Najviše komunikacijskih projekata u sklopu 13. izbora Grand PRix HUOJ-a prijavljeno je za kategoriju odnosa s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinim organizacijama. Velika trgovačka društva velike napore ulažu u brendiranje sebe kao poželjnog poslodavca.
Ove je godine za nagradu Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću prijavljeno 40 komunikacijskih projekata. Najviše ih je, čak osam, stiglo za kategoriju odnosa s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinim organizacijama. Podatak je to koji otkriva važnost komunikacije u stvaranju društvenih promjena.
Na Smotri finalista za nagrade Grand PRix HUOJ-a predstavljena su te ocjenjivačkom sudu dodatno pojašnjena 22 projekta koja su u završnicu nagrade Grand PRix ušla razvrstana u devet kategorija.
„Smotra finalista HUOJ-a donijela je presjek najbolje komunikacijske prakse ostvarene u Hrvatskoj prošle godine, ali i potvrdila činjenicu da je za promjene nužna kvalitetna komunikacija s javnošću. Ta se teza provukla kroz gotovo sve kategorije, a najupečatljivija je bila u kategorijama odnosa s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinim organizacijama gdje je ove godine uvjerljivo najviše prijavljenih projekata“, kazao je doc. dr. sc. Damir Jugo, predsjednik žirija 13. Grand PRixa HUOJ-a.
Za Grand PRix za odnose s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinim organizacijama bore se Udruga roditelja djece s teškoćama u razvoju Brački pupoljci i CTA komunikacije projektom Nešto zbilja važno – borba za besplatan trajektni prijevoz za otočku djecu s teškoćama u razvoju, Media Val i Fabula projektom Fond #Spasime za pružanje hitne pomoći žrtvama obiteljskog nasilja te udruga poreznih obveznika Lipa i Briefing komunikacije Crnom knjigom trošenja javnog novca.
Za Grand PRix u kategoriji odnosa s javnošću za velika trgovačka društva stiglo je šest prijava, a sva tri projekta koja su ušla u završnicu izbora, vezana su uz brendiranje poslodavca, tzv. employer branding. Zbog trenutačnog stanja na hrvatskom tržištu rada velika trgovačka društva velike napore ulažu u privlačenje i zadržavanje radnika. Tako se u kategoriji Grand PRix za odnose s javnošću za velika trgovačka društva nalaze kampanje koje komunikaciju spajaju s upravljanjem ljudskim potencijalima. Agencija Švicarska potpisuje kampanju It’s not science fiction, it’s every day at Mercury Processing, a 404 i Valamar Riviera zajedno su radili na komunikaciji Kuće Valamar koja pruža smještaj sezonskim radnicama. Agencija 404 u istoj je kategoriji Grand PRixa HUOJ-a s još jednim projektom. Za Zagrebačku je pivovaru radila na kampanji Zakon posao.
„Kod državne, regionalne i lokalne samouprave vidljiva je proaktivnija i otvorenija komunikacija koja se temelji na projektno-programskoj komunikaciji, komunikaciji potaknutoj pozitivnim propisima Republike Hrvatske te kriznim situacijama. Nedostaje strateško komuniciranje koje će se sigurno razviti u bliskoj budućnosti te svijest o važnosti promocije vlastitih uspješnih komunikacijskih projekata“, kazala je Andreja Barberić, zamjenica predsjednice Hrvatske udruge za odnose s javnošću.
Koji će komunikacijski projekt pobijediti u kojoj kategoriji, bit će objavljeno na svečanosti Grand PRixa HUOJ-a u ponedjeljak 16. ožujka u kinu Kaptol Boutique Cinema.