivosti promoviranjem ciljeva održivog razvoja u radu s klijentima?
– Čak 71 posto tvrtki želi ugraditi održivi razvoj u svoje poslovanje, ali ih samo 13 posto zna kako i ima alate za to. Tu leži velika prilika za marketinške agencije te izgradnju brendova koji će se u budućnosti povezivati s održivim razvojem – rekao je Hans Martin Megård, izvršni direktor Scandinavian Design Groupa (SDG).
Korijene treba potražiti u skandinavskom dizajnu kako bismo mogli razumjeti koncept.
– Skandinavski je dizajn lijep i estetičan (dobar za ljude) te jednostavan za proizvodnju (dobar za prirodu). Održivi razvoj je dobar za ljude, ali je to i sustav koji je istovremeno dobar za prirodu – kazao je Hans Martin Megård.
Nadovezao se kako je održivi razvoj sve češće dio briefova koje dobivaju od svojih klijenata.
– Danas održivi razvoj mora biti usmjeren na sve jednako, ako ne i više na dobro razvijene zemlje.
Primjeri kako vezati brendove uz društveni napredak su: no poverty (Tata), zero hunger (Danone), good health and well being (Jamie Oliver), quality education (Amazon), gender equality (P&G), clean water (Grundfos) – objasnio je okupljenima na panelu “Koji je tvoj broj? Agencijska perspektiva o održivom razvoju”.