Supply Chain Management – Upravljanje lancem opskrbe – ONLINE
29. studenoga 2024. - 22. siječnja 2025.
16. svibnja 2025. - 20. lipnja 2025.
Upisi su u tijeku
Prijava na programDokumentacija za download:
Koncept lanca opskrbe (Supply Chain) je nastao prije tridesetak godina s razvojem informacijske tehnologije. Do tada smo poznavali logistiku, nabavu i proizvodnju. Razvojem digitalnih komunikacijskih kanala, tijek informacija je postao lakši, pa su se članovi lanca integrirali i uskladili. Lanac opskrbe postaje glavni konkurentski alat. Važno je s kojim dobavljačima surađujemo, koji su njihovi dobavljači, tko su naši kupci i kupci naših kupaca. Sve je postalo transparentnije. Osvijestili smo si potrebu koordinirane suradnje.
Razvile su se strategije upravljanja lancem opskrbe (Supply Chain Management) koje nam pomažu u dobrom balansiranju između efikasnosti i efektivnosti. Lanac opskrbe se razvijao, obavljao svoje zadatke i mnogi nisu imali potrebu za daljnjim poboljšanjem do danas kad je potražnja veća od ponude, kad više nije prioritetno pitanje kome i koliko ćemo prodati već od koga i koliko ćemo naručiti. Ako uz to i dobro optimiziramo svoje troškove, prilika za povećanjem dobiti će sigurno biti iskorištena.
Kroz ovaj edukacijski program odgovaramo na navedene izazove. Krećemo s diskusijom o konceptu lanca opskrbe, kako ga dizajnirati, koje pokretače i metrike definirati, kako biti transparentan i etičan, te kako komunicirati. Nastavljamo s upravljanjem zalihama, te upravljanjem odnosima s dobavljačima i nabavom.
Pregled programa po modulima
Sadržaj:
Koncepti upravljanja lancem opskrbe
- Opći koncepti u lancu opskrbe (što znači dobro upravljati lancem opskrbe, strategije upravljanja lancem opskrbe, primjeri i trendovi iz svjetske i hrvatske prakse)
- SCOR model – vizualizacija procesa u lancu opskrbe
- KPI – ovi u lancu opskrbe
- Sales and Operations Planning (S&OP) i Integrated Business Planning (IBP)
- Digitalna transformacija. Umjetna inteligencija u lancu opskrbe
- Beer Game (simulacija lanca opskrbe, predviđanje potražnje, naručivanje, zalihe, efekt biča)
Upravljanje zalihama
- Upravljanje zalihama kao strategija upravljanja lancem opskrbe
- Koliko često i koju količinu naručiti?
- Trade-off između troška držanja zaliha i troška naručivanja
- Model ekonomske količine narudžbe (EOQ model) za jednu kategoriju proizvoda bez i s popustom na cijenu
- Model ekonomske količine narudžbe (EOQ model) za više kategorija proizvoda uz uvjet na kapacitet skladišta i transporta
- Model količine narudžbe sa sigurnosnim zalihama uz zadanu razinu usluge (varijabilna potražnja i konstantno vrijeme isporuke, konstantna potražnja i varijabilno vrijeme isporuke, varijabilna potražnja i varijabilno vrijeme isporuke)
- Vježba: izračun optimalnih zaliha na podacima iz simulacije Beer Game
Više informacija o seminaru možete pročitati na Koncepti upravljanja lancem opskrbe i zalihama.
Transport i skladištenje - ONLINE
Sadržaj:
- Uloga skladišta i transporta u lancu opskrbe
- Lean pristup
- Dizajn i organizacija logističke mreže
- Oprema i zaposlenici
- Poslovni procesi
- Informacijski sustavi za potporu
- Pokazatelji uspješnosti
- Pogled u budućnost
Više informacija o seminaru možete pročitati na Transport i skladištenje.
Transport i skladištenje - ONLINE
Sadržaj:
- Uloga skladišta i transporta u lancu opskrbe
- Lean pristup
- Dizajn i organizacija logističke mreže
- Oprema i zaposlenici
- Poslovni procesi
- Informacijski sustavi za potporu
- Pokazatelji uspješnosti
- Pogled u budućnost
Više informacija o seminaru možete pročitati na Transport i skladištenje.
Komunikacija i etika u lancu opskrbe - ONLINE
Sadržaj:
9 – 10:30 (dr.sc. Jagoda Poropat Darrer)
- Važnost komunikacije među dionicima u lancu opskrbe
- Gdje zapinje? Razlika između informacije i komunikacije
- Multimodalna komunikacija – kako unaprijediti funkcioniranje komunikacijskog procesa u lancu opskrbe
- Continuous Improvement Process (CIP) – šest temeljnih principa i kako komunicirati prilikom implementacije
- Closing the Loop
- Tijek informacija prema dobavljačima i klijentima – storytelling u lancu opskrbe
- Storytelling game
10:30 – 12:00 (dr.sc. Silvija Vig)
- Etika i integritet u poslovanju
- Isplati li se etično poslovati?
- Kada tvrtke počinju poslovati etično?
- Kako izgraditi etičnost u cjelokupnom lancu opskrbe?
- Regulativa koja utječe na etičnost u lancu opskrbe
- Uloga etičkog kodeksa u lancu opskrbe
Više informacija o seminaru možete pročitati na Komunikacija i etika u lancu opskrbe.
Upravljanje odnosima s dobavljačima - ONLINE
Sadržaj:
- Razumijevanje i važnost odnosa s dobavljačima. Benefiti i izazovi upravljanja odnosom s dobavljačima.
- Formulacija poslovnih zahtjeva.
- Selekcija dobavljača i proces evaluacije.
- Kriteriji za segmentaciju i odabir dobavljača. Zašto surađujemo s (točno određenim) dobavljačima?
- Ocjenjivanje dobavljača.
- Poslovni zahtjevi i metrika – koje ključne pokazatelje koristiti?
- Pregovaračka moć nabave i dobavljača – kako se pripremiti za pregovore?
- Razvoj odnosa s dobavljačima – kontinuirana poboljšanja.
- Definiranje odgovornosti, razvoj tima i njihovih kompetencija.
- Ekonomski najpovoljnija ponuda.
Više informacija o seminaru možete pročitati na Upravljanje odnosima s dobavljačima.
Nabava i lanac opskrbe - ONLINE
Sadržaj:
- Kako se kreira potreba za nabavom u kompaniji?
- Kako bi se trebala kreirati potreba za nabavom?
- Proces optimizacije nabavnih procesa
- Kako upravljati direktnom nabavom?
- Kako upravljati indirektnom nabavom?
- Kako doći do optimizacije troškova?
- Kako računati uštede?
- Kako pregovarati – kako pristupiti pojedinoj temi?
- Category management
- Praćenje učinkovitosti 1-9
Više informacija o seminaru možete pročitati na Nabava i lanac opskrbe.
Po završetku programa polaznici će:
- upoznati i proučiti poznate dobre prakse iz upravljanja lancem opskrbe i implementirati ih u svojoj organizaciji
- implementirati metode optimizacije
- povećati razinu usluge prema unutarnjem suradniku i vanjskom kupcu
- surađivati s dobavljačima i potrošačima u svrhu smanjivanja troškova uz zadovoljavajuću razinu usluge
Ciljna skupina polaznika:
Program je namijenjen srednjem managementu i zaposlenicima odgovornima za upravljanje lancem opskrbe, nabavu i upravljanje zalihama, te zaposlenicima u drugim dijelovima lanca opskrbe (prodaja, distribucija i IT) koji utječu na procese u lancu opskrbe i koji žele povećanjem protočnosti materijala i informacija poboljšati učinkovitost. Program je namijenjen konzultantima, kao i visokoj razini managementa koji želi imati širu sliku procesa u lancu opskrbe i njihove povezanosti s ostalim funkcijama.
Napomena: Svi moduli mogu se pojedinačno slušati kao zasebni seminari.
Redovna cijena programa:
Promotivna cijena programa za uplate do 2. svibnja:
U slučaju više zainteresiranih polaznika unutar organizacije, u mogućnosti smo ponuditi InHouse radionicu prilagođenu primjerima iz poslovanja klijenta. Uz sam trening provodimo pripremne i popratne aktivnosti, a vrijeme edukacije i lokaciju prilagođavamo klijentu.
Snimke održanih seminara dostupne su na zahtjev, uz poseban promotivni popust od 30% na redovnu cijenu.
Za prijave 3 i više osoba iz iste tvrtke odobrava se popust od 10% na ukupnu cijenu programa. Redovnim studentima i nezaposlenima odobravamo 30% popusta.
Module je moguće polaziti i pojedinačno, a svaki propušteni modul može se nadoknaditi s idućom generacijom. Moguće je i plaćanje na 3 ili na 6 rata (1. rata plaća se avansno, ostale rate svaki mjesec uz pisanu narudžbenicu, ovjeren Ugovor i instrumente osiguranja).
Po završetku programa polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom programu.